|
קנו לי כלב..מחפש שם :D
|
View this Thread in Original format
| BlueHawk |
אחי הוא בן החמודים!!!!!!!!!!!
תתחדש תתטפל בו יפה :)
קרא לו ניקולס
או בקיצור ניקו :D
לכלב של אחי קראו ככה |
|
|
| DJ_Yuval |
תקרא לו מרקו או ארמין
:toothless
אם אתה רוצה כלב של ערסים תקרא לו חומי |
|
|
| arik |
טרד השנה!!!
כשאני קיבלתי את הכלב הנשמה שלי
כרגיל חשבתי ביחד עם המשפחה שלי איך לקרוא לו
שבועיי של חשיבות עם כל המשפחה וכל מה שמצאנו זה
"בוני"
מה שאני מנסה להגיד זה שהשם אולי צריך לבוא לבד |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by arik
טרד השנה!!!
כשאני קיבלתי את הכלב הנשמה שלי
כרגיל חשבתי ביחד עם המשפחה שלי איך לקרוא לו
שבועיי של חשיבות עם כל המשפחה וכל מה שמצאנו זה
"בוני"
מה שאני מנסה להגיד זה שהשם אולי צריך לבוא לבד |
מדברים על שמות
אתה משתמש בסוף בשם שאמרתי לך
DJ Airarik?? |
|
|
| AnthemFreak |
חחח לא מספיק שזה פודל... אז הוא גם ננסי:D
חחח
קרא לו איציק שלמה טרומפלדור נחום משה..
כאלה:) |
|
|
| ADiSH |
לכלב שלי קוראים קוצ'ו
:p |
|
|
| Ariels |
בהתחשב בצבע הייתי קורא לו שוקו
ככה בפעם הבאה שמישהו יקרא לך בוחש בשוקו זה יקבל משמעות אחרת לגמרי |
|
|
| §chop¥ |
לפי התלתלים שלו והצבע שלו הייתי קורא לו ביסלי:stongue: :stongue:
סתם,תקרא לו קאי
קיצור של
קאיטראסידהתותחשיבואכברלארץיאחתיכתמניאקתפסיקלהופיערקבהולנדוגרמניהעשהטובהבואלארץותביאאיתךאתדייג'ייסקוט
פרוג'קט!!!!!!!:whip: :whip: :whip: |
|
|
| KosmiK-G8 |
קרא לו פיצי
יש לי הרבה רעיונות אז קבל...
קפיצת-ראש ככה זה יתאים לבנג'י
או קרא לו ספוט....
ואז זה יהיה בנג'י וספוט
או בנג'י ספוט
:)
תאמת אחי הכי טוב תן לו שם מוזר או מצחיק ובלתי שגרתי לאללה
ואז תטייל איתו ליד איזה כוסית נגיד
ותקרא לו ( נגיד שהשם הלא שגרתי הוא דחשקרזמבה ) וזה בטוח ימשוך את תשומת ליבה והיא תגיד מה ככה קוראים לכלב שלך..?
ואתה תגיד לה כן... שם קצת מוזר..
אני מקווה שהשם שלך יפה יותר..לפחות כמוך
ואחי.....
היא נופלת.. |
|
|
| Gil Shwarts |
כשאני קיבלתי את הכלב שלי לפני יותר מ11 שנים
אבא שלי פשוט קרא לו זין...
אז החלטנו להשאיר את השם הזה אבל כדי שלא יהיה שקוף
אנחנו קוראים לו דיק
(dick)
ואם מישהו שואל, זה קיצור של דיכאון :) |
|
|
| KosmiK-G8 |
דיק זה לא קיצור של דכאון
לעשות שנתיים שירות זה קיצור של דכאון....
אאאאאאממממממממאאאאאאאאאאא...
שמישהו יקצר לי את הדכאון |
|
|
|
|