return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Need For Speed UNDERGROUND (pg. 2)
View this Thread in Original format
NyKoN
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
סמממק אינטל הזונות מתי יוציאו את הפרסקוט!!!!!!!


פרסקוט=חרא
מתחמם בטייייייייירוווווף! 65 מעלות במאמץ!
והוא גם לא כזה יותר מהיר

בכל מקרה
אני מחכה שמישהו יסדר לי לינק נחמד וטוב לניד פור ספיד
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
בכל מקרה
אני מחכה שמישהו יסדר לי לינק נחמד וטוב לניד פור ספיד


אם אתה מתכוון שאתה מחכה שאני יסדר לך לינק...
אז תשכח מזה!!!
(במבטא של הצרפתי מהקומדי סטור)
KrazyDJs
אההה אני חייב את זהההה
I NEEDDDD FOR SPEEDDDDDDDD
Sniper
וואי ניראה משהו ליגה!!!
רק חבל שאני לא אוהב משחקים כאלה:)
DjChook
המשחק המקורי זה
The need for speed
-CosmicFire-
באני בתור להוריד את זה דרך מירק
KrazyDJs
מוריד מ
FTP
או מהפרד

עדיין לא סגור מאיפה
:\

נראה משחק ענק


ד"א
נכון
Street Legal Racing : Redline
למי ששיחק בזה..
איך לעזעזל אני יכול לנצח מרוץ ?
קניתי סתם מכונית מצ'וקמקת בתור התחלה
קניתי כמה דברים...לפחות מה שאפשר, וזה כולה 2-3 חלקים
וזהו..

כל שאר החלקים אני לא מצליח להרכיב..
ואני לא מוצא מקום הגון שאני יכול להתחרות בו עם מכונית מעפנה כמו שלי
:\
NyKoN
יופי
התקנתי והכל היה סבבה
אפילו הורדתי את הקראק של הנו-סידי
אבל אז אני מתחיל לשחק ואני קולט שהגרפיקה מסריחה ושחלק מהאותיות אני בכלל לא רואה... יש דברים שכתובים בפונט אפור כזה נגיד ליד הדארג יש משהו שכתוב באפור אז זה בריבועים כאלה... ככה זה גם בקוסטומייז ואני מתחרפן
:/
זה מעצבן רצח
yahel222
מישהו יכול להשיג לייייי
פליז
אני אשמח

וכל הניד פור ספיד היו משחקים תותחיים !!
nFaivel
מחר ברוך הםש אני מקבל את המשחק הסוס הזה!:eyes:

KrazyDJs
נשבר לי..
אני יחכה שאחד מהחברים שלי יוריד ויצרוב ממנו :D
NyKoN
חייב לשתף
:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement