|
ILTA שנתיים ב (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
סיבה למסיבה
נרגולים עד 120 |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אנחנו מפצים אותך על הזמן שהיינו בלעדיך...
עכשיו אתה תהיה לבד וכל הפורום יהיה שלך... כמעט
עדיין יהיו איתך כל הצעירים :) |
! יו איזה התרגשות אני ממש משתין במכנסיים
!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לללללללללללללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Ariels
! יו איזה התרגשות אני ממש משתין במכנסיים
!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לללללללללללללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא |
כככככככככככככככןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!!!!!!
MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| coby |
מווווווווהאהאהאהאאאאא
הדור הצעיר משתלט !! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
אגב, רועי, מה יהיה כשתתגייס?? אתה ממנה עוד מוד?
או שתישאר מוד יחיד אבל לא תיעלם באופן מסתורי כמו מורן???? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחח
אגב, רועי, מה יהיה כשתתגייס?? אתה ממנה עוד מוד?
או שתישאר מוד יחיד אבל לא תיעלם באופן מסתורי כמו מורן???? |
שנגיע לגשר נחצה אותו... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שנגיע לגשר נחצה אותו... |
סבבה :D |
|
|
| DjChook |
אני שלוש וחודש :)
חתמתי קבע |
|
|
| arik |
ינקניקיה אחת!!!!
אני יותר ממך:) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by arik
ינקניקיה אחת!!!!
אני יותר ממך:) |
ואללה אחי אני ואתה אותו זמן פה
:D |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
ואללה אחי אני ואתה אותו זמן פה
:D |
לא אחי, אריק נרשם 3 ימים לפניך |
|
|
|
|