return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
נרגולים באפילה (pg. 7)
View this Thread in Original format
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה מתחיל ממש לעצבן אותי אתה יודע?!
על כל דבר יש לך טענות?!

התחשק להם לצאת עם כובעים בשביל לא לסדר שיער או משהו
מה אתה קופץ כל שניה
לא טוב לך אל תכנס לפה ובטח שאל תגיב


מה נהיית לי כזה רציני??? אמרתי את זה בצחוק
מתי אמרתי שלא טוב לי פה?
Ariels
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אראיל אחי הייתה היום בין 1וחצי ככה ל3וחצי באיזור של הקניון?!?!
כי אני בטוח שראיתי מישהו שנראה בול כמוך ...
עם גי'נס וחולצה צבע חום בהיר - צבע גוף כזה..


וואלה כן
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בקיצור... אני יתרום לך שרירים בעד כסף!


הנה שלי יש מצב לתרומה??



*אל תישכחו שאני אפילו לא בן 14וחצי ואסור לי להשתגע עם משקלים :}
Biondo
סלבריטי
Ariels
quote:
Originally posted by Biondo
סלבריטי


רק שתדע שמהכמות טסטקט שלך בחתימה התמסטלתי באמצע הקריאה
Rising
קיפר שתיהיה גדול תלך תיהיה גובה כספים
:wtf:
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Rising
קיפר שתיהיה גדול תלך תיהיה גובה כספים
:wtf:


סלקטור עם כבר :D :D
יותר כיף אבל גובה כספים גם טוב אפשר לעשות הרבה כספים :D :D :D
Biondo
quote:
Originally posted by Ariels
רק שתדע שמהכמות טסטקט שלך בחתימה התמסטלתי באמצע הקריאה


אחי אתה מסטול מדבר אחר שלא נזכיר אותו

בכל אופן תקרא עד הסוף יש לזה פואנטה!
KrazyDJs
:\
אני לא יוכל לצלם תשרירים שלי..
חח...
:toothless
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Ariels
וואלה כן


חחח הייתי בטוח שזה אתה
באיזה אחד וחצי הייתי באוטובוס ראיתי אותך הולך ליד הסופר פארם ליד סבינו שם..
ואחר כך ב3וחצי ככה ראיתי אותך עוד פעם רץ ליד פלאפל הקשתות שמה באיזור
אבל מיהרתי לחדר כושר ואתה רצתה אז לא קראתי לך
איזה גנוב אם אני יראה אותך עוד איזה יום אחד אני יקרא לך :D

Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
הנה שלי יש מצב לתרומה??



*אל תישכחו שאני אפילו לא בן 14וחצי ואסור לי להשתגע עם משקלים :}


הנה תמונה מלפני חצי שנה שלי...

-CosmicFire-
בגלל זה אני מבקש תרומה
אל תישכח שאני אפילו לא חצי שנה בחדר כושר ואסור לי לעלות משקלים מהר
אתה כבר שנתיים+ בטוח ואין לך הגבלה בגלל הגיל :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement