return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
מצלמות דיגיטליות (pg. 3)
View this Thread in Original format
NyKoN
quote:
Originally posted by eXeTik
מצלמה ל-י-ג-ה!
אני כ"כ מרוצה ממנה!!!
כמה עלה לך ואיפה?
עלה לי 400$ ועוד פינקתי אותה ב
256
זיכרון


:D
גם אני פינקתי ב256
:P
דוד שלי קנה לי בניו יורק- אמרתי לו לקנות לי לפי מחיר מחירון מסתבר שהוא מצא ביותר זול
הוא קנה את המצלמה, כרטיס 256 ואת הנרתיק הזה של הפאוארשוט ב450 דולר סה"כ

הבן של דוד שלי (מן הסתם בן דוד שלי) קנה גם בדיוק אותם דברים אז יכול להיות שבגלל זה הוא קיבל הנחה או משהו
בכל מקרה...
הנה תמונה של הכל שצולמה באיי80
:D
eXeTik
אהבתי את הפאוץ'....
סתם שאלה- איך תילמת את המצלמה עם המצלמה עצמה?!
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by eXeTik
אהבתי את הפאוץ'....
סתם שאלה- איך תילמת את המצלמה עם המצלמה עצמה?!




חחחח
אהבתי
וואלה באמת מעניין...
warpedd_
לקנון יש מצלמות מצויינות
יש לי את הA20
שקניתי בארה"ב לפני שנתים בערך
אחלה מצלמה יחסית למחיר
עלה בערך 400 דולר
כולל 96 מגה והקייס של פאוארשוט
:)

EDIT
נו זה דוד שלו צילם את זה
:p
NyKoN
quote:
Originally posted by warpedd_
EDIT
נו זה דוד שלו צילם את זה
:p


בן דוד
:D
eXeTik
quote:
Originally posted by warpedd_
נו זה דוד שלו צילם את זה
:p


quote:
Originally posted by NyKoN
בכל מקרה...
הנה תמונה של הכל שצולמה באיי80
:D


אלא אם כן גם לבן דוד יש
a80
אני ממש לא מבין מה הולך פה O_o
DjChook
יא מסטול
הוא אמר שבן דוד שלו קנה את המצלמה
גם לעצמו, וגם לתומר
NyKoN
quote:
Originally posted by DjChook
יא מסטול
הוא אמר שבן דוד שלו קנה את המצלמה
גם לעצמו, וגם לתומר


מה תומר יא סטלן?!
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
יא מסטול
הוא אמר שבן דוד שלו קנה את המצלמה
גם לעצמו, וגם לתומר


נו... למי יש כוח לקרוא את כל הפוסט
פותחים- רואים את התמונה של המצלמה ומגיבים :p
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by eXeTik
נו... למי יש כוח לקרוא את כל הפוסט
פותחים- רואים את התמונה של המצלמה ומגיבים :p



אתה סטלן תבעי

eXeTik
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אתה סטלן
תבעי


חחחחחחחחחחחחחחח
ואתה מדבר...
DjChook
אלון אתה יודע שאשכרא עשיתי
EDIT
לפוסט ושיניתי ל
תומר


רגע של מסטוליות :/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement