return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
היום הגדול הגיע (pg. 2)
View this Thread in Original format
TinkerbeL
quote:
Originally posted by KrazyDJs

אני חייב אבל לראות
Scary Movie 3
:P
אמור להיות טוב
אפילו שאין על הראשון..
כמו ברוב הסאגות

כמו אמריקן פאי נגיד..
1 היה הכי טוב..

"מת לצעוק"
וואי זה סרט כזה טוב הראשון היה הרבה יותר טוב מהשני
מתי יוצא ה3 בכלל?!?!
ואמריקן פאי לדעתי ה2 דווקא היה טוב.....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
"מת לצעוק"
וואי זה סרט כזה טוב הראשון היה הרבה יותר טוב מהשני
מתי יוצא ה3 בכלל?!?!
ואמריקן פאי לדעתי ה2 דווקא היה טוב.....


ראסמי כל האמריקן פאי טובים :)
למרות ש 3 טיפה יותר חלש...


ויש כבר בחו"ל מת לצעוק 3...
יש ריפים גרועים באנטרנט למי שרוצה...
אני מאמין שזה יגיע בקרוב לארץ
Biondo
Kill Bill
סרט מדהים
פשוט גאוני
כבר מחכה לחלק השני

הורדתי כבר את כל הסאונד טראק



OST-Kill_Bill_Volume_One-2003-XMR


:D
warpedd_
מקורות סודיים בקולנוע מוסרים לי
שמת לצעוק 3 יוצא סוף החודש לכל המעוניינים
וד"א אתמול ראיתי בבלוקבסטר סרט שנקרא
top secret
שלא יצא לו פרסום כראוי
אבל זה קומדיה משוגעת כזאתי מהיוצרים של האקדח מת מצחוק וטיסה נעימה 1\2\
אבל בדיוק לקחו את העותק האחרון
:\
ADiSH
עכשיו חזרתי מהבכורה
סרט ענק, חלק התאכזבו מהסוף אני לא..
ו
youll suck my dick and lick ass!

הקרבות מצויינים היה פשוט טוב
:tongue2
AnthemFreak
טוב.. חזרתי עכשיו מסינמה סיטי
ראיתי מטריקס 3
אל תדאגו אני לא מספר כלום!!!!
אני לא התאכזבתי... למה לא באתי עם ציפיות..
וזה בגלל שבאתי עם כל כך הרבה ציפיות ל-2 שאמרתי שאני לא יעשה את הטעות שוב
אני אישית אהבתי את 2... ועכשיו גם את שלוש אני אוהב..
רק לדעתי לגבי 3... החצי הראשון של הסרט די משעמם.. אין כלום כזה
רק קטעים חשובים לעלילה קצת
והחצי השני סופני
גרפיקה ואפקטים פשוט מדיהימים
נוים של השדות והתמנונים האלה.. משו מדהים$#&#@
לכו תראו אותו.. ותהנו
גם הסוף יפה
ביי
coby
אה הבכורה זה היום לא ..


יוב יום שישי הולכים לראות !!


לפי מה שהיה בסוף הסרט השני.. נראה לי שהעולם שאמור להיות אמיתי .. כאילו עם כל הרובוטים הוא גם לא אמיתי !

כי אחרת איך ניו היה מצליח להשתמש בכוכות שלו שם ?!!!

( חח אני מזה נשמע כמו חננה )

קיצר אני מת לגלות את הסוף.. הרעיון של המטריקס ענק
TinkerbeL
אוקיי יש לי הרגשה שאנשים שעכשיו חזרו מהסרט הולכים לדבר יותר מידי

אז שששששששששששש
אני רואה את הסרט עוד שעה
אחרי זה דברו חופשי :disbelief
Rising
אמא יא מכורים... :wtf:

יש לי עוד לראות את 2 :wtf: :wtf: :wtf:
TinkerbeL
איזה סרט ענק!!!!!!!!!!!!!!!!

לדעתי 1 ו3 קשורים ו2 הוא סתם בשביל האפקטים
3 הוא סגירת מעגל......

אתם חייבים לראות......
ררררר מרגיז שאני לא יכולה לספר כלום, יאללה לכו לראות כדי שנוכל לרכל על זה בלי שמישהו יתחיל לאיים כי הוא עדיין לא ראה את הסרט

H.A.
הרגע חזרתי מה-3
לא מדהים כמו שחשבתי שזה יהיה אבל עדיין טוב
הרבה הרבה יותר טוב מהשני, אבל עדיין לא משתווה לראשון

נראה לי שר הטבעות השלישי יהיה עדיף
:P
HyPeRSoNiC
אוף איתכם!!!
ראיתם את זה!
אני בסוף לא ראיתי היום!
טוב אל תספרו כלום!!!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement