|
נרגולים באפילה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה סטלנים באמא שלכם
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שפיצר אתה מלך חחחחחח |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by arik
אריאל אתה דומה קצת לנוסע השמיני בתמונה הראשונה |
כן אחי אני מעוות בצורה יוצאת דופן - לא רק בתמונות |
|
|
| coby |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגו אותי התמונות ! :haha: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אנשים, הרגתם אותי עכשיו!!!!!!!!!
איך הייתי מת להיות חלק במפגשים האלה שלכם
אם רק לא היו לי את כל המבחנים המזדיינים האלה....... והיה לי איך להגיע...... |
|
|
| DjChook |
ואלה משום מה רועי עוד סיפר לי ביום ההוא ב 1 שהוא עומד ליסוע לאריאל
אמרתי שזה מאוחר מדי בשבילי :) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DjChook
ואלה משום מה רועי עוד סיפר לי ביום ההוא ב 1 שהוא עומד ליסוע לאריאל
אמרתי שזה מאוחר מדי בשבילי :) |
זה רק מראה שהם תכננו את הכל...
נוכלים!!!
רועי יש לך מזל שלא יכולתי להגיע...
שושואיסט..:) |
|
|
| DjChook |
לא אחי
אני פניתי לרועי
ואז הוא אמר שהם בדיוק יוצאים ותומר הגיע אליו
זה דווקא נראה לי היה ספונטני |
|
|
| KosmiK-G8 |
ססססעמק אני מחפש דרך להפיל את עליו ואני לא מצליח...
:D :D :D :D :D :D
אתה יכול לעזור לי..?? |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ססססעמק אני מחפש דרך להפיל את עליו ואני לא מצליח...
:D :D :D :D :D :D
אתה יכול לעזור לי..?? |
תגיד איפה אתה ובן משרתים? |
|
|
| KosmiK-G8 |
מה קשור הצטוט לשאלה אחי..??
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
אנחנו בבית ליד בפלוגת קשר של הצנחנים
בית ליד זה ליד נתניה.. |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אנשים, הרגתם אותי עכשיו!!!!!!!!!
איך הייתי מת להיות חלק במפגשים האלה שלכם
אם רק לא היו לי את כל המבחנים המזדיינים האלה....... והיה לי איך להגיע...... |
...והיית ער בלילה, והיית יכול להגיע תוך רבע שעה מיבנה לכפר סבא |
|
|
| TranceGiant |
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Anak. |
|
|
|
|