|
Tranceaddict.com
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Jaja...we weten het nu allemaal wel....bijna iedereen heeft het gehad met het Holland Forum...en for some reason is er op de andere forums ook geen ruk te beleven (vakantie josta? o ja..dat kan het zijn)...

Ik wil hiermee een voorbeeld stellen, en daarmee een nieuwe hoek inslaan (ikzelf dan)...want ik heb er geen zin meer in zo, en ik vind het ontzettend jammer dat de sfeer zo drukkend is geworden...
Damn..ik kan het niet verwoorden....maar jah..wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik van nu af aan, gewoon net als vroeger, wer leuke en gezellige posts ga plaatsen...en ik hoop dat iedereen dat doet, en dat niet iedereen op IRC blijft hangen, want er wordt te weinig gepost! :)
Dus..we vieren een feestje, met z'n allen...ik neem wel wat lekkers mee (oei!) en wie neemt verder iets mee?
        
TA rules..en dat moet zo blijven :) Wie maakt de Hollandse Babe-thread? ALTIJD LACHE!! :D |
|
|
| Dj Alpha |
Nou dan neem ik een grote bak snoepjes mee waar iedereen uit kan pakken wat ie wil ;)
(ikzelf wil graag die blauwe driehoekjes hehehe) |
|
|
| Nastra Azzurro |
Ill bring (C2H3X)uhmmm...vinyl
TEGGGGKNOW |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Jaja...we weten het nu allemaal wel....bijna iedereen heeft het gehad met het Holland Forum...en for some reason is er op de andere forums ook geen ruk te beleven (vakantie josta? o ja..dat kan het zijn)...

Ik wil hiermee een voorbeeld stellen, en daarmee een nieuwe hoek inslaan (ikzelf dan)...want ik heb er geen zin meer in zo, en ik vind het ontzettend jammer dat de sfeer zo drukkend is geworden...
Damn..ik kan het niet verwoorden....maar jah..wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik van nu af aan, gewoon net als vroeger, wer leuke en gezellige posts ga plaatsen...en ik hoop dat iedereen dat doet, en dat niet iedereen op IRC blijft hangen, want er wordt te weinig gepost! :)
Dus..we vieren een feestje, met z'n allen...ik neem wel wat lekkers mee (oei!) en wie neemt verder iets mee?
        
TA rules..en dat moet zo blijven :) Wie maakt de Hollandse Babe-thread? ALTIJD LACHE!! :D |
EINDELIJK!!!!!!!!
Iemand die verstandig(er) word
Welkom bij de club (Akira, Remy, Tango, MetZz, en nog een aantal meer (sorry als jullie niet genoemd zijn :)))
Het is alleen zo jammer dat je er nu pas 8er komt (jij niet alleen want ik denk dat veel meer mensen tot inkering komen nu
Dat is wel een beetje te laat maar beter laat dan nooit vind ik altijd.
Ik hoop dat iedereen het een beetje met onderstaande eens is zo niet dan zou ik dat zeer jammer en ik denk zelfs kinder8ig vinden.
Had je dit maar gedaan voordat er dit gebeurde:
Lex zowat weggepest (Lex ik hoop dat je nog meer posts als eerst maakt kerel)
Donna en RV weg (ik hoop dat jullie niet wegblijven)
Overal rotzooi/gezeik (closen die en kunnen threads btw niet gedelete worden??? doe dat dan ook bij sommige)
Ik hoop echt dat iedereen het hier mee eens is en laat het gezeik op elkaar vanaf nu maar weer 8erwege
Meningsverschil kan zijn maar vecht dat dan prive uit ofzo en verpest niet een goed forum/IRC-kanaal ermee
Dank voor de aand8
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| raoel |
Ik ben het helemaal met je eens MISS P.
Er wordt te snel te op sommige dingen gereageert. En daar wordt maar over doorgezeken.
Dus vanaf nu gewoon meer over muziek lullen. En niet te veel over onzinnige dingen. |
|
|
| Miss Proximus |
| En Glanis heeft gesproken :) Bedankt guys....ik hoop dat dit t mooie begin van een nieuwe start is :) PROOST! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
EINDELIJK!!!!!!!!
Iemand die verstandig(er) word
Welkom bij de club (Akira, Remy, Tango, MetZz, en nog een aantal meer (sorry als jullie niet genoemd zijn :)))
Het is alleen zo jammer dat je er nu pas 8er komt (jij niet alleen want ik denk dat veel meer mensen tot inkering komen nu
Dat is wel een beetje te laat maar beter laat dan nooit vind ik altijd.
Ik hoop dat iedereen het een beetje met onderstaande eens is zo niet dan zou ik dat zeer jammer en ik denk zelfs kinder8ig vinden.
Had je dit maar gedaan voordat er dit gebeurde:
Lex zowat weggepest (Lex ik hoop dat je nog meer posts als eerst maakt kerel)
Donna en RV weg (ik hoop dat jullie niet wegblijven)
Overal rotzooi/gezeik (closen die en kunnen threads btw niet gedelete worden??? doe dat dan ook bij sommige)
Ik hoop echt dat iedereen het hier mee eens is en laat het gezeik op elkaar vanaf nu maar weer 8erwege
Meningsverschil kan zijn maar vecht dat dan prive uit ofzo en verpest niet een goed forum/IRC-kanaal ermee
Dank voor de aand8
Greetz,
Glaniskanis |
Mooi gezegd. :) En misschien gaat nu iedereen een beetje nadenken. |
|
|
| Dj Alpha |
| Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Had je dit maar gedaan voordat er dit gebeurde:
Lex zowat weggepest (Lex ik hoop dat je nog meer posts als eerst maakt kerel)
Donna en RV weg (ik hoop dat jullie niet wegblijven)
Overal rotzooi/gezeik (closen die en kunnen threads btw niet gedelete worden??? doe dat dan ook bij sommige)
|
Op verzoek even een reactie (betekent dit dat ik verantwoordelijk word gehouden btw?)...
Lex is niet weg hoor...ik denk dat hij alleen heeft ontdekt hoe mooi het buiten is in de zomer :) Go Lex! Dat vind ik natuurlijk erg goed, want altijd achter de pc is toch ook niet alles? Maar jah, ik hoop dat we Lex niet écht weggepest hebben, want hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
dusse..LEX..KOM TERUG! maar vergeet niet af en toe de bloemetjes buiten te zetten vent :D
en over donna en rv..natuurlijk is het zonde als mensen om een "virtueel meningsverschil" weggaan, want dit is natuurlijk en topsite, en we hebben alle mensen nodig die verstand van zaken hebben, maar ja..er zijn teveel dingen over en wer gegaan..dus ik kan hier nu niet iets over zeggen zonder dat ik bang bn dat ik weer iets fout zeg..ik weet het ook allemaal niet meer  |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Damn..ik kan het niet verwoorden....maar jah..wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik van nu af aan, gewoon net als vroeger, wer leuke en gezellige posts ga plaatsen... |
Hm jah, lijkt me een goeie oplossing...
Leuke, gezellige posts, daar ben ik nou ns goed in joh...:)
Ik zal er vanaf nu weer mee beginnen (was ik er ooit mee gestopt?) :
[-=WvG=- leuke gezellige post mode on]
Ja Ja Ja Leve de Lol,
Zingen we met z'n alleeen...
Tot diep in de nacht,
Blijven we daar nog lekker lallen...
Ja Ja Ja We vie-he-ren feest,
Daar in dat Spaanse cafee-hee,
En nemen dan ook...
Onze sombrero mee-hee !!
Tot zover dit schitterende lied dat ik zovaak hoorde als FCDB weer een doelpunt scoorde... Het sleept me altijd door moeilijke tijden en ik gebruik het nu dan maar om even een leuke, gezellige post te plaatsen en het Holland forum door deze moeilijke tijd heen te slepen...
[-=WvG=- leuke gezellige post mode off]
Zo, nou is het weer mooi geweest met de leuke, gezellige posts ;)
Ik ga ns ff het Sports-forum checken...(deze jongen is moderator daar, goe he? ;)) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Lex is niet weg hoor...ik denk dat hij alleen heeft ontdekt hoe mooi het buiten is in de zomer :) Go Lex! Dat vind ik natuurlijk erg goed, want altijd achter de pc is toch ook niet alles? Maar jah, ik hoop dat we Lex niet écht weggepest hebben, want hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
dusse..LEX..KOM TERUG! maar vergeet niet af en toe de bloemetjes buiten te zetten vent :D
|
hehe, hijs aan het genieten van de Nederlandse regen zeker........:rolleyes:
ik doe zeker mee met de verzoeningsmissie van Miss P. het forum gaat anders naar de klote en dat willen we allemaal niet hebben dacht ik zo..... |
|
|
| Donna |
| quote: | | en over donna en rv..natuurlijk is het zonde als mensen om een "virtueel meningsverschil" weggaan, want dit is natuurlijk en topsite, en we hebben alle mensen nodig die verstand van zaken hebben, maar ja..er zijn teveel dingen over en wer gegaan..dus ik kan hier nu niet iets over zeggen zonder dat ik bang bn dat ik weer iets fout zeg..ik weet het ook allemaal niet meer |
euhm volgens mij was ik bezig t 1 en ander met jou uit te praten op irc......ging alleen niet echt enzo.......verder zeg ook ik maar nix meer |
|
|
|
|