return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Impulz Outdoor Line-up (pg. 2)
View this Thread in Original format
Frank V
Hier kom ik toch wel voor, zwakke lie-up vergenleken met 17-02-01
Geen buitenlandse toppers.

Michel de Heij (NL)
LIVE: Secret Cinema (NL)
Steve Rachmad (NL)
Jack de Marseille
Roog (NL)
100%Isis (NL)
Marcello (NL)
LIVE: Push (NL)
Marcella (NL)
Timst`r (NL)
Montana (NL)
DJ_Massive
bale dat Pietje Bervoets er niet meer bij is
JdDark
quote:
Originally posted by Miss Proximus


Steve Rachmad (NL)
Jack de Marseille (F)
Kozz (Be)
T Quest (Be)
Fred Nascen (Be)





die zijn zeker de moeite waard, kozz, t-quest en steven heb ik al véél gezien en die kerels kunnen draaien
JdDark
quote:
Originally posted by Frank V
LIVE: Push (NL)



heheh, ik wist niet dat push van nederland was, ik had de fout al gezien op die page
Frank V
, zijn belgen had niet echt opgelet
magrec
hoezo geen vette line up???

astrid, stef, per, montana, roog, ton tb, johan cyber, chris fortier, steve rachmad :D

damn en ook nog lekker dichtbij
Frank V
quote:
Originally posted by magrec
hoezo geen vette line up???

astrid, stef, per, montana, roog, ton tb, johan cyber, chris fortier, steve rachmad :D

damn en ook nog lekker dichtbij


Wat is je orginele naam en in welk deel van vaassen woon jij?
O ja hoe oud en op welke basisschool heb je gezeten.
Misschien ken ik je wel...woon namenlijk ook in Vaassen
magrec
quote:
Originally posted by Frank V


Wat is je orginele naam en in welk deel van vaassen woon jij?
O ja hoe oud en op welke basisschool heb je gezeten.
Misschien ken ik je wel...woon namenlijk ook in Vaassen


AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH ik wordt achtervolgd......op raremusicfinder ook al iemand die in apeldoorn woont en in vaassen op eekterveld werkt. Ik heb op basisschool de kouwenaar gezeten en woon in de vogelbuurt (daarbij de voetbalvelden) vaassen zuid. :D

en jij??????
Akira
ik vind de line up zeker niet slecht hoor....zeker wel de moeite waard hoor :D
Frank V
quote:
Originally posted by magrec


AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH ik wordt achtervolgd......op raremusicfinder ook al iemand die in apeldoorn woont en in vaassen op eekterveld werkt. Ik heb op basisschool de kouwenaar gezeten en woon in de vogelbuurt (daarbij de voetbalvelden) vaassen zuid. :D

en jij??????


Dropsschool, oosterhof. Hoe oud ben je?

Frank V
Welke school heb je daar na gezeten in Epe/Apeldoorn , KSG/ RSG
magrec
17 jaar en heb op de rsg (werd later de rsgnov)in Epe gezeten.....zit nu op hogeschool ijselland (2e jaar vanaf augustus)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement