return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
קנו לי כלב..מחפש שם :D
View this Thread in Original format
KrazyDJs
היי חברה..
קנו לי כלב חדש היום..
אז אני מחפש שם..

תמונות שלו :
http://members.tripod.co.uk/krazydjs/dog/dog1.jpg
http://members.tripod.co.uk/krazydjs/dog/dog2.jpg
http://members.tripod.co.uk/krazydjs/dog/dog3.jpg
http://members.tripod.co.uk/krazydjs/dog/dog4.jpg
http://members.tripod.co.uk/krazydjs/dog/dog5.jpg

הוא בן חודש...
הסוג שלו זה פודל ננסי או משהו כזה..
זה הכלב השני שיש לי כבר בבית :)

עכשיו אני צריך את עזרתכם..
תציעו לי שמות...נורמליים...ורציניים :)


ואם אתם רוצים לדעת..
לכלב הראשון שלי קוראים בנג'י..:D





ד"א
תודה ענקית לאורן הכלי...
עשה לי חתימה חדשה
:p
BlueHawk
אחי הוא בן החמודים!!!!!!!!!!!
תתחדש תתטפל בו יפה :)
קרא לו ניקולס
או בקיצור ניקו :D
לכלב של אחי קראו ככה
DJ_Yuval
תקרא לו מרקו או ארמין
:toothless
אם אתה רוצה כלב של ערסים תקרא לו חומי
arik
טרד השנה!!!


כשאני קיבלתי את הכלב הנשמה שלי
כרגיל חשבתי ביחד עם המשפחה שלי איך לקרוא לו





שבועיי של חשיבות עם כל המשפחה וכל מה שמצאנו זה
"בוני"



מה שאני מנסה להגיד זה שהשם אולי צריך לבוא לבד
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by arik
טרד השנה!!!


כשאני קיבלתי את הכלב הנשמה שלי
כרגיל חשבתי ביחד עם המשפחה שלי איך לקרוא לו





שבועיי של חשיבות עם כל המשפחה וכל מה שמצאנו זה
"בוני"



מה שאני מנסה להגיד זה שהשם אולי צריך לבוא לבד


מדברים על שמות
אתה משתמש בסוף בשם שאמרתי לך
DJ Airarik??
AnthemFreak
חחח לא מספיק שזה פודל... אז הוא גם ננסי:D

חחח
קרא לו איציק שלמה טרומפלדור נחום משה..
כאלה:)
ADiSH
לכלב שלי קוראים קו‏‏צ'ו
:p
Ariels
בהתחשב בצבע הייתי קורא לו שוקו


ככה בפעם הבאה שמישהו יקרא לך בוחש בשוקו זה יקבל משמעות אחרת לגמרי
§chop¥
לפי התלתלים שלו והצבע שלו הייתי קורא לו ביסלי:stongue: :stongue:

סתם,תקרא לו קאי

קיצור של
קאיטראסידהתותחשיבואכברלארץיאחתיכתמניאקתפסיקלהופיערקבהולנדוגרמניהעשהטובהבואלארץותביאאיתךאתדייג'ייסקוט
פרוג'קט!!!!!!!:whip: :whip: :whip:
KosmiK-G8
קרא לו פיצי

יש לי הרבה רעיונות אז קבל...

קפיצת-ראש ככה זה יתאים לבנג'י

או קרא לו ספוט....

ואז זה יהיה בנג'י וספוט
או בנג'י ספוט

:)

תאמת אחי הכי טוב תן לו שם מוזר או מצחיק ובלתי שגרתי לאללה
ואז תטייל איתו ליד איזה כוסית נגיד
ותקרא לו ( נגיד שהשם הלא שגרתי הוא דחשקרזמבה ) וזה בטוח ימשוך את תשומת ליבה והיא תגיד מה ככה קוראים לכלב שלך..?

ואתה תגיד לה כן... שם קצת מוזר..
אני מקווה שהשם שלך יפה יותר..לפחות כמוך

ואחי.....
היא נופלת..

Gil Shwarts
כשאני קיבלתי את הכלב שלי לפני יותר מ11 שנים
אבא שלי פשוט קרא לו זין...
אז החלטנו להשאיר את השם הזה אבל כדי שלא יהיה שקוף
אנחנו קוראים לו דיק
(dick)

ואם מישהו שואל, זה קיצור של דיכאון :)
KosmiK-G8
דיק זה לא קיצור של דכאון

לעשות שנתיים שירות זה קיצור של דכאון....


אאאאאאממממממממאאאאאאאאאאא...
שמישהו יקצר לי את הדכאון
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement