|
איזה שבוע!!!!!
|
View this Thread in Original format
| arik |
טוב אז ככה
לא הייתי פה שבוע כי הייתי בשמירות בהר גילו
היה ממש סבבה צחוקים
ועכשיו יש לי שבוע וחצי חופש:)
אז סתם בא לי להגיד שלום ושחזרתי:)
ביי |
|
|
| TTman |
מה חופש???
אתה חייל או לא |
|
|
| Hell_Copter |
הוא היה באבט"שים...
אז קיבל עכשיו שבוע וחצי חופש כנראה... זה לא צבא... זה בית זונות
שמח שנהנית אריק... עד כמה שזה נשמע מוזר :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by arik
טוב אז ככה
לא הייתי פה שבוע כי הייתי בשמירות בהר גילו
היה ממש סבבה צחוקים
ועכשיו יש לי שבוע וחצי חופש:)
אז סתם בא לי להגיד שלום ושחזרתי:)
ביי |
בואנ'ה הר גילה זה בית זונות !!!
איזה יפה שם אה ?
כאילו בסיס באמצע קיבוץ - אשכרה סוריאליסטי - יש שם גן
ילדים עם נדנדנות וכאלה ובינהם חיילים מתאמנים מלאים באבק
וכאלה ...
התנאים שם לאבט"ש משהוא בסט !
:) |
|
|
| Ariels |
ייייייייייייייייאאאאאאאאאאאאא הר גילה
יש שם איזה מכולת עם מוכר ערבי
וכולם בחוץ משחקים בחוץ פינג פונג וששבש
שלא נדבר על הנוף שיש מהחדר אוכל... כמו של גלויה
הכי הרג אותי אני ליד הלשכה של מג"ד 931 יושבים שם איזה 3 חיילים שמחכים לראיון מג"ד ואיזה זקנה
מה היא קשורה בכלל ??? העיקר היא יושבת על ספסל ליד הלשכה
...כאילו זה פרוש תרתי משמע לשמירה צמודה על האזרחים |
|
|
| Narcotic Mind |
אם כבר אז כבר
חזרתי לסופש מקייטנת צה"ל בזיקים
פשוט שכונה מה שהולך שם
שבוע הבא טקס השבעה ואני יוצא חמשוש
ושבוע אחרי זה אני מסיים בחמשוש
בקיצור שכונה, ואני כאן השבת :p |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
אם כבר אז כבר
חזרתי לסופש מקייטנת צה"ל בזיקים
פשוט שכונה מה שהולך שם
שבוע הבא טקס השבעה ואני יוצא חמשוש
ושבוע אחרי זה אני מסיים בחמשוש
בקיצור שכונה, ואני כאן השבת :p |
איזה פלוגה ומחלקה אתה?
ידיד שלי גם בזיקים עכשיו ויש לו השבעה יום חמישי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
איזה פלוגה ומחלקה אתה?
ידיד שלי גם בזיקים עכשיו ויש לו השבעה יום חמישי |
ואיתו עוד 1000 אנשים שעושים שם טירונות :)
הקטע המצחיק זה שיש לי חבר שגם שם ואמרתי לו שאם הוא רואה את רון שם שימסור לו דש
ואתמול שראיתי את רון הוא סיפר לי שהוא פוגש אותו כל יום איפה שמטעינים את הפלאפונים
חחח :) |
|
|
| Sm0keMachine |
סעמק רק אני עשיתי שתי שבתות בטירונות 02 ואכלתי מצות כל היום
:whip: |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואיתו עוד 1000 אנשים שעושים שם טירונות :)
הקטע המצחיק זה שיש לי חבר שגם שם ואמרתי לו שאם הוא רואה את רון שם שימסור לו דש
ואתמול שראיתי את רון הוא סיפר לי שהוא פוגש אותו כל יום איפה שמטעינים את הפלאפונים
חחח :) |
נו רואה אז יש סיכוי......
אבל הוא בטוח לא איתו במחלקה כי ידיד שלי נשאר שבת הזאת...
רועי אולי תבוא להשבעה שלו?
אני באה ואני סתם יתייבש שם
השבעות של ג'ובניקים זה דבר משעמם :tongue3 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
רועי אולי תבוא להשבעה שלו?
אני באה ואני סתם יתייבש שם
השבעות של ג'ובניקים זה דבר משעמם :tongue3 |
חחחחחחחחחח אין לי משהו אחר לעשות בחיים מאשר לנסוע עד לזיקים?!
זה בקיבינימאט |
|
|
|
|