| Hell_Copter |
מישהו פה מכיר את האומן הזה?!
איזה בנאדם תותח!!!!
לפי מה שהבנתי הוא יצר לפני 3-4 שנים ככה וכל טראק הוא פשוט יצירת אומנות...
מסתבר שהוא עשה רמיקס ל
eye of the tiger
הרבה לפני שדי ג'יי קוויקסילבר חשב על זה!!
הגיע לידיי הדיסק הסופר נדיר שלו
Trance by DJ Maximus
אין זה אחד הדיסקים הכי חזקים ששמעתי אם לא החזק שבהם!!
אני יעביר כמה שירים למחשב כמו איי אוף דה טייגר והרמיקס שלו לאמנו...
אתם גומרים שאתם שומעים את זה!
מי שרוצה שיפנה אליי באיי סי קיו ואני ישלח לו
:eyes: :disbelief |
|
|