|
"The Dailey Addict"
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Naar het idee van Pooley ga ik dus elke dag iets compleet nutteloos over een dj (proberen) zeggen. Ze gaan allemaal waar zijn btw, en euhm... we zullen zien hoe lang ik het volhoud.
Armin en Shakira hebben ooit eens op een vliegtuig zitten flirten, hij heeft haar nummer niet gevraagd omdat a) ze omringd waren met security en b) armin heeft een relatie. |
|
|
| pooley |
Lol that's a good one to start with :)
Keep em coming ! |
|
|
| Gladius |
lol *gossip*thread.
goed idee =) |
|
|
| CygnusX |
| Coole thread Pumaz, ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt :) |
|
|
| arj1o1 |
| op het eind blijven alleen de amateurdjs van het belgisch forum over ;) |
|
|
| Pumaz |
Sorry dat het laat is maar ik had een drukke dag...
Tiesto mag niet eens naar trance luisteren in zijn eigen huis! Het is niet het fout van hijzelf of van zijn vriendin Monique, maar het is hun kat, Noah, die blijkbaar huilt bij het horen van onze geliefde genre... |
|
|
| Tiger777 |
rofl... domme kat :)
Onze hond komt altijd bij mij zitten als er trance opstaat... :D |
|
|
| arj1o1 |
| heb dan zelf geen huisdier maar als ik bij een vriend ben vliegt de poes er ook altijd vandoor bij hardcore :p |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by arj1o1
heb dan zelf geen huisdier maar als ik bij een vriend ben vliegt de poes er ook altijd vandoor bij hardcore :p |
Ik zou dan ook wegvliegen! |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Ik zou dan ook wegvliegen! |
die opmerking had ik al verwacht :p |
|
|
| FredNova |
Ik heb gehoord dat Flight 643 niet van tiesto is, maar gevonden bij de beenhouwer hier om de hoek.
Hij was daar een kilo gehakt gaan halen en dat cdke lag daar op de grond met dat liedje op... dus de rechtmatige eigenaar gelieve u hier aan te melden. |
|
|
| tor8024 |
^^ geloof er niks van!
neen, ik ben geen tiesto fan |
|
|
|
|