return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
knäck det här om ni kan
View this Thread in Original format
Glorie
frågan lyder: Vilka e detta? :) Vi får se hur många poäng ni plockar i min TA-kunskapsquiz :D :disbelief

A B C D
E F G H
I J K L

Deltagande i quizen, svar lämnas enklast A. XXXXX etc :)
ScuL
A connector
B whiterussian
D amnezia
F st.andrew
H.. något med q :)
K rebel9? :confused:

kom inte vidare än det här :)
Glorie
quote:
Originally posted by ScuL
B whiterussian


close :) samma färger, men det var fel :D
NooN
Jag råkade se de som ScuL pekade ut :(
Svarar på de andra.
C: zamson
G: Dj Ex_or eller nåt sånt.
I: Virus
J: Robstar
K: Rebel9
Glorie
quote:
Originally posted by NooN
Jag råkade se de som ScuL pekade ut :(


Äh! Det gör ju ingenting ju. :) Ofrånkomligt..

E verkar svår :toothless
mindshooter
Connector
Nils
Zamson
Amnezia
?
St_Andrew
?
Chjo
Virus
Robstar
Endre
Kraith


Godkänt? ;) inget fusk!

Dom som har med sin avatar i själva quizzen borde inte posta...för då blir det för lätt att fuska:p om vi andra inte fyller en sida först.
dbl
A Connector
B Nils
C Zamson
D Amnezia
E ?????????????
F St_Andrew... e andrew va???
G aldrig sett
H chjo eller nått sånt
I Virus
J Robstar
K Endre.. tror jag iallafall
L Kraith


nått sånt ska det la vara tror jag
Glorie
mindshooter, oj oj... med beröm godkänt :)

jag som är lekledare ser nu att att alla avatarer blivit (av olika personer) korrekt namngivna utom en :) E. Inväntar lite fler svar och kollar om någon kan knäcka nöten :) annars kommer jag posta rätt svar samt "The Sequel" i morgon.

Noon, bra där.. Inte exor, men exon :)
sipowitz
quote:
Originally posted by Glorie
frågan lyder: Vilka e detta? :) Vi får se hur många poäng ni plockar i min TA-kunskapsquiz :D :disbelief

A B C D
E F G H
I J K L

Deltagande i quizen, svar lämnas enklast A. XXXXX etc :)


E borde jag veta eftersom han är inneboende i min landskronalägenhet, men det räknas kanske som fusk då? :). Mjz!
St_Andrew
weei kunde alla utom g och l :toocool: :toocool:

cool tävling btw :D

Glorie
quote:
Originally posted by sipowitz
E borde jag veta eftersom han är inneboende i min landskronalägenhet, men det räknas kanske som fusk då? :). Mjz!


verkligen inte fusk :D Good Job, allihopa... De rätta svaren är alltså:

A. Connector, B. [nils], C. zamson, D. Amnezia E. mjz, F. St Andrew, G. Dj_Exon, H. chjo, I. Virus, J. Robstar, K. Rebel 9, L. Kraith

Här kommer några till... (och jaaa, det här e de sista jag kör :p)

M. N. O. P.
Q. R. S. T. U.
V. W. X. Y. Z.
ShyTrance
M: P4Z!
N: Cviper nått
O: AnD
P: swe_trancer
Q:
R:
S:MIB
T:Northlight
U:lonne
V:
W:
X:trance_gylle nått
Y:
Z:

fan va jag suger :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement