return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Het Boekentopic (pg. 4)
View this Thread in Original format
Nyah
quote:
Originally posted by Miss Z
vandaag naar de boekenbeurs geweest met Nyah :toothless whiiiii weer boekjes!!!

Ben vandaag ook naar de boekenbeurs geweest, tweedehandboeken met hopen. Voor de boekenliefhebbers onder ons (like me :D ) deze beurs loopt nog tot de 12e feb (of zoiets) in de Kon. Harmoniezaal te Maaseik. Ik heb vandaag 15 boeken gekocht voor 18,5 euro, dus dat valt héél goe mee.

Btw, ben nu 'The Hobbit' aant lezen (echt wel te appreciëren-schoon boekske-t ruikt alleen wat muf omdat die al jaren niet meer gelezen is geweest :p)
Eagle`
Omdat we in het het middelbaar 101 boeken moesten lezen van tom lanoye, waarin 9/10 elke keer een sjorscene stond beschreven, heb klein beetje een afkeer gekregen van boeken :o

nu goed heb wel es zin om boeken van tolkien te lezen na de films gezien te hebben
softwave
3 laatste die ik gelezen heb:

-"Boze tongen" van Tom Lanoye... 3e deel uit de trilogie "Het Goddelijke Monster / Zwarte Tranen / Boze Tongen"

-"In de schaduw van de macht" van Mark Hertsgaard... Een boek over de sociale en politieke malaise die heerst in de Verenigde Staten sinds 11 september 2001. Zeer interessant boek geschreven door een Amerikaanse journalist.

-"De wereld van Sofie" van Jostein Gaarder... Absolute klassieker, een boek over de geschiedenis van de filosofie.

En sinds eergisteren begonnen aan "Open je hart" van de Dalai Lama.

het moet niet altijd brusselmans zijn
Tiger777
quote:
Originally posted by Eagle`
Omdat we in het het middelbaar 101 boeken moesten lezen van tom lanoye, waarin 9/10 elke keer een sjorscene stond beschreven, heb klein beetje een afkeer gekregen van boeken :o

Ik heb er net eentje uit... Kartonnen dozen... Buuuh :nervous:
Gladius
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik heb er net eentje uit... Kartonnen dozen... Buuuh :nervous:

heh, niet goe ofzow? =) Kheb die van m'n zus gekregen voor kerstmis en ik ga hem wel 'ns lezen denkek.

Ben al een maand ofzow bezig aan 'de gloed' van stephen king. Der begint eindelijk trug wa schot in de zaak te komen.
Das al een paar avonden da ik nu in de living rustig in de zetel zit te lezen met een muziekje op den achtergrond. Vind ik soms zelfs leuker dan ne film zien eigenlijk.
pooley
Ik heb vandaag De Standaard gelezen en gisteren de tijd en eergisteren de standaard etc etc
Tiger777
ha, men dagske ziekteverlof, ik heb heel de knack uitgelezen :p
tor8024
Science & Vie voor mij

franstalige versie van EOS zeg maar, hoewel vrij vulgariserend.
Eagle`
quote:
Originally posted by TOR
Science & Vie voor mij

franstalige versie van EOS zeg maar, hoewel vrij vulgariserend.

hey die tor heeft nieuwe nick

op wat doel je met vulgariserend, is science en vie de franstalige playboy misschien ;)

aantal boeken die ik gelezen heb en goed vond zijn Vallen, vlucht uit belfast (jeugdboek over ira) en verhalen van sherlock holmes vond ik ook altijd goed :)
pooley
Tor ge ziet er zo leeg uit
Allé da is ma raar ze :)

TOR
quote:
Originally posted by pooley
Tor ge ziet er zo leeg uit
Allé da is ma raar ze :)

hehe, had het eerlijk gezegd ook anders verwacht.

maar ben toch blij dat die cijfers weg zijn, dat leek echt nergens naar.. :nervous:

@ eagle: vulgariserend = meer naar het volk gericht. het is een wetenschappelijk magazine, maar alles is in een vrij simpele en duidelijke taal geschreven. de term komt uit de tijd van Luther, toen die voor het eerst de Bijbel in 'volkstaal' vertaalde. De "Vulgaat" heette die.
Nabistai
quote:
Originally posted by TOR
hehe, had het eerlijk gezegd ook anders verwacht.

maar ben toch blij dat die cijfers weg zijn, dat leek echt nergens naar.. :nervous:

@ eagle: vulgariserend = meer naar het volk gericht. het is een wetenschappelijk magazine, maar alles is in een vrij simpele en duidelijke taal geschreven. de term komt uit de tijd van Luther, toen die voor het eerst de Bijbel in 'volkstaal' vertaalde. De "Vulgaat" heette die.

Ik vond de vorige nick wel beter ;)

Maar zal wel wennen zeker.

Ik heb een abonnement op eos en heb ook al een paar keer 'science & vie' gelezen. Het klopt idd wel dat eos veel wetenschappelijker en gedocumenteerder geschreven is. Het lijkt wel alsof er voor een artikel bij eos 2 keer zoveel mensen en tijd gebruikt werden dan die van 'science & vie' :) Ma kom van diene franse snol snap ik toch al bijna niks damee.

Nu moet ik ne franse boek lezen 'le diable au corps' 'Joepie' :rolleyes: (ne roman :rolleyes: )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement