return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
טראק השנה!!!!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
infected
קודם כל שנת 2003 הייתה שנה ענקית!!!

היתה קשה ההחלטה אבל לדעתי 20 הטראקים הטובים ביותר הם:
DJ Cor Fijneman Feat Jan Johnston - Venus (DJ Tiesto Remix)
DJ Ton TB - Electronic Malfunction
Ferry Corsten Vs The Thrillseekers - Sublime
Fictivision Vs. C-Quence - Symbols (Original Mix
M.I.K.E - Turn Out The Lights (Original Remix
Midway - Amazon
Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Mix
Pulser - My Religion
Rank 1 - Breathing (Airwave 2003 Vocal Mix)
Rusch & Murray - Epic (Above & Beyond Mix)
Scott Bond Vs Solar Stone - 3rd Earth
Solid Globe - North Pole
System F - Spaceman
Robert Gitelman - Things 2 Say (Original Mix
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Afterburn - Summer Sun
Neo & Farina - Barchetta (Original Mix)
Push - Journey Of Life (Original Mix)
Skin - Faithfulness (Tiesto Remix)
Armin Van Buuren - Burned With Desire (Rising Star Remix)

בלי שום סדר מסויים
Ariels
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בטקס פרסי אמ טי וי שיחשב של השנה
בבחירת טראק השנה בטראנס אדיקט הולכים לפי תאריך שחרור
לא רק זה... אלא שגם הטראק שאמרת לא תפס בכלל במועדונים השנה
השמיעו אותו טיפה ב 2002 וזהו...


בוא תמצוץ לי את הקצה של הזין ותפסיק להמציא כללים משלך
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
בוא תמצוץ לי את הקצה של הזין ותפסיק להמציא כללים משלך


בוא תן לי לק לתחת
למה אני לא ממציא שום כללים!!
מן ההגיון שטראק שיצא ב 2002 לא יהיה מועמד לטראק השנה ב 2003
ולמי בכלל אכפת מתי הוא הגיע לתודעה של כולם

קח לדוגמה את סולר קוסטר...
האורגינל היה אחד התותחים של 2002... הרמיקסים שלו יצאו ב 2003... מכאן נובע שרק הרמיקסים שלו יהיו מועמדים לטראק השנה של 2003 ולא האורגינל
:rolleyes:
Ariels
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בוא תן לי לק לתחת
למה אני לא ממציא שום כללים!!
מן ההגיון שטראק שיצא ב 2002 לא יהיה מועמד לטראק השנה ב 2003
ולמי בכלל אכפת מתי הוא הגיע לתודעה של כולם

קח לדוגמה את סולר קוסטר...
האורגינל היה אחד התותחים של 2002... הרמיקסים שלו יצאו ב 2003... מכאן נובע שרק הרמיקסים שלו יהיו מועמדים לטראק השנה של 2003 ולא האורגינל
:rolleyes:


אתה דביל
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by infected
קודם כל שנת 2003 הייתה שנה ענקית!!!

היתה קשה ההחלטה אבל לדעתי 20 הטראקים הטובים ביותר הם:
DJ Cor Fijneman Feat Jan Johnston - Venus (DJ Tiesto Remix)
DJ Ton TB - Electronic Malfunction
Ferry Corsten Vs The Thrillseekers - Sublime
Fictivision Vs. C-Quence - Symbols (Original Mix
M.I.K.E - Turn Out The Lights (Original Remix
Midway - Amazon
Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Mix
Pulser - My Religion
Rank 1 - Breathing (Airwave 2003 Vocal Mix)
Rusch & Murray - Epic (Above & Beyond Mix)
Scott Bond Vs Solar Stone - 3rd Earth
Solid Globe - North Pole
System F - Spaceman
Robert Gitelman - Things 2 Say (Original Mix
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Afterburn - Summer Sun
Neo & Farina - Barchetta (Original Mix)
Push - Journey Of Life (Original Mix)
Skin - Faithfulness (Tiesto Remix)
Armin Van Buuren - Burned With Desire (Rising Star Remix)

בלי שום סדר מסויים


עוד כמה

Cern - The message (northern mix)
Nu-NRG - Connective
Paul Van Dyk - Nothing But You
Kane - Rain Down On Me (Tiesto Remix)
Scott Bond Vs Solar Stone - Naked Angel
Motorcycle - As The Rush Comes (AVB Remix)
KosmiK-G8
תאמת אם יהיה לי זמן להשקיע אני יעשה כמו שעשיתי שנה שעברה מצעד עם דירוג של 50 הטראקים הכי טובים שהכי אהבתי ב2003

ואני לא רוצה להתערב יותר מדי אבל רועי צודק
משכן
במצעד של 2003 אפשר וצריך לכלול גם טראקים שיצאו בשבועות האחרונים של 2002...
ואםן אתם שואלים למה התשובה היא שב2002 כבר לא היה מספיק זמן לתת לטראקים האלה ...

