|
היום הגדול הגיע (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| deluxe |
לא יעזור אף סרט לא יהיה כמו הראשון
בכגלל זה אני לא כזה בסרטים ללכת לראות את השלישי
מה גם שאני צריך לחכות עוד שבוע וחצי עד שאני אלך לראות למה הבטחתי לחבר שלי שאני אחכה שהוא יחזור מהצבא...
אבל אני עדיין מקשב לא לשפוך פרטים על הסרט...
אני מעדיף לדעת כמה שפחות לפני שאני רואה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by deluxe
לא יעזור אף סרט לא יהיה כמו הראשון
בכגלל זה אני לא כזה בסרטים ללכת לראות את השלישי
|
צודק...
ראיתי עכשיו אמריקן פאי 3... עוד פעם...
וזה באמת לא משתווה לראשון :wtf: |
|
|
| Scorchio |
מי שחושב שהסרט השני הוא גרוע זה בגלל סיבה פשוטה
לא הבנתם אותו. |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אוף איתכם!!!
ראיתם את זה!
אני בסוף לא ראיתי היום!
טוב אל תספרו כלום!!!!!!!!! |
יאאאאאאללה אורן הולכים ???????????
נזמין כרטיסים....? |
|
|
| DjChook |
צח איזה יציאה גרועה
זה לא שזה איזה סרט פילוסופי שבא להעביר מסר
טוב ת'אמת אולי כן איפשהו עם הקטע בסוף של ה
I AM A GEEK.
אבל בתכלס סרט משעשע, עשוי טוב ומצחיק שצריך
אבל תשמע, הראשון בגדר פולחן ואת השלישי אני מת כבר להוריד |
|
|
| luckystrike |
באמת אל תכתבו פה כלום !!!
ראיתי רק את מטריקס 1 שבוע שעבר ...
עוד לא ראיתי לא את 2 ולא את 3 ...
:) |
|
|
| DJ_Yuval |
מישהו הבין מה המקור אמר לניאו בשיחה שלהם?
זה היה קשה
המקור הוא זה עם הזקן הלבן בחדר עם המסכים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
מישהו הבין מה המקור אמר לניאו בשיחה שלהם?
זה היה קשה
המקור הוא זה עם הזקן הלבן בחדר עם המסכים |
חחחחחחחחחח הנה הספויילר הראשון...
:crazy: |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחח הנה הספויילר הראשון...
:crazy: |
חחח לא אחי הלוואי שראיתי כבר
אני מדבר על הסצינה ב
reloaded |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מי שחושב שהסרט השני הוא גרוע זה בגלל סיבה פשוטה
לא הבנתם אותו. |
חחחחחחחחחחחחחחח גם אני אומר את זה לחברים שלי כל הזמן הם חבורה של טפשים...
ואתה מכיר אותם חלקית:D |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by Segev
חחחחחחחחחחחחחחח גם אני אומר את זה לחברים שלי כל הזמן הם חבורה של טפשים...
ואתה מכיר אותם חלקית:D |
גם אני אהבתי את הסרט
:rolleyes:
לא בדיוק הבנתי אבל עדין
אולי תסבירו מה לעזאזל אומר הזקן לניאו כדי שכולם יבינו |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
מישהו הבין מה המקור אמר לניאו בשיחה שלהם?
זה היה קשה
המקור הוא זה עם הזקן הלבן בחדר עם המסכים |
זה לא המקור...... זה הארכיטקט....... האדריכל..... או משהו כזה...
קיצר, בוא אלי לאיי סי קיו אני אסביר לך..... אני פשוט לא רוצה לקלקל לאחרים
2430525 |
|
|
|
|