|
מצלמות דיגיטליות
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
בחודש הקרוב אני טס לארה"ב ואני בונה על מצלמה דיגיטלית
מה זה מגה פיקסל?
מאיזה מחירים התמונה נהיית באמת איכותית?
נגיד את זה ככה- כל התמונות בלילה, אטרף וכו'- שהאיכות שלהם בת-זונה!
איזה מצלמות אלה? של הצלמים במסיבות יענו?
משהו איכותי? או שהכל אותו דבר? |
|
|
| Triple-z |
מגה פיקסל זה מידת הרזולוציה שיש לתמונה
היום רב המצלמות שמוכרים הם 3.2 מגה פיקסל שזה אחלה רצולוציה ולדעתי אם אתה לא צלם מקצועי אתה לא צריך יותר מזה
זה מספיק כדי להדפיס תמונה בגודל A4
לי יש מצלמה של 3.2 מגה
בקיצור אני ממליץ לך לקנות את המצלמה
Canon A70
בארץ היא עולה באזור ה- 1700 שקל והיא ממש טובה לדעתי
הינה ביקורת מאוד מקיפה באנגלית עליה |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Triple-z
מגה פיקסל זה מידת הרזולוציה שיש לתמונה
היום רב המצלמות שמוכרים הם 3.2 מגה פיקסל שזה אחלה רצולוציה ולדעתי אם אתה לא צלם מקצועי אתה לא צריך יותר מזה
זה מספיק כדי להדפיס תמונה בגודל A4
לי יש מצלמה של 3.2 מגה
בקיצור אני ממליץ לך לקנות את המצלמה
Canon A70
בארץ היא עולה באזור ה- 1700 שקל והיא ממש טובה לדעתי
הינה ביקורת מאוד מקיפה באנגלית עליה |
ראסססססססססססססססמי!
בן דוד שלי נוסע בסוף החודש לארה"ב והוא מביא לי משם את המצלמה הזאת ב300 דולר
(1350 שקל)
הקאנון איי70 מושלמת, זולה יחסית ואיכות צילום מצוינת
יקח לך קצת זמן להשתלט עליה אבל אחרי זה המצלמה פשוט אלוהית
:D
*מומלץ גם שתקנה שם איזה 256 מגה זיכרון למצלמה שם כי זה נורא זול.... ואתה תצטרך |
|
|
| Sm0keMachine |
לא צריך להגזים, 128 מגה זיכרון יכול להספיק..!
תשמע בכלל לדעתי לא צריך להגזים בקניית מצלמה דיגיטלית, זה לא כאילו אתה צלם עיתונות או משהו שאתה צריך להתמקד בפרטים המממש קטנים..
ואתה גם לא הולך להדפיס את התמונות שתצלם על פוסטרים ענקיים:)
תקנה מצלמה רגילה ב1300-1700 שקל.
אני ממליץ על ניקון קולפיקס..
השאלה אם אתה רוצה גם צילום וידאו..
כי יש מצלמות שנותנות לצלם סרט וידאו עד 15 שניות..
ויש מצלמות שאפשר לצלם בהם סרט של שעה ויותר..
אז תבדוק את העניין!
ועוד משהו,
בשביל להיות צלם באתרים שרשמת לא צריך מצלמה איכותית בכלל..
כי אלו ממילא תמונות קטנות מאוד.. |
|
|
| DjChook |
אוקיי אז בוא אני אביא לך הסבר טיפה יותר מקיף
שקונים מצלמה יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון
א. מגה פיקסל
ב. זום אופטי
ג. סוג כרטיס זיכרון
ד. מצב מקרו
ה. גודל המסך
עכשיו מגה פיקסל כמו שאמרו, זה פשוט הרזולוציה של המצלמה
אני גם ממליץ לך ללכת על ה 3.2
זום אופטי זה הזום עצמו שאתה רואה במצלמה.. כלומר כמה העדשה שלה יוצאת החוצה וזה
סוג כרטיס הזיכרון יש שלושה
FLASH SD ו XD
ש XD
הוא הכי מהיר הכי טוב הכי קטן והכי יקר
ומשל
OLYMPUS
שעליהן אני ממליץ, משתמשים בו
גודל המסך
ברוב המצלמות תמצא מסך 1.5 למרות שיש גם כאלה של 1.8 שזה פשוט יותר נוח כי רואים יותר טוב
בקשר לצילום מקרו, זה למשל בשביל שהצמצם של המצלמה יוכל לצלם דברים מקרוב ועדיין לעשות עליהן פוקוס
אני בכל מקרה ממליץ לך על ה
OLYMPUS
ודגם קצת קשה לי, פשוט תגיע לארהב.. יהיו מספיק אנשים שיעזרו לך בחנויות שם |
|
|
| Sm0keMachine |
אה ועוד משהו חשוב..
