return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
Het Boekentopic
View this Thread in Original format
Dark Apostle
Ik vroeg mij zo toevallig af welke BETA en eventuele touristen van andere TA-landen boeken lezen en zo toevallig naar de Boekenbeurs in Antwerpen zijn geweest (of ergens anders)
En welke boeken lees je zoal? Wel genre spreek U zoal aan? Lees je alleen maar Nederlandse vertalingen of liefst de originele versies?

*pakt een whiskytje en zet zich in zijn leesstoel* :D
Eagle`
jaja en gij zijt toevallig na de boekenbeurs geweest op den dag dat onderwerp erotische boeken was zeker, ik heb u wel door :D
Tiger777
ikzelf ben geen grote fan van boeken. Dat komt vooral omdat voor mij normaalgezien geen ontspanning zijn. De meeste boeken zijn zo serieus, en heel dat sfeertje daarrond is ook zo serieus. Ik heb ooit 1 boek graag gelezen: Herman Brusselmans - Het mooie kotsende meisje. Ik kon daar echt wel mee lachen. Dan is een boek geslaagd: als het erin slaagt emoties op te wekken. en sorry, dat kunnen romanetjes van kristien hemmerechts( bevoorbeel) niet.
Nabistai
Als ik iets lees dan wil ik daar iets nuttig uit halen. Door 1 of andere romannetje te lezen verspil ik naar mijn gedacht enkel en alleen m'n tijd. Informatieve boeken rulen dus!
Miss Z
mijn laatste twee boeken

Waris Dirie - Mijn woestijn

Waris Dirie - Dochter van de nomaden

Het boek dat ik nu aant lezen ben is een medische thriller (over abortus)... vraag me de naam niet, heb nu geen zin om naar boven te lopen en te gaan kijken wat de naam was! (int kort: ben lui :D)
Tiger777
Ik moet voor maandag

"Niets is wat het lijkt" uitlezen... En ik ben eraan begonnen, maar al na 10 bladzijden was ik het beu... 284 blz te gaan :confused:
Nabistai
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik moet voor maandag

"Niets is wat het lijkt" uitlezen... En ik ben eraan begonnen, maar al na 10 bladzijden was ik het beu... 284 blz te gaan :confused:

HAHAHAHAHAHA ALs ge die eerste 10 blz al saai vind!!! :haha: Wacht maar to het saaie gedeelte begint :tongue3
Tiger777
JAA jong, geef mij moed, bedankt!!!
:p
Dark Apostle
Ik ben momenteel 'Rage Of A Demon King'(deel 3 uit The Serpentwar Saga) aan het lezen van Raymond E. Feist.

En mijn 3 nieuwe aanwinsten vanop de beurs zijn '47 Standjes voor in de keuken'...dat hadden jullie wel sappig gevonden moest ik dat kopen hé :rolleyes: :p

Maar eventjes (ja heeeeel eventjes serieus). Mijn nieuwe aanwinsten zijn.

- 'Interface' van Neil Stephenson en Frederick Goerge [cyberpunk]
quote:
William A. Cozzano, presidential candidate. A biochip in his head wires him to a computerized polling system. The mood of the electrorate is channelled directly into his brain
Forget Issues
Forget Policy
He's more than the perfect candidate...
...he'a special effect.

- 'Marching Through Peachtree' van Harry Turtledove [Fantasy/Alternate History]
quote:
American Civil War goes Fantasy

- 'Guns Of The South' van Harry Turtle dove [Alternate History]
quote:
Andries Rhoodie approaches General Lee with an extrodinary
offer. Rhoodie demonstrates an amazing rifle: its rate of
fire is incredible, its lethal effeciency breathtaking.

The name of the weapon is the AK-47
TatanaGirl
Ik ben een echte boekenlezeres :) Ik ben nu aan een historische roman bezig. De vallei van de paarden van Jean M Auel. Megagoed boek. Het eerste deel heet De stam van de holenbeer. Het gaat over de prehistorische mens. Ik kan geloven dat niet iedereen kan genieten van dit boek.

Groetjes

TatanaGirl

arj1o1
ik lees normaal niet zoveel boeken vroger wel, wel jammer vind ik mar heb er gewoon niet zoveel tijd voor
moet er nu wel voor school lezen dus dat komt wel goed uit
Gladius
hmz, kvind boeken lezen geen tijdverspilling. ik begin da stilaan te vergelijken met ne film (jah die wa langer duurt). hoe meer da ge leest, hoe gemakkelijker de meeste dingen lezen imo. ge moet da opbouwen.
en ik haat het da mensen u al met een scheef oog bekijken -"nerdd!"- als ge zegt da ge soms boeken leest.

ik lees zowat alles denk ik, ni echt een favoriet genre.
atm bezig aan 'oorlog in gallië', herwerkt dagboek van caesar eigenlijk. best wel interessant.

-Glad
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement