return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
טראק השנה!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
חחחחחחחחחחחחחח אכן חזק הנסחף

המיקס של קור פיינמן משתין במעגלים על המיקס המעפן הזה
שלא נדבר על זה שטראק השנה הוא

Michael Splint - I Feel Free [Inzite Remix]


תגיד לי... אתה רואה פה ים?!
כי אתה קצת נסחף
חחחח

הטראק הזה של מייקל ספלינט לא כזה משהו...
באמת שלא!!
לא מבין מה התלהבת ממנו יותר מדי
KrazyDJs
אה..לא שווה זה..
נחמד הרמיקס לא יתר מדי


אבל טראק השנה, נו באמת ?

DJ_Amir_Gelman_-_Buli_(RMX).mp3
זה טראק
:p

כוסעמק
אפילו אני זוכר שראיתי את זה שהייתי יותר קטן ממה שאני עכשיו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אה..לא שווה זה..
נחמד הרמיקס לא יתר מדי


אבל טראק השנה, נו באמת ?

DJ_Amir_Gelman_-_Buli_(RMX).mp3
זה טראק
:p

כוסעמק
אפילו אני זוכר שראיתי את זה שהייתי יותר קטן ממה שאני עכשיו


לא טראק השנה... אבל הווקאלים הכי יפים ללא ספק ;)
DjChook
ואלה השנה ככ לא הייתי קשור לעולם הטראנס נראה לי
אין לי מושג בכלל מה שיר השנה שלי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
ואלה השנה ככ לא הייתי קשור לעולם הטראנס נראה לי
אין לי מושג בכלל מה שיר השנה שלי


לא כדאי שחודש לפני סוף השנה תתחיל להתחבר?!
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
ראסמי הרמיקס של קור הרבה הרבה יותר טוב מהמיקס הזה לדעתי אחד הטובים השנה
וטראק השנה הוא
as the rush comes
איך שוכחים כזה דבר?
:eek:


01-motorcycle-as_the_rush_comes__armin_van_buuren_remix-promo_vinyl-pow.mp3
Da Best
בדוגרי אין לי טראק השנה יענ טראק שאני אוהב במיוחד כי לא חסרים לי אבל לפי דעתי מה שהכי הלך זה
AS THE RUSH COMES
deluxe
בתור אחד ששומע אוהב ויוצר כמעט ורק האוס טראק השנה שלי הוא ללא כל עוררין
Junior Jack - E Samba

טראק ענק שהעלה את הלטינו האוס לרמה של
Major Club Anthems
ואחד היוצרים הכי מבטיחים של השנתיים הבאות...
Sm0keMachine
עזבו אתכם!

אין ספק שטראק השנה הוא
Duncan Sheik - On a High (Gabriel & Dresden Remix) !!!!!!

לא נמאס אף פעם!
Rising
Castaneda - Floor Control - איזהההההההההה קטע
Astura - Orion's Belt..

איככוווותתתתת
קטעי השנה...
Hell_Copter
03-envio-touched_by_the_sun__rusch_and_elusive_remix-tgx
גם זה אחד הגדולים!!

Flotser
טראק השנה הוא ללא כל ספק
יצירת האומנות המוזיקלית הבאה:

Infected Mushroom - Deeply Disturbed (Violet Vision Remix)
:crazy: :eyespop::eyespop::eyespop::eyespop::crazy:


מכל הקטעים של גבריאל ודרדסן,
אני הכי אוהב את הרמיקס ל
andain - beautiful things!!!
וזה לדעתי הרבה יותר מכל מיקס אחר
(ובעיקר הגרסה שהתסבבה קודם מהלייב ריפ, שמה הגיטרות והבאסים נשמעו כל כך טובבבבבב!!)

....
וחוץ מזה אולי זה מצחיק אבל קטע טראנס השנה....
אצלי אולי זה
Solar Stone - Solarcoaster (Greg Murray Remix)
אני יודע שהיה עוד הרבה דברים יפים השנה, והטראק המקורי זכה למספיק קרדיט שנה שעברה,...אבל לא הייתי הכי מעודכן רוב השנה...
וגם עכשיו אני לא מוצא קטע שיצא השנה בסגנון שיותר טוב מזה,
אבל יש לי עוד הרבה להשלים
Ariels
Lenny kravitz - believe in me [pink flood remix]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement