return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Need For Speed UNDERGROUND (pg. 4)
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
חחח ואני משחק בקויק רייס :D
אני הולך ללמוד עכשיו יותר מאוחר אני יתחיל לשחק נורמלי
אבל באמת נראה משחק בסט
ועוד זה עובד לי על המחשב
P3 550
GIFA2MX
KrazyDJs
quote:
Originally posted by NyKoN
איפה?
:/

אני נתקעתי במסלול שיא הקשה... 6 סיבובים באיזה מסלול עם כמה פניות של איזה 30 מעלות ומלללללללא תנועה וזה כמעט בלתי אפשרי


לא זוכר מדויק..
אצלי לא הגעתי לשם, אלא אצל חבר
כי יש לו הגה :)

אבל זה נראה לי שלב 17, או משו כזה..
הוא פשוט לא נותן לי להתחרות..
:\
YuVaL
quote:
Originally posted by KrazyDJs
לא זוכר מדויק..
אצלי לא הגעתי לשם, אלא אצל חבר
כי יש לו הגה :)

אבל זה נראה לי שלב 17, או משו כזה..
הוא פשוט לא נותן לי להתחרות..
:\


אחי אתה צריך לשפר את המכונית שלך וויזואלית ואז זה יעלה לך את הכוכבים ותוכל להתחרות
KrazyDJs
אה..תודה אני ינסה את זה...
הקטע הוא ששמתי איזה
vinyl
שקיבלתי.
לא יודע אם זה עזר..

למראה חיצוני אתה מתכוון למדבקות והכל..
או לשנות ת
spoiler, rims,
הנמכות וכל אלו ?
NyKoN
הכל
ספוילר, הנמכות, פנסים חדשים, צבע, ויינלים
הכלללללל
קח לדוגמא את הסקייליין שלי
:D



ועוד משהו קטן
:P
שיא אישי חדש שלי
KrazyDJs
פייי איזה מכונית אח שלההה
הבאת אותה יפה...

500,000 ?
לא יודע איך השגת כ"כ הרבה ומספר עגול :)


אצלי הטריינר המזדיין \ קודים לא עבדו ד"א...
איזה עצבים...


בכל מקרה תודה
אם יצא לי היום אני ילך לחבר שלי וישפץ תמכונית
Djsamorai
קניתי הגה ודוושות !
חחח ..
עכשיו אני מנסה להשיג את המישחק הזה
Origin
המשחק הזה ממכר אכו שרמוטההה !!!!!אם אני מתחיל ...אני מצליח לעזוב רק אחרי מינימום 3 שעות !!!!גם אתם כך ??:conf: :eyespop:
NyKoN
quote:
Originally posted by nFaivel
זאת המכונית שלי צריך לעשות אותה עוד יותר יפה:)


איפה מכונית?
:/

אני במירוץ 86- מחליף כל 2 דקות מכונית.. בעיקר בין הסופרה/סקייליין והאס2000 שאני הכי אוהב
-CosmicFire-
אני בשלב 52 עם ארקסאקס איזה קטלני זה

Hell_Copter
כשמדברים על משחקי מכוניות אין על קרמגדון :D
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כשמדברים על משחקי מכוניות אין על קרמגדון :D


בזה אתה צודק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement