|
מצלמות דיגיטליות (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
מצלמה ל-י-ג-ה!
אני כ"כ מרוצה ממנה!!!
כמה עלה לך ואיפה?
עלה לי 400$ ועוד פינקתי אותה ב
256
זיכרון |
:D
גם אני פינקתי ב256
:P
דוד שלי קנה לי בניו יורק- אמרתי לו לקנות לי לפי מחיר מחירון מסתבר שהוא מצא ביותר זול
הוא קנה את המצלמה, כרטיס 256 ואת הנרתיק הזה של הפאוארשוט ב450 דולר סה"כ
הבן של דוד שלי (מן הסתם בן דוד שלי) קנה גם בדיוק אותם דברים אז יכול להיות שבגלל זה הוא קיבל הנחה או משהו
בכל מקרה...
הנה תמונה של הכל שצולמה באיי80
:D
 |
|
|
| eXeTik |
אהבתי את הפאוץ'....
סתם שאלה- איך תילמת את המצלמה עם המצלמה עצמה?! |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אהבתי את הפאוץ'....
סתם שאלה- איך תילמת את המצלמה עם המצלמה עצמה?! |
חחחח
אהבתי
וואלה באמת מעניין... |
|
|
| warpedd_ |
לקנון יש מצלמות מצויינות
יש לי את הA20
שקניתי בארה"ב לפני שנתים בערך
אחלה מצלמה יחסית למחיר
עלה בערך 400 דולר
כולל 96 מגה והקייס של פאוארשוט
:)
EDIT
נו זה דוד שלו צילם את זה
:p |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by warpedd_
EDIT
נו זה דוד שלו צילם את זה
:p |
בן דוד
:D |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by warpedd_
נו זה דוד שלו צילם את זה
:p |
| quote: | Originally posted by NyKoN
בכל מקרה...
הנה תמונה של הכל שצולמה באיי80
:D
|
אלא אם כן גם לבן דוד יש
a80
אני ממש לא מבין מה הולך פה O_o |
|
|
| DjChook |
יא מסטול
הוא אמר שבן דוד שלו קנה את המצלמה
גם לעצמו, וגם לתומר |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by DjChook
יא מסטול
הוא אמר שבן דוד שלו קנה את המצלמה
גם לעצמו, וגם לתומר |
מה תומר יא סטלן?! |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
יא מסטול
הוא אמר שבן דוד שלו קנה את המצלמה
גם לעצמו, וגם לתומר |
נו... למי יש כוח לקרוא את כל הפוסט
פותחים- רואים את התמונה של המצלמה ומגיבים :p |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by eXeTik
נו... למי יש כוח לקרוא את כל הפוסט
פותחים- רואים את התמונה של המצלמה ומגיבים :p |
אתה סטלן תבעי |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אתה סטלן
תבעי |
חחחחחחחחחחחחחחח
ואתה מדבר... |
|
|
| DjChook |
אלון אתה יודע שאשכרא עשיתי
EDIT
לפוסט ושיניתי ל
תומר
רגע של מסטוליות :/ |
|
|
|
|