|
ILTA שנתיים ב (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
לא אחי, אריק נרשם 3 ימים לפניך |
תהיה קטנוני!
כאילו זה באמת משנה...
כל האלה שמתגייסים בנובמבר משתחררים הרי באותו זמן לא? :) |
|
|
| DjNumShum |
כל אלה שמתגייסים עכשיו.
תחשבו אם בשחרור שלכם עדיין יהיה פורום ואם כן אם עדיין תהיו פעילים פה?
יענו יהיו פה אנשים שיהיה להם כבר 5 שנים באתר..
שיאללה זה חתיכת זמן |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
כל אלה שמתגייסים עכשיו.
תחשבו אם בשחרור שלכם עדיין יהיה פורום ואם כן אם עדיין תהיו פעילים פה?
יענו יהיו פה אנשים שיהיה להם כבר 5 שנים באתר..
שיאללה זה חתיכת זמן |
חחחחחחחחח ראסמי
אבל דבר אחד בטוח - הפורום הזה אף פעם לא ימות!!! :D |
|
|
| DjChook |
| השאלה הגדולה שנשאלת היא האם לסאוומפר ימאס אי פעם |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
השאלה הגדולה שנשאלת היא האם לסאוומפר ימאס אי פעם |
אחי
הוא מנהל את קהילת הטראנס הכי גדולה בעולם!!!!!
לא נראה לי שימאס לו אי פעם מזה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אחי
הוא מנהל את קהילת הטראנס הכי גדולה בעולם!!!!!
לא נראה לי שימאס לו אי פעם מזה |
אנערף עם בוטנים
יש מצב שימאס לו מתישהו... בקטנה :) |
|
|
| DjChook |
אתה לא רואה את עצמך קם יום אחד ואומר
"אולי אני אסגור את השאלטר על 13000 האנשים שאני מחזיק תחתי" |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה לא רואה את עצמך קם יום אחד ואומר
"אולי אני אסגור את השאלטר על 13000 האנשים שאני מחזיק תחתי" |
תן לי לתקן אותך...
נכון לרגע זה רשומים בפורומים 24,717 אנשים... |
|
|
| Ariels |
נניח והוא סוגר את השאלטר
תחשוב שאביורן בכבודו ובעצמו יבוא לתת לו מכות
!?!?!? מאיפה הוא יעתיק את הפלייליסטים של עצמו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
נניח והוא סוגר את השאלטר
תחשוב שאביורן בכבודו ובעצמו יבוא לתת לו מכות
!?!?!? מאיפה הוא יעתיק את הפלייליסטים של עצמו |
חחחחחחחחח ראסמי לא חשבתי על זה ככה
באמת ארמין לוקח את הטראקליסטים של סטייט אוף טראנס מפה |
|
|
| Ariels |
| נתתי באמם לטרד האגדי |
|
|
|
|