return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
נרגולים באפילה (pg. 8)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
בגלל זה אני מבקש תרומה
אל תישכח שאני אפילו לא חצי שנה בחדר כושר ואסור לי לעלות משקלים מהר
אתה כבר שנתיים+ בטוח ואין לך הגבלה בגלל הגיל :D :D


זה תלוי כמה אתה מוכן לשלם...
תציע הצעה ונראה...

ולמה אתה הולך לחדר כושר בגיל 14!?
לא חבל...?!
יש סיבה שממליצים להתחיל מגיל 16
-CosmicFire-
אחי אין סיבה לא ללכת בגיל 14
אומרים שזה עוצר את הגביה אבל עשו מחקרים במשרד הבריאות ווינגייט ראיתי ואמרו שהגודל שהגוף אמור להגיע אליו כתוב מהרגע שנולדים
כלומר שאם נולדתי להגיע למטר 90 אני יגיע לגובה הזה
חדר כושר מסיבי יכול רק להאט את הגביה לא לעצור אותה
ואני מטר 78 בגיל 14 ...

אז למה לא כל עוד מאשרים לי אין לי בעיה

*רוב השרירנים התחילו בגיל 14 למרות שאני לא רוצה להגיע לרמה כזאת
DJ_Yuval
עד גיל 15 אסור להרים משקולות
אצלי בחדר כושר יש תכנית כושר צעיר לגיל הזה
אבל מגיל 15-18 זה כבר כושר צבאי ואני מרים משקולות
cosmicfire
אחלה שריר:D
אתה ורועי צריכים פעם לעשות הורדת ידיים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אחי אין סיבה לא ללכת בגיל 14
אומרים שזה עוצר את הגביה אבל עשו מחקרים במשרד הבריאות ווינגייט ראיתי ואמרו שהגודל שהגוף אמור להגיע אליו כתוב מהרגע שנולדים
כלומר שאם נולדתי להגיע למטר 90 אני יגיע לגובה הזה
חדר כושר מסיבי יכול רק להאט את הגביה לא לעצור אותה
ואני מטר 78 בגיל 14 ...

אז למה לא כל עוד מאשרים לי אין לי בעיה

*רוב השרירנים התחילו בגיל 14 למרות שאני לא רוצה להגיע לרמה כזאת


אתה ראית אותי מדבר על זה שתפסיק לגבוה?!
הדבר הכי חשוב זה לעבוד נכון שהגב התחתון ישר
אבל מה שאני מדבר על זה שהעצמות שלך והסיבים והכל לא בכושר הכי טוב שהם יכולים להיות כי אתה עדיין מתפתח
ולפי דעתי אחרי 15 זה יותר פאנן להתחיל
אבל מה שאתה רוצה
Scorchio
ואגב אתה מזיין תשכל כי אתה התחלת בגיל 15 ואתה נמוך
ובגלל שאתה מתלהב עם משקלים השרירים שלך נראים כמו מצופים...
Ariels
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
חחח הייתי בטוח שזה אתה
באיזה אחד וחצי הייתי באוטובוס ראיתי אותך הולך ליד הסופר פארם ליד סבינו שם..
ואחר כך ב3וחצי ככה ראיתי אותך עוד פעם רץ ליד פלאפל הקשתות שמה באיזור
אבל מיהרתי לחדר כושר ואתה רצתה אז לא קראתי לך
איזה גנוב אם אני יראה אותך עוד איזה יום אחד אני יקרא לך :D


?!!? אני !?!? רצתי

חחחח אני בקושי הולך... אולי במעבר חציה וזהו יותר מזה אני לא רץ
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
ואגב אתה מזיין תשכל כי אתה התחלת בגיל 15 ואתה נמוך
ובגלל שאתה מתלהב עם משקלים השרירים שלך נראים כמו מצופים...


אני התחלתי בגיל 15 וחצי...
ואתה לא יותר מדיגבוה ממני למקרה ששכחת
בכל מקרה... ההורים שלי נמוכים... אני עובר אותם בראש
Hell_Copter
טוב עזבו אתכם מאימונים ובלאגנים

הולכים עוד פעם לאריאל היום :D
Ariels
בוא
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Ariels
?!!? אני !?!? רצתי

חחחח אני בקושי הולך... אולי במעבר חציה וזהו יותר מזה אני לא רץ


רצתה במעבר בין שתי מעברי חציה כאלה אחד ליד השני אז חשבתי שאתה ממהר אז לא קראתי לך...
כי הייתי כל כך בטוח שזה אתה

Ariels
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
רצתה במעבר בין שתי מעברי חציה כאלה אחד ליד השני אז חשבתי שאתה ממהר אז לא קראתי לך...
כי הייתי כל כך בטוח שזה אתה


!!!!! בטח שמיהרתי
כשאתה חוצה תמיד באדום אם לא תרוץ יהיה לא נעים
-CosmicFire-
הייתי בצד השני של הכביש לא יכלתי לראות אם זה אדום
אבל לא נורא פעם הבאה נקרא לך :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement