return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Impulz Outdoor Line-up (pg. 3)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
en ik zit op de Christelijke Hogeschool Noord-Nederland, heb daarvoor t Comenius gedaan en ik woon in de Oranjewijk (grappig hè Henkie..de Oranjewijk, maar toch een moskee als buurtpand haha):p nehnehneh :p

Frank V
Ken je Ralph Vish, Marco Bijsterbosch of Berry van Gortel.
Die hebben daar ook op school gezeten.
magrec
ja die 3 ken ik.

marco en berry voetballen toch bij sv vaassen?
Frank V
Ja allebei, Ralph dacht ik ook maar zal wel niet meer. Die zie ik nog wel eens marco en berry eigenlijk nooit. Ben je nog op Sensation geweest en ga je naar Dance Valley????
magrec
ja ik ben naar sensation geweest, dance valley ligt in de planning.
Frank V
Zat jij niet bij ons in de bus, `s ochtends, lijn 90 ?????????
magrec
ehm ik denk het niet.
Optimus Trance
Ja, ff voor de duidelijkheid, wie gaan er nou naar Impulz Outdoor???:D:D:D
Want ik denk ook maar dat ik ga...:D:D:D
Remy D
300% zeker dat ik ga :D:D:D
rellivisit
Is het niet beter om een VAASSEN thread te starten gasten? :toothless :toothless En ik snap niet dat ze een eurogrooves tent hebben op Impulz. Past er niet echt tussen vind ik. Jean en Gielen op Impulz??? nah.....nee.:eyes:

Optimus Trance
ik ben er dus ook!!!!
zeker weten, ga dinsdag me kaartje halen!!!:D:D:D
Jukx
Ik vind de line-up ook een beetje tegenvallen hoor... zeker als je hem vergelijkt met de oorspronkelijke Impulz Outdoor line-up. Er staan maar heel weinig echte toppers tussen. Ja, alleen in de hardhouse en daar ben ik toch niet zo een ontzettende fan van eigenlijk. Ga der ook niet heen, doe mij maar Awakenings!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement