|
Het Boekentopic (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
millions => tzal tegen het boljoen zitten normaal.
Het intervieuw uit den Humo met hem is echt weer *gaap*
Hijs mijn beursgoeroe |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik twijfel eraan, Jean-Pierre Van Rossem is iemand die vooral bekend is omat hij een oplichter is... (and we're talking millions) |
Aaah, het monetron systeem, da's toch ook al een tijdje geleden :p
Nieuws: Na 17 uur (exclusief 3 uur pauze) is mijn boek uitgeraakt!!! |
|
|
| Dj Thy |
Ik lees practisch nooit "literaire" boeken (heb wel Lord of the Rings van Tolkien gelezen ver voor de films er een hype rond gemaakt hebben en the Art of War van Sun Tzu).
Als ik boeken lees zijn het meestal technisch gerichte boeken over audio. En daar kan ik zeker Mastering Audio van Bob Katz bij aanraden. Iedereen die zich ook een beetje met het technische van muziek bezighoudt (imo dj's en producers ook dus) zouden deze moeten lezen. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Dj Thy
Iedereen die zich ook een beetje met het technische van muziek bezighoudt (imo dj's en producers ook dus) zouden deze moeten lezen. |
Staat genoteerd, maar waar vind ik zoiets? |
|
|
| Pumaz |
| Thx voor de hulp, maar ik koop liever niet online... als dj en producer vind ik het toch nodzakelijk dat ik hem lees. Morgen gaan boekshoppen dus... |
|
|
| Tiger777 |
| En als ge hem uitgelezen hebt... geeft ge hem aan mij? |
|
|
| Pumaz |
We shall see, dear boy...
waarschijnlijk wel, maar terug geven he! |
|
|
| Tiger777 |
| Ge ging vandaag shoppen... en, hebt ge hem gevonde? |
|
|
| Dj Thy |
| Als ge een voorsmaakje wil hebben wat er in zijne boek staat : www.digido.com Digital Domain is zijn mastering studio. Er staan uittreksels in van den boek (meer dan uittreksels zelfs). Bob Katz wordt aanzien (samen met Bob Ludwig) als de beste mastering engineer die op dit moment op de wereld loopt. |
|
|
| Pumaz |
Nee, ni gevonden :(
Als ik eens tijd heb ga ik naar Gent ofzo in de fnac kijken... |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Zehra
Het boek dat ik nu aant lezen ben is een medische thriller (over abortus)... vraag me de naam niet, heb nu geen zin om naar boven te lopen en te gaan kijken wat de naam was! (int kort: ben lui :D) |
:rolleyes: gisteren eindelijk dat boek na maanden terug beginne lezen :)
vandaag naar de boekenbeurs geweest met Nyah :toothless whiiiii weer boekjes!!! |
|
|
|
|