|
Voortaan ook urban op ID&T (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Massive |
opkankeren met die urban .
had ze van de week al er over gemaild, maar mooi geen reply gekregen van die ID&T negers. |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Donna
Ach......
Gewoon HIER INTUNEN
Sja,we worden groot door klein te blijven wasset toch?:P |
:whip: spam!!
als dit flok was had ik je verbannen :tongue2 |
|
|
| New Wave |
Jowjowjow Wats up ****** en welkom bij een nieuwe DOPUH uitzending van 4N, jojojojojojo, helemaal voor jouw op ID$T radio, de enige UUUUUUUHHHMMM dance zender op jouw radiojojojojojo!!!""
:rolleyes:
En maar beweren dat ze de zender willen zijn met alleen maar dance blablablabla.
En het is nog hardstikke stupid ook want 99% van de dance liefhebbers heeft een schijthekel aan R$B en hip hop.
ID$T SuperSaQers! |
|
|
| arj1o1 |
| ik dacht dat jij wel zon wigger was robin:p |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Axh zo erg maakt het me niet uit, het is alleen dat men denkt dat alle donkere mensen naar RnB luisteren, zowat allemaal op mij na dan, ben echt 'one of a kind' :p
Trouwens weet iemand wat die ene remix is van Sean Paul - Get Busy, die don diablo draait? |
ik denk dat je Unknown - Get Busy / Famous Artist - Get Busy bedoelt
op de bekende online platenzaken hebben ze em wel.
Ik vind het trouwens ook een kutactie van ID&T. Zij waren juist degene die niet al die troep draaien die je ook op andere stations hoort, maar dat gaat nu zo te zien weer veranderen.
Als ze wat nieuws willen, waarom zenden ze dan overdag niet eens wat oude livesets uit ofzo? Dat lijkt mij nou juist een goed idee :) |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
Maar om nou meteen met termen te gaan gooien als "nu de rek er bij dance een beetje uit raakt" vind ik wel erg ver gaan.
De rek gaat er helemaal niet uit, dance is populairder dan ooit. |
ID&T weet uit ervaring met de hardcore dat het na het hoogtepunt (waar de dance commercieel nu toch wel zo'n beetje is) alleen maar minder kan gaan. Nou zal het niet zo kelderen als de hardcore denk ik, maar ID&T wil denk ik vast wat zekerheidjes inbouwen. Wel jammer dat eens te meer blijkt dat het ID&T niet om het publiek gaat, de filosofie erachter zal wel zijn dat het publiek toch wel komt.
Maar ID&T zal wel weer in een prachtig persbericht weten te melden dat urban wel degelijk onder dance valt en dat ze alleen maar een breder publiek tevreden willen stellen. :/ |
|
|
| magrec |
Boeiennnnnn
Ik hoor liever dela soul, outkast enzo dan sommige nummers die je nu op id&t radio hoort dus als ze goede hip hop draaien en niet van die lame ass gangsta (50 cent etc..) en wat meer drum & bass hoor je mij niet klagen maar als ze dat niet doen dan is dat nog steeds boeien want ik luister toch al bijna niet naar id&t radio ;) |
|
|
| ROFL |
Ik begrijp ID&T wel. Het is een logische zet gezien alle financiële 'voordelen' die ze eruit kunnen halen. Dat je dit genre dan ook via veel bochten in dance kan wringen is voor hun alleen maar gemakkelijk.
Ik denk trouwens niet dat dit veel meer luisteraars zal opleveren. Het zijn nog steeds twee stijlen die ver uit elkaar liggen, waardoor veel dance-luisteraars zullen afhaken. |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by arj1o1
ik dacht dat jij wel zon wigger was robin:p |
yo fawaka!
:roll: |
|
|
| AlFerox |
lekker belangrijk zeg! alsof r&b/hip-hop geen dansmuziek is!
ik snap sowieso niet dat iemand behoefte heeft om de hele dag door trance/techno/hardstyle (of weetikveel wat ze daar draaien) te horen op de radio |
|
|
| zarch |
ik vind dat id-t zo ie zo laatste tijd beetje achteruit gaat 's middags. Wordt weinig boeiends gedraaid maar dat er nu ook r&b en hip hop komt vink best wel erg. Opzich kan ik zo heel af en toe een r&b hip hop plaatje best waarderen maar dan zet ik die zelf wel aan of dan zet ik tmf/radio 538 ofzo wel aan.
Maar dat je het nu op id-t krijgt vink gewoon sjit. Zoals al gezegd is dance only, nou r&b hip hop is geen dance.
Maar het levert geld op dus jah dat is belangrijker he? |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by AlFerox
lekker belangrijk zeg! alsof r&b/hip-hop geen dansmuziek is!
|
op fransje bauer kan je ook dansen. Op elvis ook (althans volgens mijn ouders) Zo kan id-t dus alles gaan draaien.
Ze hebben zovaak in de pers en op hun station DANCE MUSIC ONLY geblaat. dus moeten ze dat draaien ook |
|
|
|
|