כדאי שלמצלמה תהיה "ראיית לילה"..
כך שתראה מה אתה מצלם בלילה!
אצלי במצלמה כשאני מצלם בחושך אני לא רואה מה אני מצלם, כל המסך שחור..:whip: |
|
|
| DjChook |
| באיזה מצלמה יש כזה מצב ? אתה נראה לי מפנטז |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
השאלה אם אתה רוצה גם צילום וידאו..
כי יש מצלמות שנותנות לצלם סרט וידאו עד 15 שניות..
ויש מצלמות שאפשר לצלם בהם סרט של שעה ויותר..
אז תבדוק את העניין!
|
מה אתה מזבל תשכל?! איפה אפשר לצלם שעה?! בחיים אי אפשר לצלם שעה... אפשר מקסימום 5 דקות וגם זה לא בטוח
אוליפוסים יקרים חושרמוטה כי הם שיא האיכות...
קולפיקס של 3.2 מגה פיקסל זה קולפיקס 3100 ובהשוואה מול הקאנון איי70 הקאנון לקח
קיצקץ... לך על הקאנון
:D
אם אתה רוצה מצלמה שיא הפשוטה עם 5 מגה פיקסל לך על האייצ'פי 935... היא עולה איזה 400 דולר (100 דולר יותר מהקאנון והקולפיקס) אבל הכי פשוטה שיש עם איכות צילום אחלה |
|
|
| DjChook |
דווקא אני לא שמעתי ככ על
CANNON
שמעתי טובות על ה
NIKON
על
OLYMPUS
ועל
SONY
למרות שבסוני רק הדגמים המתקדמים
עם 5 מגה פיקסל.. נחשבים הכי איכותיים לסוג |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by NyKoN
מה אתה מזבל תשכל?! איפה אפשר לצלם שעה?! בחיים אי אפשר לצלם שעה... אפשר מקסימום 5 דקות וגם זה לא בטוח
|
למה אתה סתם אומר..
אני ראיתי מצלמה, אם אני לא טועה של סוני, שמצלמת סרט של שעה..
אני מניח שהאיכות של הסרט היא בלאי.......
אבל כאילו אפשר לחשוב שזה שיא הטכנולוגיה..מצלמה דיגיטלית שמצלמת סרט ארוך!
ויש לי מצלמה של ניקון מהדגם הכי ישן (ניקון קולפיקס 225) :) שבלילה המסך שחור לגמרי
:whip: |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
למה אתה סתם אומר..
אני ראיתי מצלמה, אם אני לא טועה של סוני, שמצלמת סרט של שעה..
|
גם אם זה 5 דקות האיכות בלאי
ולמה אתה ממשיך לזבל את השכל? מצלמות וידאו מצלמות שעה... בשביל לצלם שעה צריך סרט צילום
חוץ מזה... בצלמות דיגיטליות גם אם אתה מצלם תמונת סטילס לוקח לזה זמן לשמור את זה לכרטיס... תחשוב כמה זמן יקח לצלם סרט של שעה ולהכניס אותו לכרטיס זיכרון כמו הממורי סטיק של סוני שהוא בכלל איטי... זה יקח שעווווווווווווות
מה שיכול להישמע הגיוני זה שתקנה איזה כרטיס זיכרון של ג'יגה או 2 ותצלם כל פעם קליפ של 5 דקות עד שתגיע לשעה... אבל גם זה לא בטוח שיכנס |
|
|
| Ariels |
שעבדתי בחנות יצא לנו לבדוק את כל הסוגי מצלמות ואני יכול להגיש שהחיישן צבע של פוג'י הוא הכי איכותי
הייתי הולך על ה
finepix
X6 עם הזום
אל תתקרב כי יש להם חיישן מסויים והרזולוציה הסופית benQל
שאתה מקבל זה אחרי אינטרפולציה של התמונה שזה חרא
!!!! הכי גרוע שיש HP
cannon, nikkon, codak
כולם סבבם אבל פוג'י מבחינתי המצלמה הכי איכותית |
|
|
|
|