|
Ett steg närmare himmelriket ;)
|
View this Thread in Original format
| Smekbar |
Köpte det här idag... :)
2st Numark TT1650
och
1st Numark DXM01
Oj vad jag e glad =)
en till bild får de bli =)
det e inte rosa/lila ljus på skivspelarna, det e rött.. :) bara blivit flummigt när jag tog bild... satan va skönt de e att äntligen ha köpt TT's ;)
ska till malmö imorron o köpa hinkvis med skivor =) (har bara en än så länge, o den har en polare lånat =) ) |
|
|
| ScuL |
kul för dig.. :)
jag borde oxo skaffa nåt likadant snart men har ju just skaffat en ny 28" widescreen tv hehe :D |
|
|
| dbl |
| grattis... o när får jag min utrustning som e likadan som du lovade mig???? :rolleyes: :p |
|
|
| TrancE_GyLLe |
Smekbar>>> vaf är man tvungen att punga ut för att få de där?? :conf:
Scul>>> men ååhh jag vill åxå ha en ny tv.. men en 32" då!! :) |
|
|
| Vizay |
smekbar: nice, samma skivspelare som mig :)
kan ju tipsa om en sak, köp nya pickuper direkt för dom där man får med låter riktigt dåligt desvärre :/ |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
Scul>>> men ååhh jag vill åxå ha en ny tv.. men en 32" då!! :) |
min föräldrar klagar redan att den är för stor hehe :D
skillnad mellan 28" och 32" var 300 euro. det var liten för mycket tror jag :) iaf e jag väldigt nöjd med den här ;) |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by dbl
grattis... o när får jag min utrustning som e likadan som du lovade mig???? :rolleyes: :p |
den kommer.. =) när var det du fyllde år? =)
| quote: | | kan ju tipsa om en sak, köp nya pickuper direkt för dom där man får med låter riktigt dåligt desvärre :/ |
okej... får se imorron... :) har funderat lite på NUMARK CS-1... den pickupen Carl Cox vatt me o designat.. borde ju va bra, me tanke på att jag kommer spinna techno =)
har dock inte pengar till det denna månaden.. :) detta kostade lite väl mycke (7350 me rabatt) så jag kommer få seriösa problem med att ha råd med mat denna månaden =)
ska även upp till linköping den 27e för intervju angående antagning till Musikproducentprogrammet... fick beskedet idag... gissa om detta var en glad dag för mig =) |
|
|
| JayBee |
| oj då.. vad kostade detta? |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by Smekbar
detta kostade lite väl mycke (7350 me rabatt) |
|
|
|
| SteveTranz4ever |
Okej Smekbar... allt jag behöver nu är din adress och en nyckel så slipper jag bryta mig in ;)
Får väl säga då att jag nyligen fick en 32tums TV (ej widescreen) :p
Sen kan jag ju skryta med att jag köpte min första mixer ´95... världens sämsta mixer men va fan man lärde sig :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Smekbar
det e inte rosa/lila ljus på skivspelarna, det e rött.. :) bara blivit flummigt när jag tog bild... |
weeeeeeeeeeeee..... va snyggt :D :D :D rosa e ju finare ju än rött :)
| quote: | Originally posted by Smekbar
ska även upp till linköping den 27e för intervju angående antagning till Musikproducentprogrammet... fick beskedet idag... gissa om detta var en glad dag för mig =) |
hmmm :) musikproducentprogrammet? Vilken skola då? aldrig hört talats om :) |
|
|
|
|