return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Voortaan ook urban op ID&T (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jimmy
quote:
Originally posted by Donna
Ach......

Gewoon HIER INTUNEN

Sja,we worden groot door klein te blijven wasset toch?:P

cool, gebookmarked:toocool:
Raymond
quote:
Originally posted by Original
Krijgen we binnekort:
Sean_Paul_-_Live@In_A_State_Rap-ID-T.mp3 :eek:

:D

ID$T is lekker bezig.......
Dance music only jahoor!!!

Verneuk het maar weer, je marktaandeel gaat zo echt niet omhoog hór.
Duke2003
dit was best wel te verwachten hoor... 1. urban zaal op Innercity 2. een paar nummers terug ging het in ID&T Magazine alleen maar over urban, dat dat de nieuwe dance was enzo 3. er werd de laatste tijd sowieso al urban gedraaid 4. ze zien ook wel dat urban feesten big business worden...
kortom, ID&T ziet een nieuwe markt om geld te verdienen nu de rek er bij dance een beetje uit raakt
Biohazard
Leuke titel!:rolleyes: Ik ben zelf donker (Nee geen neger)en ik luister niet naar RnB (I cant stand it!) en vind het erg jammer dat ID-T het gaat draaien. Sommige more underground RnB kan nog wel, vooral met Club/Groove is het goed te combineren, maar die troep die ik nu hoor op ID-T slaat alles.
robin
k zal de topic titel toch ff veranderen. mijn excus mocht iemand daar behoefte aan hebben.
Donna
Naah,welke kleur ze ook aan muziek geven,lekker belangrijk,alleen gaat ID&T zichzelf nu lekker "kleurloos" opstellen door binnen een no-time nadat ze een etherfreq hebben op de commerciele tour te gaan.

Niet dat t mij ook maar iets interesseert want voor BB is het alleen maar gunstig;)
Dus,ID&TIE do your thing baby:D
Donna
quote:
Originally posted by robin
k zal de topic titel toch ff veranderen. mijn excus mocht iemand daar behoefte aan hebben.

Why zou je?
Het kwam toch daarvandaan,jij post alleen wat zij zeggen,dont feel attacked.
R&B is toch ook meer "zwarte" muziek dan witte,tis gewoon wat t is en tis dus geen discriminatie ofzo!
kolkiewolkie
waarschijnlijk hoorde Duncan laatst van dat gerel op dat rnb-feest in de HMH en dacht van: 'KOLERE, ik wist himmel nie dat dat bestond, van die grote feesten.... *snufsnuf* verrek ik ruik geld :wtf: '

;)
basvh
quote:
Originally posted by FunkySimon

Het is gewoon een feit dat veel mensen die van dance houden, dit alleen leuk vinden in uitgaansleven en niet overdag op de radio.

Mijn ervaringen van IDT radio overdag was afgelopen juni-mei-maart. Weet dus niet hoe de laatste tijd is. Maar toen vond ik het overdag zo monotoom. 7 min versiers van techno nummers draaien overdag werkt niet. ook veel monotome club zooi. Volgens mij is het slimst om qua dance stijlen veel aftewisslen. Dus club nummertje, trance nummertje, trance nummertje, drum en bass, techno achtig. Veel makkelijke melodieen.

Om er r n b bij te betrekken vind ik gewoon schandelijk echt. Eerst allemaal weer grote bek. Hollands enige dance radio station. DANCE MUSIC ONLY en dan gewoon r n b/hipflop draaien. Mag hopen dat ze problemen krijgen met de media commisaris want ze hebben een uitzend vergunning gekregen maar dan moeten ze wel aan strenge eisen voldoen. (o.a niet te veel oude nummers draaien en niet te veel hitjes)Ik weet niet of het verplicht draaien van dance er ook in staat.
Biohazard
quote:
Originally posted by robin

Axh zo erg maakt het me niet uit, het is alleen dat men denkt dat alle donkere mensen naar RnB luisteren, zowat allemaal op mij na dan, ben echt 'one of a kind' :p

Trouwens weet iemand wat die ene remix is van Sean Paul - Get Busy, die don diablo draait?

Evil_E
quote:
Originally posted by basvh
Mag hopen dat ze problemen krijgen met de media commisaris want ze hebben een uitzend vergunning gekregen maar dan moeten ze wel aan strenge eisen voldoen. (o.a niet te veel oude nummers draaien en niet te veel hitjes)Ik weet niet of het verplicht draaien van dance er ook in staat.

Ze hebben de kavel gekregen voor alternatieve muziek. Volgens mij hebben ze toen al gezegd ook voor urban te gaan, maar dat weet ik niet zeker.
robin
nah weet ik, maar k vond t eigenlijk toch een domme titel :D

quote:
waarschijnlijk hoorde Duncan laatst van dat gerel op dat rnb-feest in de HMH en dacht van: 'KOLERE, ik wist himmel nie dat dat bestond, van die grote feesten.... *snufsnuf* verrek ik ruik geld :wtf:'

whehehe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement