|
Je Nieuwe Platen! - Part X (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Dirkie |
Wat oudere plaatjes, maar niet minder mooi !!
BINARY FINARY: 1998/1999
JADE: A Day In The Life...
KAYCEE: Millennium Stringz (eindelijk :toocool: )
MUSE: Newborn (Paul Oakenfold remix)
TILT: Butterfly |
|
|
| Acidophilus |
Empirical Labs - Turtle Beach
Mark Norman - Stream
Adam Sheridan - Lektrik
Ronald Van Gelderen - Sustain
en
Oliver Lieb - Subsonik met de Filterheadz Remix !!! :crazy: |
|
|
| Stegay |
| The Freak - Rising Angel (testpressing) (2 Play Records) |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Stegay
The Freak - Rising Angel (testpressing) (2 Play Records) |
dat moet je ook vooral posten in een thread waar Ste ook in post
ik doel dus op de new releases section
weinig kans dat je het nu overleeft... |
|
|
| Stegay |
oh niet op gelet, sorry
ontopic maar weer? |
|
|
| Apoptosis |
4:
* Desperation - Our Reservation
* Empirical Labs - Turtle Beach
* Fabb'X vs Spinner - Prime Time / Hypno House
* Ozone - Rock
:) |
|
|
| ChooChoo |
Ok:
Portishead - Roads (Sultan & Tonedepth remix)
Unkle - In A State (Sasha remix)
Charris - Gambas <----- de dub mix is VEEET!
Pet Shop Boys - Miracles (Eric Prydz Remix) <--- Moest m toch hebben. Vind het een feelgood nr:D
317 Quartz - Escape from BG
Remy - Pumped Up/Cousteau <---zeer leuk 2e handsje
Remy - Bang ep 3
Seelenluft - Manila :D |
|
|
| Acidophilus |
Voor de ITWT Collectie:
ITWT Anthems Universal - Freefall - Skydive / Allegro - Moments Of Love / Encoder - Feel It |
|
|
| Apoptosis |
Begin maar vast met rukken :p :gsmile: :thepirate :
* Chicane - Saltwater (Original / Tomski mix)
* Lost Witness - Happiness Happening (Lange / Way Out West mix)
* Salt Tank - Dimension (Salt Tank's Voices For Reason mix)
* Sta*gazers - Is There Anybody Out There? (Airheadz / Warp Bros mix)
Thnx 2 DC :) |
|
|
| Acidophilus |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Thnx 2 DC :) |
Kayestone - Atmosphere (Angelic rmx & Original) [Distinctive] |
|
|
| Chicane |
Vinyl:
Ignition Technician - A-Wax (groovy!)
Technasia - Fusin' (groovy²)
Michel de Hey - Down & Out / Sherlock (groovy³)
Michael Burkat - Twilight Voice
Marco Carola + Ferrerra - Night Clan EP
Gaetano Parisio - Artform 2+4+5+9+11
Ben Sims - Unreleased Mixes (New Wave houdt je muil :D)
Grooveyard vs Michel de Hey - Let The Music Be Your Guide (tja ;))
Andreas Kauffelt - Alternate (Michel de Hey & Lemon 8 remix oa)
Namco Keaton - The Past, The Present, The Future
Sisco - Light Over Me / Scatterbomb - Sneakerpimp
Jaimy & Kenny D - Rise Up! / I'm Your DJ
Empress - Let's Get It On (met Jaimy & Kenny Remix)
Project 247 - Crasher
The Wideband Network - Orbit (met Airwave Remix)
CD:
Paul van Dyk - Reflections
Sander Kleinenberg - Everybody (Renaissance)
Monika Kruse - Passengers
Bjorn Svin - Enjoy The Ride
Rolando - Nite:Life 16
Underworld - 1992__2002
Weer een boel kontschuddende groovy platen om me ouders sneller het verpleegtehuis in te jagen :) |
|
|
| basd |
UItverkoop met 1 euro per plaat bij de Wally's Groove World (Antwerpen, helaas bijzonder weinig techno in mijn smaak (wel 100 keer alle Djax platen), dan maar wat trance en progressive gekocht (kostte me precies 11 euro in totaal :) en zitten nog wel een paar aardige platen bij) :
Roger Goode - In the beginning
VDM - Deflection EP (met No Hesitation)
Coast 2 Coast - Home
Cape Town - Stringrizer
Summer Madness - Planet Rio
Alibi - Eternity (Thrillseekers & Vank remix) (denk ik, er staat alleen Armind 010 op nl.)
Mash Up feat. Marcella Woods - Beautiful (JDS Ray of Light remix)
A small phat one - Change (prog. breaks, geen idee hoe het klinkt, je kon niks luisteren namelijk, maar voor deze prijzen neem je de gok wel een keer..)
Buzz Fuzz - Jealousy is a MF ('99 remixes)
Daarna nog even naar de daarboven gelegen USA Import, daar hadden ze gelukkig wel mijn smaak:
Patrik Skoog - Lysergic (mooie transparante vinyl)
Patrik Skoog - Shine and tracker
Smith & Selway - Giant / Titan
Robert Natus - I am different
Dacht altijd dat Natus alleen van die enorme stampherrie maakte.. Maar de A1 van I am different is denk ik alsnog mijn track van het jaar.. 'Wegbeschreibung' heet ie.. Wat een vette plaat! |
|
|
|
|