|
טראק השנה!!!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
Lenny kravitz - believe in me [pink flood remix] |
מצטער לאכזב אותך אבל זה מ 2002...
עד כמה שאני זוכר לפחות... |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תגיד לי... אתה רואה פה ים?!
כי אתה קצת נסחף
חחחח
|
תגיד לי אתה רואה פה את עופר ניסים?
כי אתה קצת (הרבה) הומו |
|
|
| DjChook |
צח שוב פעם יציאה גרועה מה נסגר איתך
ותעזוב כבר את רועי, כל הודעה שלך פה בפורום זה אשכרא נגדו, חלאס |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מצטער לאכזב אותך אבל זה מ 2002...
עד כמה שאני זוכר לפחות... |
צודק ...
רועי זוכר שמענו את זה אצל אריאל ?
איזה צחוקים :)
בואנה אני רואה יש לי פה הרבה טראקים להשלים סעמ'ק ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
תגיד לי אתה רואה פה את עופר ניסים?
כי אתה קצת (הרבה) הומו |
יש לך יציאות יותר גרועות מתותחנים!!
חלאס כבר לנסות להצחיק בצורה כזאת!!
במקום זה תעשה משהו שאתה טוב יותר בו ובוא לפיצה מטר היום... |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מצטער לאכזב אותך אבל זה מ 2002...
עד כמה שאני זוכר לפחות... |
אתה מדבר כאילו 2003 נגמרה... חחח
אמטיוי בכלל מלאה בשירים שיצאו לפני שנתיים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
אתה מדבר כאילו 2003 נגמרה... חחח
אמטיוי בכלל מלאה בשירים שיצאו לפני שנתיים |
מה אכפת לי מאמ טי וי עכשיו באמצע החיים?!
אם אנחנו מדברים על טראק השנה שלנו אז הגיוני שנדבר על טראקים מ 2003 ולא מ 2002... |
|
|
| Ariels |
רועי תפסיק לשחק אותה
אתה יודע טוב מאוד שיש טראקים שתופסים במועדונים שנה אחרי שמוציאים אותם
wherever you are [puledriver remix]
היה לנו אותו על המחשב מחודש פברואר והשחרור הרשמי שלו היה ביולי השנה
לא בהכרח השנה שטראק חזק במועדונים זה באותה שנה שהוציאו אותו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
רועי תפסיק לשחק אותה
אתה יודע טוב מאוד שיש טראקים שתופסים במועדונים שנה אחרי שמוציאים אותם
wherever you are [puledriver remix]
היה לנו אותו על המחשב מחודש פברואר והשחרור הרשמי שלו היה ביולי השנה
לא בהכרח השנה שטראק חזק במועדונים זה באותה שנה שהוציאו אותו |
בוא נתחיל מזה שהרמיקס של פולסדרייבר השתחרר ביולי 2002... אבל לא משנה...
ואתה מפספס פה את כל הקטע!!
אנחנו מדברים על טראק השנה מבחינת תאריך שחרור שלו...
לא מבחינת התפיסה שלו במועדונים
טראק שיצא ב 2003 והוא בסט... זה הפואנטה!! |
|
|
| Ariels |
לא רועי בדיוק הפוך....
טראק שיצא לפני שנתיים ותפס במועדונים נחשב של השנה אחי
מה טראק שווה אם לא רוקדים אותו |
|
|
| §chop¥ |
מישהו מוכן להסביר לי מה יש לכולם מ
G&D ??????
שמעתי כל שיר אפשרי שלהם וזה לא הכי משהו בעולם (שלא נדבר שזה בכלל לא טראנס)
ואם ניקח לדוג את השיר של בריטני, אז וואלה גם אני בהתחלה התלהבתי אבל אז חשבתי על זה ...חוץ מהבאס והמנגינה שקשה לשמוע אותה הם לא הוסיפו כלום לשיר המקורי (אההה כן , גם עוד 9 דקות!!) ואחרי פעמיים כבר נמאס..
לא יודע!?:mad:
בכל מקרה טראק השנה הוא ללא ספק
rank 1 - sensation 2003 anthem :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
אייייייאאיייייייייי
זו יצירת אומנות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
לא רועי בדיוק הפוך....
טראק שיצא לפני שנתיים ותפס במועדונים נחשב של השנה אחי
מה טראק שווה אם לא רוקדים אותו |
בטקס פרסי אמ טי וי שיחשב של השנה
בבחירת טראק השנה בטראנס אדיקט הולכים לפי תאריך שחרור
לא רק זה... אלא שגם הטראק שאמרת לא תפס בכלל במועדונים השנה
השמיעו אותו טיפה ב 2002 וזהו... |
|
|
|
|