דרך אגב השנה כנראה לראשונה במצעד של טראנס אדיקט לא יבחרו טראק של טיאסטו....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
דרך אגב השנה כנראה לראשונה במצעד של טראנס אדיקט לא יבחרו טראק של טיאסטו....


כי טייסטו לא הוציא יותר מדי דברים השנה ומה שהוא כן הוציא לא היו כאלה מרגשים... :rolleyes:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כי טייסטו לא הוציא יותר מדי דברים השנה ומה שהוא כן הוציא לא היו כאלה מרגשים... :rolleyes:


נכון...

היו לו כמה שחרורים לא רעים בכלל אבל לא משהו שהייתי מדרג כטראק שיכנס ל10 או אפילו ל-20 הראשונים שלי השנה...

גבריאל ודרזדן שיחקו אותה בגדול

מידור ו-648 :) אחלה תגלית

איירבייס גם שיחק אותה פה ושם

המסטוק וגננינגס גם תרמו לשנה הזאת בכמה עבודות יפות

ומייק הבן אדם שתרם הכי הרבה בקטגורית השחרורים התמוהים....כמעט ככל שבוע שחרור תמוה... מוזר...
hazzard
אני זוכר עוד מ2001 את הטראקים הראשונים
שלהם תכלס לא היו משהו אז.......
היום הם פצצה!...
אבל אני האמת יותר איש של הארד ואולי קצת ניו יורק ודיפ אבל אם יש טיון טוב אז אני ידבר עליו מה שבטוח...
g&d
הם בסדר לא הטעם שלי ממש....
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
נכון...

היו לו כמה שחרורים לא רעים בכלל אבל לא משהו שהייתי מדרג כטראק שיכנס ל10 או אפילו ל-20 הראשונים שלי השנה...

גבריאל ודרזדן שיחקו אותה בגדול

מידור ו-648 :) אחלה תגלית

איירבייס גם שיחק אותה פה ושם

המסטוק וגננינגס גם תרמו לשנה הזאת בכמה עבודות יפות

ומייק הבן אדם שתרם הכי הרבה בקטגורית השחרורים התמוהים....כמעט ככל שבוע שחרור תמוה... מוזר...


דווקא זאת לא הייתה שנה טובה להמסטוק וגננינגס..לא שמעתי מהם משו כ"כ טוב..

אגב שמתם לב שגבריאל ודרסדן נכנסו למצעד 100 הדיג'ייז של דיג'ימאג במקום המאוד מכובד - 48!!!

כבוד!

וארמין מקום 3!
גם כבוד :)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
דווקא זאת לא הייתה שנה טובה להמסטוק וגננינגס..לא שמעתי מהם משו כ"כ טוב..

אגב שמתם לב שגבריאל ודרסדן נכנסו למצעד 100 הדיג'ייז של דיג'ימאג במקום המאוד מכובד - 48!!!

כבוד!

וארמין מקום 3!
גם כבוד :)


קודם כל להמסטוק וג'נינגס היו כמה שחרורים נחמדים ביותר השנה!
אני אישית אהבתי מה שהיה להם להציע!!
בעיקר את זה
01-hemstock_and_jennings_feat_adam_white-reverence-tgx
והיו עוד כמה דברים מפוצצים!!


ובקשר לרשימה של די ג'יי מאג...
אתה שוב מתבלבל בין יוצרים לבין די ג'יים...
שם מדובר על האיכויות של גבריאל ודרזדן בתור די ג'יים... לא בתור יוצרים
ואין להם יותר מדי נסיון או יכולות מיקסוס אדירות בשביל להיות בעשיריה הראשונה נגיד... אבל יחסית מכובד המקום שלהם....
ולפי דעתי לארמין מגיע ביכולות מיקסוס את המקום הראשון... אבל זה אני :)
KrazyDJs
די ג'יים יוצרים שאהבתי השנה..אמ
Neo & Farina היו להם רמיקסים שמאוד אהבתי
Luke Chable יוצר מדהים לדעתי..במיוחד הטראק שלו Ride
Darren Tate עם כמה טראקים אלופים פשוט...
Flash Brothers התותחים !
Airbase כמובן...

והיו פה ושם יציאות של כל מיני סטארים אחרים..

בנוגע לתיקלוט ומיקסוס...
תאמת לא יצא לי כמעט לשמוע סטים השנה או בכלל
אבל
DJ Tiesto
Armin Van Buuren
DJ Yahel עם הדיסק הממוקסס שלו
ועוד כמה יוצרים די עוש לי את זה :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement