return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
היום הגדול הגיע
View this Thread in Original format
Scorchio
מטריקס 3 יוצא היום חבריה
לי יש כרטיסים למחר
הולך להיות ענק
מי פותח תפה שלו על הסרט יהיה לו חשבון לסגור איתי
TinkerbeL
גם אני הולכת!!!
הזמנתי כרטיסים כבר לפני שבוע
רק מקווה שהם לא בשורה 3 או משהו כזה... :(
Biondo
וואיי

יוצא היום???

אחלה נלך לראות!!

צריך להיות משהו מטורף :D
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Biondo
וואיי

יוצא היום???

אחלה נלך לראות!!

צריך להיות משהו מטורף :D


אמממ לא בהכרח
אני אישית נורא אהבתי את הסרט השני בגלל זה אני יאהב גם את ה3 אבל היו הרבה שקטלו אותו
אמרו שאין לו עלילה בשיט
והסרט ה3 הוא בסגנון של ה2
H.A.
ואני הולך לראות את הכורה היום :D

הסרט השני(שגם אותו ראיתי בבכורה) לא היה משהו בכלל, יצאתי משם בהרגשה של "טוב נו, עוד סרט"
הוא ממש לא עשה לי את זה.

מקווה שהיום יהיה יותר טוב :)
HyPeRSoNiC
אני אולי הולך לראות את הבכורה היום עם חברים שלי
צריך לברר מה קורה עם זה
DjChook
אני לא יודע
לא לחוץ לי לראות את זה

רציתי לראות את
KILL BILL
קודם

אבל נראה את זה , כי דווקא אהבתי את השני

ד"א !!!

היום ברייטינג התפרסמה כתבה שני עמודים על הסרט
KEN PARK
שפעם דיברתי עליו,
הם רשמו אותו כסיווג
XXX

והוא הגיע לישראל בגירסת DVD
מצונזרת חחח
deluxe
אנחנו הלכנו לרילודד לבכורה והיינו בטוחים יהיה מפוצץ קנינו מראש והכל באנו האולם היה חצי ריק...
LOL

בכל מקרה, הנה דעתי: הראשון היה מאסטרפיס, השני איכזב ממש, ולכן אני תולה את כל התקוות שלי בשלישי שיציל את השני ויהפוך אותו לסרט קישור בין שניהם ולא לסרט שחירבש את כל העלילה רק כדי למכור עוד קצת אפקטים

לצערי אנחנו מחכים שנמרוד יחזור שבת לפני שאנחנו הולכים לראות את זה
ככה שזה יהיה עוד שבוע וחצי
אם מישהו זורק פה מילה על הסרט או מגלה דברים במהלך השבוע וחצי הזה אני אדאג אישית שיגיעו אליו הביתה לטפל בוא כראוי....
:mad: :mad: :mad:



:D
Hell_Copter
מטריקס זה חרא!!!
גם אחד גם שתיים וגם שלוש! :wtf: :wtf: :wtf:
nFaivel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מטריקס זה חרא!!!
גם אחד גם שתיים וגם שלוש! :wtf: :wtf: :wtf:


עוד לא ראיתה את שלוש:D

Hell_Copter
quote:
Originally posted by nFaivel
עוד לא ראיתה את שלוש:D


זה מה שאתה חושב...!!
ראיתי וזה חרא בלבן :crazy:
KrazyDJs
1 היה ענק
2 היה חרא
ואת 3 נראה שיגיע לפרד..
עוד איזה שבוע


אני חייב אבל לראות
Scary Movie 3
:P
אמור להיות טוב
אפילו שאין על הראשון..
כמו ברוב הסאגות

כמו אמריקן פאי נגיד..
1 היה הכי טוב..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement