|
What the fuck? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| coby |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
פשוט גועל נפש שילדים שעוד לא היה להם בר מצווה עושים כאלה דברים!!!!!
:mad: :whip: :mad: :whip: :mad: :whip:
איך הם לא מתביישים|!?!?!
מילא ברגע שהם היו מבינים שזה מורה היו מפסיקים... אבל לא הפסיקו...
כל דור שגודל עכשיו יותר מסריח מהקודם!! |
דוגרי מכל הפעמים שאמרתה אתזה.. עכשיו הכי מתאים
מוזר הנוער של היום :( |
|
|
| ADiSH |
אם מדברים על שומרים (לא קשור לנושא..)
ביום שני בבוקר היה מרדף משטרה כזה, שהמשטרה רדפה אחרי כמה גנבים מכפר שמריהו..
אז עכשיו יש שערים בכניסה לרשפון (הגנבים היו בכר שמריהו והמשטרה באה מרשפון)
אז השומר שהיה בשער ראה את המשטרה והתחיל לפתוח את השער, אבל הוא לא הספיק
אז המשטרה לא רצתה להיתקע בשער, אז נתקעו בביתן של השומר..
שברו לו את הרגליים אם אני לא תועה:wtf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by ADiSH
אם מדברים על שומרים (לא קשור לנושא..)
ביום שני בבוקר היה מרדף משטרה כזה, שהמשטרה רדפה אחרי כמה גנבים מכפר שמריהו..
אז עכשיו יש שערים בכניסה לרשפון (הגנבים היו בכר שמריהו והמשטרה באה מרשפון)
אז השומר שהיה בשער ראה את המשטרה והתחיל לפתוח את השער, אבל הוא לא הספיק
אז המשטרה לא רצתה להיתקע בשער, אז נתקעו בביתן של השומר..
שברו לו את הרגליים אם אני לא תועה:wtf: |
ראסמי זה הכי לא קשור לנושא שיש!!!!!!!
שברו לו את הרגליים?!
ומה עם הגנבים? תפסו אותם?
מוזר... הנוער של היום :wtf: |
|
|
| ADiSH |
לא
הם שברו את הביתן לגמרי ועיקמו את הגדר..:rolleyes: |
|
|
| NyKoN |
וווווווואי הדברים האלה קיימים מללללא זמן אבל זה רק החמיר בזמן האחרון
זה כל הערסים הקטנים האלה... יום שישי למשל בא ילד קטן, כיתה ז' במקסימום, פיני, בא למגרש כדורגל ששיחקנו בו והילד הזה בא עם הפוזה של הערס וכמעט זיין שם איזה י"אניק מכות
מי יגע בילד כזה? מצד אחד הוא ילד ומצד שני אם תגע בו הוא יביא אלף ערסים גדולים ממנו שיתעצבנו עליך בגלל שנגעת בילד
אני מקווה שיתעוררו למכת פשע הזאת שיש בארץ של בני נוער כי זה לא בריא בכלל... גונבים פלאפונים, מעשנים סמים בבצפר
משהו פה מלוכלך...
בשיעורי היסטוריה שלנו התלמידים פשוט משתינים על המורה... איזה ילד אחד מהכיתה שלי ירד על המורה לפני כל הכיתה וכל מה שעשו לו זה הוציאו אותו מהכיתה
שערוריה מה שקורה פה
אני מכיר אנשים שלא הולכים ברחוב עם פלאפון בגלל הגנבים הקטנים האלה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
מכיר את המכה
ניסו לגנוב לי כל כך הרבה פעמים את הפלאפון!!!!!!!
פעם אחת הצליחו! לקחו את הפלא, ורוקנו לי את התיק!! :whip: :whip:
מאז אני צמוד אליו כל הזמן
אבל מעצבן אותי כל הקטע של הערסים הקטנים!!! הם רק מתנהגים ככה כדי לצאת גברים ליד חברים שלהם!! או בגלל שיש להם משפחה או חברים שמשמשים להם ככנופיה פרטית!!! יש כאלה שאפילו מתנהגים ככה כדי שאנשים יחשבו שיש להם גב!!!!
אבל עזבו את ההתנהגות...... הם בעוד כמה שנים יהיו מקבצי נדבות ובעלי קיוסקים.....
הכי מטריד אותי הגזענות!!!! יש לי חבר אשכנזי, שילדה קטנה בת 8 ככה באה לאבא שלו בסופר, ושאלה אותו אם הוא אשכנזי. כשהוא אמר לה שכן, היא אמרה לו שהיא שונאת אשכנזים!!!!
כאילו מה!? מה היא יודעת על אשכנזים שהיא שונאת אותם??? הכל מתחיל מהחינוך שהם מקבלים בבית!!! מחנכים אותם לגזענות מגיל אפס!
גועל נפש! פשוט גועל נפש!!!!
אני יודע שקצת זזתי מהנושא, אבל עדיין...... זה מטריד אותי....... |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
מכיר את המכה
ניסו לגנוב לי כל כך הרבה פעמים את הפלאפון!!!!!!!
פעם אחת הצליחו! לקחו את הפלא, ורוקנו לי את התיק!! :whip: :whip:
מאז אני צמוד אליו כל הזמן
אבל מעצבן אותי כל הקטע של הערסים הקטנים!!! הם רק מתנהגים ככה כדי לצאת גברים ליד חברים שלהם!! או בגלל שיש להם משפחה או חברים שמשמשים להם ככנופיה פרטית!!! יש כאלה שאפילו מתנהגים ככה כדי שאנשים יחשבו שיש להם גב!!!!
אבל עזבו את ההתנהגות...... הם בעוד כמה שנים יהיו מקבצי נדבות ובעלי קיוסקים.....
הכי מטריד אותי הגזענות!!!! יש לי חבר אשכנזי, שילדה קטנה בת 8 ככה באה לאבא שלו בסופר, ושאלה אותו אם הוא אשכנזי. כשהוא אמר לה שכן, היא אמרה לו שהיא שונאת אשכנזים!!!!
כאילו מה!? מה היא יודעת על אשכנזים שהיא שונאת אותם??? הכל מתחיל מהחינוך שהם מקבלים בבית!!! מחנכים אותם לגזענות מגיל אפס!
גועל נפש! פשוט גועל נפש!!!!
אני יודע שקצת זזתי מהנושא, אבל עדיין...... זה מטריד אותי....... |
באותה מידה אני יכול להגיד לך שיש אנשים שמביאים עובדה סטטיסטית מעניינת ש"כול המיזרחים ערסים " וכולם שותים עראק ומשחקים שש-בש בשוק.
לעשות הכללות זה מטומטם,תכיר תבנאדם ורק אז תשנא אותו
:D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Viber
באותה מידה אני יכול להגיד לך שיש אנשים שמביאים עובדה סטטיסטית מעניינת ש"כול המיזרחים ערסים " וכולם שותים עראק ומשחקים שש-בש בשוק.
לעשות הכללות זה מטומטם,תכיר תבנאדם ורק אז תשנא אותו
:D |
אחי
אני לא מדבר איתך על מזרחים!! ממש לא!! אני הבן אדם הכי לא גזעני בעולם!! ועזוב אותך מסטטיסטיקה עכשיו... למרות שאפשר להביא עכשיו מספרים שיוכיחו כל מיני סטיגמות..... אבל זה בולשיט!!!
אני מדבר איתך על ערסים!!! אנשים מופרעים שגונבים פלאפונים, ומרביצים למורים שלהם...... ואני רק אומר שהכל מתחיל מהחינוך שהם מקבלים בבית...
הבן אדם לא חייב להיות אפילו מזרחי. אני שמעתי על רוסים שהם מופרעים לא פחות מהילדים שהכו את המורה שלהם........ |
|
|
| ADiSH |
אה, עכשיו אתה שונא רוסים?!:whip:
..סתם...:tongue2 |
|
|
| KrazyDJs |
במילה אחת :
עמ"ל
בכמה מילים :
ערסים מטומטמים לאללה
ועכשיו לתגובה..
הם פשוט חמורים :\
ותאמינו לי שזאת חתיכת מכה..
נגיד סיפור שקרה לי ולחבר שלי לפני שבועיים
אח של חבר שלי בכיתה ז'..והוא רולה כזאת מפחיד
בערך 1.73 ורק השנה הייתה לו בר מצווה..בכל מקרה זה לא העניין
כמה ילדים התחילו איתו, ערסים פלצנים מכיתה ז'
מאיימים עליו והכל
אז איזה יום שחיכינו להסעה אחד מהם בא לאח של חבר שלי וכמעט הביא לו כפה
עכשיו חבר שלי קלט את זה וחטף ג'ננה
ככה :
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
ואפילו קצת יותר...
אבל מה לו לגעת בילד בכיתה ז' ? :\
ילדים נמוך מטר וסמוחטה..
עושה פוזות..
כמו כל ערס מצוי..
כוסעמק זה נמאס... |
|
|
| hazzard |
אין ערסים קטנים זה הכי בעיה....
כי זה ילדים מניאקים שיודעים שאחים שלהם מחפשים מכות אז הם נותנים
לאחים הקטנים שלהם לעשות מה שבזין שלהם...
כמעט כולם יודעים פה שאין מצב שזה יעבור...
עד שהערסים הקטנים חוטפים מכות הם ואחים שלהם ואז הם לומדים לקח... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by hazzard
אין ערסים קטנים זה הכי בעיה....
כי זה ילדים מניאקים שיודעים שאחים שלהם מחפשים מכות אז הם נותנים
לאחים הקטנים שלהם לעשות מה שבזין שלהם...
כמעט כולם יודעים פה שאין מצב שזה יעבור...
עד שהערסים הקטנים חוטפים מכות הם ואחים שלהם ואז הם לומדים לקח... |
נכון
למזלי אני מכיר די הרבה אנשים ביבנה והם מכבדים אותי אז הם לא מתעסקים איתי.....
וגם היה איזה מקרה אחד שעזרתי לאחד שיש לו הרבה "גב" או איך שלא תקראו לזה... קיצר, עזרתי לו למצוא את הפלאפון של אחותו שנגנב, וג לגלות מי גנב אותו..... ומאז הוא אומר לי שמתי שאני אצתרך ממנו משהו הוא יהיה שם בשבילי..... אז אנשים יודעים שאני והוא בקשר טב, אז הם לא מסתבכים איתי....
אני זוכר גם שפעם אחת איזה אחד 3 או 4 שנים מתחתיי התחיל להתעסק איתי.... לא משהו רציני.... סתם, כל פעם שהוא ראה אותי הוא זרק לי איזו "הערה".... אז פשוט התעלמתי ממנו.. חפיף.... אבל זה כבר התחיל לעצבן!!! כי הוא כל פעם ירד עלי יותר ויותר וזה הגיע לשלב שבו הוא אשכרה נתקע בי ודחף אותי...... אז יום בהיר אחד, אחרי ביה"ס, ראיתי אותו, הוא רק פתח את הפה שלו ופוצצתי אותו מכות!!!!
כנראה שחברים שלו לא רצו לעזור לו, אז רק כשההורים שלו התקשרו אלי והכריחו אותי להתנצל בפניו בטלפון, הוא ירד ממני......
מאז, כל פעם שהוא רואה אותי מתקרב הוא מתרחק מטר........ :D
דוגרי אני לא גאה בזה שהבאתי מכות למישהו 3 שנים מתחתיי, אבל פשוט הגעתי למסקנה ששום דבר אחר לא יזיז לו...... |
|
|
|
|