|
Je Nieuwe Platen! - Part X (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| djdavid |
:toocool: ow yeah baby!!!
vandaag binnen.... Portisheads - Roads (Sultan & Tonedepth remix):crazy: :eyespop:
wat een vette track is dit!!
dj david |
|
|
| basd |
Vrije dag, in Belgie alles dicht, dus dan maar naar nl. (Maastricht en Heerlen dit keer) :
Andreas Kauffelt - Datastrom / Bassquake remixes [PV]
Mhonolink - Mhonday EP [ZYNC]
Speedy J & Adam Beyer - Basj / Sjab [NOVAMUTE]
Richie Hawtin - Orange EP [MINUS] (ja Tim, je had gelijk :) )
Rolando - Knights of the jaguar [UR]
Mie heppie :) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by New Wave
niets 'klinkt' commercieel, het IS commercieel of het is NIET commercieel, en bij deze plaat..jaja, helaaspindakaas maar deze plaat is 100% hitje. |
Das dus echt onzin wat je hier nu typt. En wat bedoel jem et hitje?
Iets wat in de top40 komt of veel gedraait wordt in discotheken en clubs?
| quote: | Originally posted by New Wave
En goh, als ene nummertje na 6 maanden nog 4 maal per set gedraait wordt....tja, dan klinkt het inderdaad wel een beetje commercieel ouwe :p |
Ik heb "murder was the bass" nog maar één keer in een discotheek gehoord. Dat was in de danssalon tijdens activator. Met dat hitjesgehalte van dat nummer valt het dus wel mee. Misschien dat ze boven de rivieren wat meer "hitjes draaien" ;). |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik heb "murder was the bass" nog maar één keer in een discotheek gehoord. Dat was in de danssalon tijdens activator. Met dat hitjesgehalte van dat nummer valt het dus wel mee. Misschien dat ze boven de rivieren wat meer "hitjes draaien" ;). |
Denk dat dat vooral ligt aan de feestjes waar je naartoe gaat.. Meer techno = meer DK8 lijkt wel..
Heb em tijdens Awakenings Festival wel 4 keer gehoord, tijdens GKGG ook, Dance Valley, I Love Techno,..
En als je die plaat toch al niet zo goed vindt, kan je je dan niet voorstellen dat je er een beetje moe van wordt als je em voor de zoveelste keer hoort (en dan zeker bij een set die tot dan toe echt super is en waarin je em helemaal niet verwacht (being Beyer & Lekebusch op ILT)?
DJs lijken em echt alleen maar te draaien omdat ze nog effe gauw het publiek mee willen krijgen, ook als het (naar mijn mening) niet echt in een set past. Nou weet ik zelf ook wel dat een DJ er voor het publiek is (ik lees ook wel eens een boek :) ), maar een plaat die daarvoor gebruikt wordt / kan worden, vind ik een hitje.
Wat je dan verder daarvan vindt, dat moet iedereen zelf weten, zelf heb ik het er ook niet zo op (al vond ik Sunshine, zeker in het begin, wel een lekker plaatje).
Verder vind ik Murder.. sowieso een zeikplaat, maakt niet uit of het een hitje is of niet. Net als die ineens veel te popi plaat van T.Raumschmiere, Monstertruckdriver. :nervous: |
|
|
| Jesse |
dat gezeur over 'hitjes' altijd.."Armin is een hitjesdraaier, Tiesto is een hitjesdraaier..je koopt die plaat toch niet, echt een hitje".
Laat iedereen toch zelf weten wat ie koopt en leuk vindt om naar te luisteren. Smaken verschillen nou eenmaal.
mijn aanwinsten (van vorige week)
* Mark Norman - Stream
* Matt Darey & Marcella Woods - Voice of an Angel
* VDM - Additional Works #3
ja allemaal hitjes ja!! |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Jesse
dat gezeur over 'hitjes' altijd.."Armin is een hitjesdraaier, Tiesto is een hitjesdraaier..je koopt die plaat toch niet, echt een hitje".
Laat iedereen toch zelf weten wat ie koopt en leuk vindt om naar te luisteren. Smaken verschillen nou eenmaal.
|
Mee eens... |
|
|
| raoel |
Max Walder - Samba Del Costa (A1: Samba Del Costa | B1: Crown)
En HITJESALERT!!!:
G-Spott - No Comment (A1: Hard Base Mix | B1: Club Mix | B2 Jeremy Banks Remix) :haha:, maar toch is ie lekker. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basd
Richie Hawtin - Orange EP [MINUS] (ja Tim, je had gelijk :) )
|
Ahh topman! :)
| quote: | Originally posted by raoel
Das dus echt onzin wat je hier nu typt. En wat bedoel jem et hitje?
Iets wat in de top40 komt of veel gedraait wordt in discotheken en clubs?
|
Aangezien dit plaatje nooit van zijn bestaan in de top40 zal komen is het misschien logisch dat ik optie 2 bedoel.
Het is dus geen onzin want het is gewoon een hitje, klaar uit....je doet er niets aan, het is gewoon zo.
| quote: | Originally posted by raoel
Ik heb "murder was the bass" nog maar één keer in een discotheek gehoord. Dat was in de danssalon tijdens activator. Met dat hitjesgehalte van dat nummer valt het dus wel mee. Misschien dat ze boven de rivieren wat meer "hitjes draaien" ;). |
Ja, als je ook maar 1 keer in je leven naar een technofeest gaat dan is het logisch dat je kennis kwa technoplaten/nummers minder is.
Ik koop 2 jaar techno en luister het al 5 jaar naar techno, dan kijk je er zoiezo al anders tegenaan.
Jullie zijn beter in carnaval, wij in de hitjes :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jesse
dat gezeur over 'hitjes' altijd.."Armin is een hitjesdraaier, Tiesto is een hitjesdraaier..je koopt die plaat toch niet, echt een hitje".
Laat iedereen toch zelf weten wat ie koopt en leuk vindt om naar te luisteren. Smaken verschillen nou eenmaal.
mijn aanwinsten (van vorige week)
* Mark Norman - Stream
* Matt Darey & Marcella Woods - Voice of an Angel
* VDM - Additional Works #3
ja allemaal hitjes ja!! |
Hey knuppel, ik heb het hier over techno dingen.
Wat tiesto en armin draaien dat interreseert me geen ene fuk, al draaien ze The launche van dj jean....ze gaan hun gang maar.
Ik heb geen verstand van trancehitjes..alleen maar van technohitjes :) |
|
|
| AlFerox |
ach lekker boeiend man! dat gezeik over hitjes :p
ten eerste lekker belangrijk dat iemand hitjes koopt. dat moet iedereen toch zelf weten. ieder zijn smaak.
en New Wave: wees blij dat jij iets anders koopt. als iedereen dezelfde platen zou kopen als jij, zou het betekenen dat jíj zelf ook hitjes koopt.
ten tweede volgens mij draait raoel voornamelijk trance en in een trance-set is murder was the bass geen hitje volgens mij?? ik denk niet dat je op een willekeurig trance-feest 6x murder was the bass voorbij hoort komen. :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by AlFerox
ten tweede volgens mij draait raoel voornamelijk trance en in een trance-set is murder was the bass geen hitje volgens mij?? ik denk niet dat je op een willekeurig trance-feest 6x murder was the bass voorbij hoort komen. :D |
Of hij nou in een technoset of in een trance set gedraaid wordt, het blijft er 1 ;)
Als een trance dj efef wilt beuken en hij gooit MWTB in zijn set...denk je toch ook: "sodeju...heb ik hem 1000 keer in en technosetjes gehoord, moet ik hem ook nog eens in een trance set horen"
Nou, ik mol die decks en sloop die plaat. :p |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hey knuppel, ik heb het hier over techno dingen.
Wat tiesto en armin draaien dat interreseert me geen ene fuk, al draaien ze The launche van dj jean....ze gaan hun gang maar.
Ik heb geen verstand van trancehitjes..alleen maar van technohitjes :) |
Ik had het ook niet specifiek over jou, daarom had ik ook niets van je gequote..Het was meer een algemene opmerking over die 'hitjes' waar menig NLTA over valt (zie opmerking over Armin/Tiesto etc).
DK - Murder was the bass vind ik zelf niet zo'n geweldig nummer :toothless |
|
|
|
|