return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 
Impulz Outdoor Line-up (pg. 4)
View this Thread in Original format
Blik
weetniet of ik het ook al heb gezegd maar ik ga dus ook niet, misschien wel weer naar Impulz indoor in de Brabanthallen op 1 december, maar dat zien we dan wel weer
Optimus Trance
zoveel mensen van hier gaan er dus nie:(:(
wie wel dus?
en wie heeft er een timetable voor me?
Optimus Trance
la maar, ik heb de timetable al:D:D:D
raoel
Waar heb jij die time-table vandaan.

Want op de site kan ik um niet vinden. En ik wil um zeker wel hebben.
Optimus Trance
gewoon, op de site...
op location klikken en dan zie je t kaartje van t terrein,
en dan moet je op de nummertjes van de stages klikken:D:D:D
dan zie je rechts de tijden van die stage verschijnen
okidoki?:D:D:D
Nastra Azzurro
I wil wel gaan

Ik vin de line up juist zeer sterk

aleen de hele bekende kwaileit onbreekt

maar als je goe kijkt zit er duidelijk vette sjit bij....

niet oppervlakkig kijken

Enige probleem....das de dag dat ik trug kom van vakantie

maar als ik me rijbewijs haal ga ik wel denkik
raoel
Ja nastra

Dinsdag is onze BIG DRIVE DAY
Tenminste jij moet toch ook dinsdag op???
Nastra Azzurro
Jaman....om 7uur Sogends Waaaaaaaaaaaazaaaaaaaaaap

Ik ga hem vet halen.....man Ik MOET WEL........

Anders heeft al dit sjit geen nut mano!!!!!!!

Kga ni langer wagten.....

Wel Goodluck 2 u 2
Optimus Trance
nou boys, ik ga dus niet meer naar Impulz Outdoor:(:(:(
Mn maat moest kiezen tussen met zn 2en (hij en ik) naar Impulz of met een groep naar Evolution....
De keus is dus gevallen op Evolution, en ivm financiele redenen:D kunnen we niet naar allebei, duzzzzzzz ga ik naar Evolution.... naja, Lady Dana, JP en dark Raver:D:D:D komt ook, dus ik vermaak me daar wel
Optimus Trance
iemand geinteresseerd in 2 kaartjes van Impulz...?

raoel
quote:
Originally posted by Optimus Trance
iemand geinteresseerd in 2 kaartjes van Impulz...?


heh heh hahahaha :D:D:D

Je had ze dus al per ongeluk gekocht ???
Cool:)


Nou ik moet nog kaartjes halen voor onze groep
maar ik moet de oude (van impulz op het E3 strand,wat niet doorging)nog inwisselen, dus wij ruilen die. dus ik kan ze niet gebruiken.
Optimus Trance
Naja, mocht t zo zijn dat we die kaarten niet kwijtraken, dan gaan we tóch (niet met tegenzin hoor:D)

Alleen dan moet ik hééél zuinig met me geld zijn, ik neem dan maar een bord mee met "heb honger en dorst" erop:D:D:D
Nee, maar serieus, dan moet ik inderdaad heel zuinig met me geld wezen, want ik vind t zonde om niét te gaan...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 
Privacy Statement