return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
מצלמות דיגיטליות (pg. 2)
View this Thread in Original format
eXeTik
טוב... אחרי איזה שבוע שאני חורש על מצלמות נסגרתי על
Canon a80


















ריוויו מלא פה:
http://www.dcresource.com/reviews/c...iew/index.shtml






למישהו פה יש את ה
a70?
NyKoN
quote:
[b]Originally posted by eXeTik [/b}

למישהו פה יש את ה
a70?


בתחילת דצמבר יהיה לי- אתמול ראיתי את האיי70 מקרוב במשחק של מכבי ונראית אחלה מצלמה

האיי80 חייתית יותר מהאיי70 מן הסתם אבל היא גם עולה יותר(מן הסתם)
תתחדש אחי
:D
-CosmicFire-
*BUMP*

מישהו שמע מכיר את המצלמה
Olympus C-350 ZOOM?!?!
הביאו לנו הצעה מהעבודה של אבא שלי לקנות אותה בכמעט חצי מחיר..
שווה את ההשקעה?



skelz
מצלמה טובה..
אבל לא ממליץ עליה
A70 לוקחת אותה בהליכה
ו A80 בשכיבה
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by skelz
מצלמה טובה..
אבל לא ממליץ עליה
A70 לוקחת אותה בהליכה
ו A80 בשכיבה


נכון אבל אני מקבל את המצלמה הזאת ב900שקל שזה יחסית זול אליה
אז שווה את זה?
eXeTik
תלוי למה אתה קונה מצלמה
אם זה סתם לצלם בשביל הכיף, לצלם במועדונים וכאלה זה יכול לתפוס... אם אתה מתעניין בצילום קצת מעבר
ו/או רוצה מצלמה שאתה יכול לשלוט יותר בתנאי צילום אז תלך על משהו יותר מתקדם
אם אולימפוס אז יש את ה
750
שהיא גם מצלמה טובה

בכל מקרה- 900 שקל זה אחלה מחיר בשביל ה
350
Q-PiXeL
לבעלי ה
A70
גם אצלכם המסך "מרצד" כאשר לוחצים חצי לחיצה על כפתור הצילום? יענו בזמן שזה משמיע ת'סאונד של הפוקוס...


אגב בישראל היא עכשיו עולה 1500 שקל...
DjChook
יש לי אותה.. לא להגיד שהיא ככ טובה אבל היא סבבה
והיא עלתה בארהב לפני כמה חודשים 250 דולר
(במבצע)

ככה שלא צריך להשתגע :)
אני מרוצה ממנה כי אין לי דרישות צילום מיוחדות
s0undw4v3
אני לא מעודכן בכללללל בשוק המצלמות הדיגיטליות היום... אבל אני לומד תקשורת וקולנוע ולומד גם איך מצלמות עובדות.. מה חשוב... מה לא חשוב וכל זה.

היום לקנות מצלמה דיגיטלית מקצועית יעלה יותר מ-6000 שקל.
המצלמה הכי מקצועית היום תהיה עם
3 CCD

שזה אומר שיש לה 3 חיישני צבע - אחד לכל צבע
(RGB),
ואלה המצלמות הכי יקרות ואיכותיות אבל כמובן שיש חברות עם חיישנים יותר טובים ופחות טובים.

יש גם מצלמות עם
1 CCD
שזה אומר שיש חיישן צבע אחד שמחולק לשלוש שכבות (שכבה לכל צבע) וזה אומר שהפרדת הצבע פחות טובה - אבל עדיין מדובר על מצלמה איכותית ביותר.

לבסוף יש מצלמות ללא חיישני הצבע שפועלות בצורה זו או אחרת ועולות הרבה פחות כסף אבל אי אפשר להגיד שהן חרא כי דוגרי- סתם מישהו שצריך מצלמה זה לא ממש משנה לו...

בלי לדעת את כל הפרטים האלה, אח שלי קנה מצלמה של פוג'י
FinePix 6800Zoom
לפני שנתיים ב-800 ומשהו דולר בדיוטי פרי (נדמה לי) ויש לה
1 CCD
..המחיר שלה כיום נשאר אותו דבר בדיוק, מה שמראה שמצלמות ה
CCD
הן עמידות מאוד בשוק ואפילו אם תרצה למכור - תוכל למכור אותה אחרכך במחיר קרוב מאוד למחיר הקניה ולא להפסיד הרבה.

יש עוד הרבה דברים לקחת בחשבון במצלמה מן הסתם (למשל Mega Pixel - ככה שהוא יותר גבוה - הרזולוציה האופציונלית תהיה גבוהה יותר והתמונה תהיה איכותית וגדולה יותר) אבל לגבי איכות - זה מה שחשוב...
NyKoN
eXeTik (רונן?)
בסוף קניתי גם את האיי80
מצלמה קטלנית
בהתחלה חשבתי שהקטע של המסך שמסתובב זה סתם אבל בלי ספק זה נותן הרבה מאוד הבדל- מצלמה מצוינת
:P

-CosmicFire-
quote:
Originally posted by eXeTik
תלוי למה אתה קונה מצלמה
אם זה סתם לצלם בשביל הכיף, לצלם במועדונים וכאלה זה יכול לתפוס

בכל מקרה- 900 שקל זה אחלה מחיר בשביל ה
350


זאת בידיוק המטרה...
eXeTik
quote:
Originally posted by NyKoN
eXeTik (רונן?)
בסוף קניתי גם את האיי80
מצלמה קטלנית
בהתחלה חשבתי שהקטע של המסך שמסתובב זה סתם אבל בלי ספק זה נותן הרבה מאוד הבדל- מצלמה מצוינת
:P


מצלמה ל-י-ג-ה!
אני כ"כ מרוצה ממנה!!!
כמה עלה לך ואיפה?
עלה לי 400$ ועוד פינקתי אותה ב
256
זיכרון
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement