|
Need For Speed UNDERGROUND (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
חחח ואני משחק בקויק רייס :D
אני הולך ללמוד עכשיו יותר מאוחר אני יתחיל לשחק נורמלי
אבל באמת נראה משחק בסט
ועוד זה עובד לי על המחשב
P3 550
GIFA2MX |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by NyKoN
איפה?
:/
אני נתקעתי במסלול שיא הקשה... 6 סיבובים באיזה מסלול עם כמה פניות של איזה 30 מעלות ומלללללללא תנועה וזה כמעט בלתי אפשרי |
לא זוכר מדויק..
אצלי לא הגעתי לשם, אלא אצל חבר
כי יש לו הגה :)
אבל זה נראה לי שלב 17, או משו כזה..
הוא פשוט לא נותן לי להתחרות..
:\ |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לא זוכר מדויק..
אצלי לא הגעתי לשם, אלא אצל חבר
כי יש לו הגה :)
אבל זה נראה לי שלב 17, או משו כזה..
הוא פשוט לא נותן לי להתחרות..
:\ |
אחי אתה צריך לשפר את המכונית שלך וויזואלית ואז זה יעלה לך את הכוכבים ותוכל להתחרות |
|
|
| KrazyDJs |
אה..תודה אני ינסה את זה...
הקטע הוא ששמתי איזה
vinyl
שקיבלתי.
לא יודע אם זה עזר..
למראה חיצוני אתה מתכוון למדבקות והכל..
או לשנות ת
spoiler, rims,
הנמכות וכל אלו ? |
|
|
| NyKoN |
הכל
ספוילר, הנמכות, פנסים חדשים, צבע, ויינלים
הכלללללל
קח לדוגמא את הסקייליין שלי
:D
ועוד משהו קטן
:P
שיא אישי חדש שלי |
|
|
| KrazyDJs |
פייי איזה מכונית אח שלההה
הבאת אותה יפה...
500,000 ?
לא יודע איך השגת כ"כ הרבה ומספר עגול :)
אצלי הטריינר המזדיין \ קודים לא עבדו ד"א...
איזה עצבים...
בכל מקרה תודה
אם יצא לי היום אני ילך לחבר שלי וישפץ תמכונית |
|
|
| Djsamorai |
קניתי הגה ודוושות !
חחח ..
עכשיו אני מנסה להשיג את המישחק הזה |
|
|
| Origin |
| המשחק הזה ממכר אכו שרמוטההה !!!!!אם אני מתחיל ...אני מצליח לעזוב רק אחרי מינימום 3 שעות !!!!גם אתם כך ??:conf: :eyespop: |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by nFaivel
זאת המכונית שלי צריך לעשות אותה עוד יותר יפה:) |
איפה מכונית?
:/
אני במירוץ 86- מחליף כל 2 דקות מכונית.. בעיקר בין הסופרה/סקייליין והאס2000 שאני הכי אוהב |
|
|
| -CosmicFire- |
| אני בשלב 52 עם ארקסאקס איזה קטלני זה |
|
|
| Hell_Copter |
| כשמדברים על משחקי מכוניות אין על קרמגדון :D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כשמדברים על משחקי מכוניות אין על קרמגדון :D |
בזה אתה צודק |
|
|
|
|