return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
ILTA שנתיים ב
View this Thread in Original format
Ariels
.אמנם זה היה אתמול

.סליחה על האיחור הקל אבל יש לי שנתיים בחור הזה, איזה יופי
KrazyDJs
מזל"ט שפיצר...
Hell_Copter
מזל טוב יא פז"מניק!!
אני בדרך... נשארו עוד שלושה שבועות :)
DjNumShum
פפפפפפפפפפפ
צעירים !!!
:toocool:
itamarsan
מזל''ט אריאל!!!!!!!!!!!!!!
עד 120!!!!!!
Ariels
quote:
Originally posted by itamarsan
מזל''ט אריאל!!!!!!!!!!!!!!
עד 120!!!!!!


?!?! אתה חושב שסוואמפר יחזיק את האתר עוד 120 שנה
Segev
quote:
Originally posted by Ariels
?!?! אתה חושב שסוואמפר יחזיק את האתר עוד 120 שנה


חחחח דביל :]
מזל טוב...
אני עוד מעט שנה או שכבר עברתי לא יודע...

האמת שעוד 5 חודשים יש לי שנתיים
איזה מתנת יום הולדת בגיל 15 נרשמתי בדיוק לפורומים 10 ימים אחרי :D
HyPeRSoNiC
מזל טוב גבר!!!! נראה לי גם אני משהו כמו שנתיים פעיל פה.......
פששששש איך שהזמן טס.......
Ariels
כן אבל שנה וחצי מתוך זה הייתי בצבא וראיתי את האתר אולי יומיים בשבוע

חחח עכשיו אני חורש פה... אבל כל הותיקים התגייסו... צחוק הגורל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
כן אבל שנה וחצי מתוך זה הייתי בצבא וראיתי את האתר אולי יומיים בשבוע

חחח עכשיו אני חורש פה... אבל כל הותיקים התגייסו... צחוק הגורל


אנחנו מפצים אותך על הזמן שהיינו בלעדיך...
עכשיו אתה תהיה לבד וכל הפורום יהיה שלך... כמעט
עדיין יהיו איתך כל הצעירים :)

AnthemFreak
מזל טוב אחי!!!
coby
וואי יא וותיק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement