return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Need For Speed UNDERGROUND (pg. 3)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
ראסמי בין המשחקים השולטים בזמן האחרון
בסוף שיכנעתי את עצמי והורדתי היום בלילה
משחק פצצה..
רק שנתקעתי באיזה שלב מזדיין עוד בהתחלה :\
ואני עם איזה פולקסווגן מעפנה..

ו
nykon
מכונית בת זונה..
יש לך אותה כבר עכשיו ?
או שסתם עשית
customize car
?
NyKoN
בטח שזה שלי
זה באנדרגרונד
מכונית שיא המהירה... אני עושה את ה400 מטר האלה ב27 שניות
:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
בטח שזה שלי
זה באנדרגרונד
מכונית שיא המהירה... אני עושה את ה400 מטר האלה ב27 שניות
:D


במהיר ועצבני אני זוכר שהם מדברים על
ten second car...
מה שאומר שהם עם המכוניות שלהם עושים את ה 400 מטר האלה ב 10 שניות..
כנראה שהיא לא שיא המהירה
NyKoN
נראה לי בסוף המשחק יהיה אפשר לעשות 10 שניות 400 מטר

בינתיים עדכון ויינלים
divx-master
כן.. גם אני מיהרתי להוריד את המשחק.. ולללללאאא ספפק אחד המשחקים הכייי טוביים של השננה !!

ממש לעומת כל ההאכזבות שיצאו כמו מקס פיין או פיפא

זה ממש משחק שממצא את עצמו בצורה מקסימליתת !
אני מציע לכל מי שלא הוריד.. שיוריד ומההההההההההההר
yahel222
מאיפה להוריד חארות
אם לא תגידו לי אני יבוא לכל אחד מכם וישבור לו תראש
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
מאיפה להוריד חארות
אם לא תגידו לי אני יבוא לכל אחד מכם וישבור לו תראש


אההה זה אתה העבריין פה...
בוא עכשיו תשבור לי את הראש :crazy: :eyespop:
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אההה זה אתה העבריין פה...
בוא עכשיו תשבור לי את הראש :crazy: :eyespop:


תזהר שאני לא ישבור לך את היד
ואז יצתרכו לייצר גבס מיוחד רק בשבילך לגודל של היד שלך :D :D:D:eyespop: :eyespop: :eyespop: :nervous: :nervous: :nervous:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
תזהר שאני לא ישבור לך את היד
ואז יצתרכו לייצר גבס מיוחד רק בשבילך לגודל של היד שלך :D :D:D:eyespop: :eyespop: :eyespop: :nervous: :nervous: :nervous:


הופה.. הגיע לפה האח הקטן של העבריין
הוא מסתפק ביד במקום בראש

אני מזמין אותך לבוא עכשיו :crazy: :eyespop:
Scorchio
quote:
Originally posted by yahel222
מאיפה להוריד חארות
אם לא תגידו לי אני יבוא לכל אחד מכם וישבור לו תראש



מי שאומר לו אני מזיין אותו

KrazyDJs
סעמק נתקעתי שם באיזה קטע עם
reputation star
:\
לא נותן לי להתחרות..
NyKoN
איפה?
:/

אני נתקעתי במסלול שיא הקשה... 6 סיבובים באיזה מסלול עם כמה פניות של איזה 30 מעלות ומלללללללא תנועה וזה כמעט בלתי אפשרי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement