|
Je Nieuwe Platen! - Part X (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
Lemon8 - Groinshaker (Original / Quark & DJ San Remix)
Andreas Kremer - TechHouse Files #1 EP
JF Sebastian - Heaven Is Here / Prayer
Sleeper - My Own Clouds / Reach
Joris Voorn - Lost Memories Pt. 1
+ een HDJ-1000 ;) |
|
|
| sndh |
- 16b - doubt [Hooj]
- Funk D'Void - Emotional Content [Soma]
- Classified Project - Starlight Chaser [United] |
|
|
| ahp2002 |
Ron Trent - Altered States
-yves deruyter remix
-dj vincenzo remix
-original mix
Solar Factor - Fashion Slam
-main mix
-tribal mix
M.I.K.E. - Best Of
-sunrise at palamos
-deepest jungle (re-mastered)
-got to have it
lekkere bonzai stuff |
|
|
| djdavid |
some new stuff:
valentino - flying (sultan & the greek rmxs)
oceanlab - satelite (markus schulz remix):eyespop: |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Zo weer een aantal heerlijke progressive platen gekocht! :crazy: :cool: =>
PQM - You are Sleeping (Luke Chable remix)
|
waar haal je deze vandaan...:conf:
een errug vette track, maar ja... nergens meer te krijgen dacht ik zo! |
|
|
| ahp2002 |
Hatrixx - Windeo (Yeti Records Promo)
A. Original
B. Den H้trix Remix
Superchille progressive met Indiase vocals. Voooral B-kant is supervet!! Van het label waar Dave Swayze enzo ook op releasen! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by djdavid
waar haal je deze vandaan...:conf:
een errug vette track, maar ja... nergens meer te krijgen dacht ik zo! |
Jawel hoor :) bij de fijnste platenzaak van Nederland, Rare Records hebben ze hem nog volop! ;) :cool: hij is wel erg duur, 19,90 want het is een dubbelaar.
ik heb nog nieuw; Steve Porter - Definite Form :) |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Jawel hoor :) bij de fijnste platenzaak van Nederland, Rare Records hebben ze hem nog volop! ;) :cool: hij is wel erg duur, 19,90 want het is een dubbelaar. |
waar zit dat rare records ook al weer??? moet die winkel maar ns bezoekje brengen geloof ik:D :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by djdavid
waar zit dat rare records ook al weer??? moet die winkel maar ns bezoekje brengen geloof ik:D :D |
Rare Records
Bergstraat 36 B
5611 JZ Eindhoven
The Netherlands
echt een zwaar relaxte zaak, beste die ik in Nederland tot nu toe ben tegen gekomen (samen met Confused in Den Haag). Moet er ook maar weer eens naar toe als ik in Nederland ben.. Misschien een keer ook met wat meer mensen tegelijk? Is wel gezellig natuurlijk. |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by basd
Misschien een keer ook met wat meer mensen tegelijk? Is wel gezellig natuurlijk. |
Morgen ben ik er!
Tis idd een hele goede platen winkel.
Hebben heel veel en veel "unieke" platen die je maar weinig tegenkomt. Vandaar ook "rare" denk ik :cool:
Ik ga er altijd graag even heen, helaas is het voor mijn stijl: hard/tech trance eigenlijk wat minder*. Maar voor house, progressive, club en techno is het een zwaar goede shop. Ze hebben gewoon erg veel op dat gebied!
Bovendien zijn ze ook goedkoop, heel vaak koop ik daar platen voor 8,50 terwijl ze dan bij midtown 9,00 zijn.
Misschien toeval...
* dan vergelijk ik het met freaky en midtown in Eindhoven. Vooral bij midtown kan ik fijn shoppen. Misschien ligt het ook vooral aan de mensen die je helpen. Bij rare is het personeel wat meer "in to" de diepere dance. Bij midtown is het vooral "gewone" trance tot het stevigere werk tot hardcore wat de klok slaat. |
|
|
| basd |
Morgen wordt em niet, doe maar effe een keer op de lange termijn :)
Enne aan Midtown heb ik echt een hekel.. Eikels als personeel, geen keus (zeker niet in mijn genre), bah! In Eindhoven viel het nog mee (al vind ik het aanbod daar ook zwaar minder), maar in A'dam is het echt helemaal ruk. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by raoel
Morgen ben ik er!
Tis idd een hele goede platen winkel.
Hebben heel veel en veel "unieke" platen die je maar weinig tegenkomt. Vandaar ook "rare" denk ik :cool:
Ik ga er altijd graag even heen, helaas is het voor mijn stijl: hard/tech trance eigenlijk wat minder*. Maar voor house, progressive, club en techno is het een zwaar goede shop. Ze hebben gewoon erg veel op dat gebied!
Bovendien zijn ze ook goedkoop, heel vaak koop ik daar platen voor 8,50 terwijl ze dan bij midtown 9,00 zijn.
Misschien toeval...
* dan vergelijk ik het met freaky en midtown in Eindhoven. Vooral bij midtown kan ik fijn shoppen. Misschien ligt het ook vooral aan de mensen die je helpen. Bij rare is het personeel wat meer "in to" de diepere dance. Bij midtown is het vooral "gewone" trance tot het stevigere werk tot hardcore wat de klok slaat. |
Vergeet niet te kijken voor me plaatje he :) |
|
|
|
|