return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Gielen till Sthlm igen! :)
View this Thread in Original format
Amplifire
Måndag 5 januari, 2004
Monday Bar Trettondagstrance!
@ Daily News
Johan Gielen, 4-timmarset!
SWE_TRANCE
Läste precis detta på TC.
När Marco V lirade sitt 4hr set så verkade det ju vara drag.
Synd bara att det är en måndag, vet faktiskt inte om det lockar så mkt att åka 90 mil ToR för att se Gielen faktiskt:rolleyes:
Gaby
6 januari (tisdag) RÖD dag!!! ;)
DÅ är väl värt att åka till Stockholm för Gielen????
mindshooter
Hmm är verkligen verkligen tveksam :) Skulle egentligen behövas något mer namn för att locka mig...har inte tyckt om hans sett nån gång tyvärr...
Gaby
Jag älskade honom på TE2002...

Men i försig diggade jag inte Marco V på München men digga det stenhårt på Dailys? Tror att Djn för mera kontakt med publiken när det är mindre ställe.

Tror nog att det kan vara mycket intressant att höra Gielen på Dailys när han alltid kör på STORA ställen med tusentals dansande trancefreaks...
SteveTranz4ever
Jag kommer gilla hans set om han inte schratchar ihjäl sig som på Midway och om inte killen som sköter röken leker åskmoln varje break och om inte inte folk kan ta de lugnt med spriten...
Sand Leaper
Får håpe han gidder å mikse ordentlig og ikke ødelegger alt med ræva mikserarbeid.
dbl
inget jag kommer slösa mina pengar på iallfall.
väntar på nån annan DJ istället.. har ju redan sett honom 2 gånger o andra gången va totalt värdelöst typ.. första gången va rätt bra dock... han va ju knappast bästa dj'n direkt iallafall...

så jag väntar
chjo
Inget fel på Gielen direkt imo, har en förmåga att "mixtra" väl mkt kanske, men jag gillar hans låtval.
Skulle nog ha dratt dit om det inte var för att jag drar till Indien den 6:e, så det skulle bli tajt.. :sadgreen:
Ferren
quote:
Originally posted by mindshooter
Hmm är verkligen verkligen tveksam :) Skulle egentligen behövas något mer namn för att locka mig...har inte tyckt om hans sett nån gång tyvärr...


True true, men i tanke på att hans set kommer va 4 timmar så låter det som om dom satsar på en Gielen night. :conf:

Är det bara jag som tycker 4 timmar är lite att ta i? :nervous:

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Ferren
True true, men i tanke på att hans set kommer va 4 timmar så låter det som om dom satsar på en Gielen night. :conf:

Är det bara jag som tycker 4 timmar är lite att ta i? :nervous:


Kan va de med tanke på att på Midway körde han 3 timmar då 2 timmar var bra musik och 1 timme mer eller mindre utfyllnad och scratch :)
JayBee
jag har tyvär inte sett gielen ännu men jag har hört flera utav hans live set och jag gillar verkligen många utav hans liftoff. har dock hört en massa skit om honom.

men om han inte blir så full så kanske det blir bra. men om det blir som marco V så kommer han nog inflåsande i sista minut direkt från arlanda och hinner inte dricka nått :) jag slår vad om att det var marco V som sa till honom att det var skön publik här i sthlm.

marco V sa ju till mig att publiken var en utav de bästa och så vet man ju att marco och gielen känner varandra och sammanträffandet att han valde mondaybar i samma lokal oxo hehe :) låter ju nästan som att marco kom hem och typ

"-tjenare gaylen, fan det var skitkul i sverige du borde oxo lira där

o jasså, vart spelade du ra?

-äääh kommer inte ihåg men jag kan ringa några samtal och fixa ett exakt likadant paket åt dig

o aahh gärna fan. "

:toothless :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement