|
What the fuck? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| coby |
| quote: | Originally posted by hazzard
אין ערסים קטנים זה הכי בעיה....
כי זה ילדים מניאקים שיודעים שאחים שלהם מחפשים מכות אז הם נותנים
לאחים הקטנים שלהם לעשות מה שבזין שלהם...
כמעט כולם יודעים פה שאין מצב שזה יעבור...
עד שהערסים הקטנים חוטפים מכות הם ואחים שלהם ואז הם לומדים לקח... |
זהו זה הכי סבבה אם אתה יכול לזיין גם תערס הקטן וגם את אח שלו :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by coby
זהו זה הכי סבבה אם אתה יכול לזיין גם תערס הקטן וגם את אח שלו :) |
ומה עם חברים שלו? וחברים של אח שלו? ואבא שלו וחבריו? ודוד שלו וחבריו?
תאמין לי, הם ימצאו כבר את מי לשלוח אלייך להביא לך מכות....... |
|
|
| KrazyDJs |
צודק אורן..
באמת מזל אם אתה מכיר אנשים שמכירים אנשים :)
למזלי כל החברים שלי מהיסודי, שאני לא הכי הכי בקשר איתם
אני אומר להם רק שלום מידי פעם ויושב איתם לפעמים
אז עם בתאכל"ס הדור הבא של הערסים בקרית אתא :) |
|
|
| hazzard |
| quote: | Originally posted by coby
זהו זה הכי סבבה אם אתה יכול לזיין גם תערס הקטן וגם את אח שלו :) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וטוב שהשומר בבית ספר שלך עירני לדברים האלה... הוא פעל נכון!
ומגיע גם לילד שניסה לגעת לו באקדח להכנס לאשפוז!!
בשביל מה לעשות דברים כאלה?! כדי לצאת גבר? |
אתה לא קורא אתה אה?
השומר בעט בילד שסתם עמד שם לא נגע לו באקדח כי הוא עשה את זה מאינסטינקט הוא לא ראה מי זה
אני במקום הילד הזה הייתי תובע את השומר הזה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אתה לא קורא אתה אה?
השומר בעט בילד שסתם עמד שם לא נגע לו באקדח כי הוא עשה את זה מאינסטינקט הוא לא ראה מי זה
אני במקום הילד הזה הייתי תובע את השומר הזה |
קראתי טוב מאוד!!!
ומה ציפית?
שהשומר יסתובב בשקט בשקט וישאל ילדים מי עשה את זה?
הוא פעל לפי האינסטינקט שלו וזה אומר שהוא עירני ומסוגל לבצע את העבודה שלו!
אז קרה שהילד הלא נכון קיבל פצצה... אשמתו שהוא עמד שם בזמן שחבר שלו ניסה לדפוק לשומר את האקדח
זה כמו ששמעתי ממישהו שבפולין שני ילדים הלכו כזה דחיפות
ואחד נדחף על הקב"ט שלמי שלא יודע יש רוב לכל אורך הגב...
קיצר הקב"ט הסתובב אליו בבעיטת נינג'ה ישר לחזה כי הוא חשב שמנסים לגנוב לו את הרובה
לזה מאמנים אותם!!! |
|
|
| Origin |
| איזה ויקוח מצחיק:D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קראתי טוב מאוד!!!
ומה ציפית?
שהשומר יסתובב בשקט בשקט וישאל ילדים מי עשה את זה?
הוא פעל לפי האינסטינקט שלו וזה אומר שהוא עירני ומסוגל לבצע את העבודה שלו!
אז קרה שהילד הלא נכון קיבל פצצה... אשמתו שהוא עמד שם בזמן שחבר שלו ניסה לדפוק לשומר את האקדח
זה כמו ששמעתי ממישהו שבפולין שני ילדים הלכו כזה דחיפות
ואחד נדחף על הקב"ט שלמי שלא יודע יש רוב לכל אורך הגב...
קיצר הקב"ט הסתובב אליו בבעיטת נינג'ה ישר לחזה כי הוא חשב שמנסים לגנוב לו את הרובה
לזה מאמנים אותם!!! |
אחי, זו עדיין אשמת השומר שהוא שלח ילד שלא עשה כלום לאשפוז.... וגם אם הוא היה פוגע בילד הנכון, זה לא בסדר שהוא שולח ילד לאשפוז בבית חולים, גם אם הוא ניסה לגעת לו באקדח.... הוא היה יכול פשוט לתפוס לא את היד, להגיד "לא לגעת" ולדחוף אותו אחורה או משהו. זה היה מספיק. תאמין לי שזה לא היה מבטל את העובדה שהוא מסוגל לעשות את העבודה. זה רק היה אומר שהוא יודע להבדיל בין מישהו שבאמת מהווה סכנה, לתלמיד בבית הספר.
וגם הקב"ט הזה דפוק!!! כאילו, מה? נתנו לא דחיפה קטנה והוא נכנס לסרטים של קונג פו??? מה עבר לו בדיוק בראש באותו רגע? איך הוא הגיע למסקנה שבאמצע הרחוב בפולין מישהו מהמשחלת יחליט לגנוב לו את הרובה?
מאמנים אנשי ביטחון לשמור על הביטחון של האנשים ו\או המוסד שמינו אותם לשמור עליו. לא מאמנים אותם להיות מקגיוורים שמפוצצים את כל מי שמנסה לגעת בהם, ובטח שלא מאמנים אותם לפגוע בילדים ונערים....
לא מזמן חברה שלי סיפרה לי שאבא של חברה שלה בא לאסוף את החברה שלה מבית הספר, וכשהוא בא לנסוע משם, האוטו עשה רעשים.... השומר כנראה חשב שזה מחבל במכונית תופת, אז הוא הוציא את האקדח שלו ורוקן על האבא מחסנית שלמה...... האבא עכשיו בבית חולים במצב קריטי, ויכול להיות שהוא כבר מת עד עכשיו.... אני צריך לשאול....
בכל מקרה, אני חייב לציין שבאוטו היו החברה של חברה שלי, ואח שלה בן ה-4 חודשים.
אתה חושב שזה מוצדק? ששומר מרוקן מחסנית שלמה על בן אדם בגלל שהאוטו שלו עשה קצת רעשים? כאילו מה? הוא לא ראה את הילדה נכנסת לאוטו? זה היה כל כך ברור שזאת לא מכנית תופת! מה הוא חשב לעצמו?? שהוא יהיה גיבור גדול אם הוא יירה בלי לחשוב? אפילו אם הוא היה חודש במשהו, הוא היה יכול להוציא את האקדח, לכוון עליו ולבדוק אם זה באמת מחבל לפני שהוא לוחץ על ההדק.
יש עוד המון מקרים של אנשי ביטחון שמנסים לשחק אותה גיבורים גדולים ובסוף פוגעים באנשים תמימים...... זה נורא אירוני ששומר פוגע במי שאימנו אותו לשמור עליו.... |
|
|
| -CosmicFire- |
אחי סביר להניח שאם זה באמת היה מכונית תופת
והוא היה רק שולף את האקדח ובודק המחבל היה מתפוצץ לו בפנים
אבל היה להם באוטו חלונות כהים שלא רואים 3ילדים יושבים באוטו??
ועכשיו בחזרה לנושא :D
השבוע המורה שלי באה לנו אמרת לנו
היום קרה לי דבר שעדיין אף פעם לא קרה לי
ילדה בכיתה ז' באה ואומרת לי סתמי תפה כי אני יוריד לך רסיה
ככה אמרה לה ילדה בכיתה ז'
ועוד שתבינו שזאת המורה המחנכת שלי
אני לא מעיז לדבר בשיעור שלה
אלוהים ישמור למורה כזאת בחיים לא הייתי מתחצף ככה...
אתמול גנבו לחבר שלי את הנוקיה אמפי3 החדש הזה
לי גנבו סמסונג 824 לפני חודשיים שלוש
אני שונא כאלה ערסים
ועוד הקטע שאני יושב עם חברים שלי באחורה של האוטובוס יענו בספסל האחרון של ה5 ופתאום באים לנו איזה 3ילדים כיתה ז-ח משהו כזה ואומרים לנו
קומו לפני שאנחנו מזיינים אותכם
ושתבינו שאני ועוד 5חברים שלי בכיתה ט והם 3בכיתה ז-ח...
נגנבתי מצחוק כמו אני לא יודע מה....
אז אחד בא הוריד לי כפה
קיבל 2פצצות והוא והחברים שלו הלכו לשבת מקדימה ומאז לא ראיתי אותם...
אני שונא את המפגרים הקטנים האלה שחושבים שהם מישהו בגלל אחים שלהם או משהו
בדוגרי לי אין אח גדול ואני לא יכול להביא אותו
אבל יש לי חברים שיש להם אחים גדולים ויש לי חבר אחד שפינצ'ר למורה שלו את הגלגלים של האוטו בבצפר והיא ראתה אותו ולא עשו לו כלום כי לא היו הוכחות...
כשהערסים הקטנים האלה מעצבנים אותי זה הכי מרגיז
מילא מישהו יותר גדול יכול לתפוס תחת אז אני מבין
אבל ילדים שבשנתיים שלוש קטנים ממך
זה הגזמה... |
|
|
| Sm0keMachine |
כשראיתי ערס אצלי בבצפר יורק על מורה חשבתי שזה השיא אבל כנראה שלא..
אהה כשאני שומע את הדברים האלו אני מבין למה לא שווה להתגעגע לבצפר..
כל יום לראות בבצפר את הערסים האלה לבושים בחליפות דיאדורה שלהם עם הגורמטים והשיער המחומצן הקצוץ, מסתובבים מחפשים אנשים להתחיל איתם מכות/לגנוב מהם פלאפון/לקלל כשהם שומעים מוזיקה מזרחית כבדה במכוניות שלהם..בעע:mad:
הבעיה היא שהערסים האלה גודלים ככה..החברים שלהם הערסים מחנכים אותם, וככה גודל דור שלם של ערסים..כמו עדר של ג'וקים..:) |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
הבעיה היא שהערסים האלה גודלים ככה..החברים שלהם הערסים מחנכים אותם, וככה גודל דור שלם של ערסים..כמו עדר של ג'וקים..:) |
חחח אהבתי את ההשוואה
וואי הרגע יצאתי מהמקלחת נזכרתי בסרט שראיתי לא מזמן
זה סרט ישראלי על אחד שהיה נג"ד בצא נדמה לי לא זוכר
אני יודע שהוא היה מפקד והוא היה בצא קבע
עכשיו הוא גרוש והיה לו ילד בכיתה ו' ככה...
עכשיו בבצפר תמיד ילדים לקחו ממנו כסף והביאו לו מכות
עכשיו בפורים הילדים האלה אמרו לו מחר אתה מביא לנו 200שקל ואם לא אתה חותף מכות
עכשיו הילד גנב מאבא שלו את הכסף ובסוף הם גילו את זה
אז דיברו עם ההורים של הילדים ההאלה והכל
ולמחרת הילדים תפסו אותו ואמרו לו מה קראתה להורים שלך עכשיו נהרוג אותך ואז הילד אמר להם אבא שלי מפקד בצבא ויש לו אקדח והוא יהרוג אותכם אז הם אמרו לו אבא שלך סתם נג"ד והילד התחיל לבכות ואז הם פוצצו את הילד הזה מכות שברו לו את היד ופצעו לו את כל הראש
אז יום אחד האבא ראה את הילדים האלה מציקים לאיזה אחד שמן
אז הוא בא אליהם והם התחילו להרביץ לו ולקלל אותו
אז הוא בא תפס את המנהיג שלהם וכיוון לו את האקדח שלו לראש
הילד התחיל לבכות והם ברחו ויותר לא ראו אותם
עכשיו המוסר השכל פה הוא שצריך להפחיד את הילדים האלה גם אם זה מגיע לאקדחים כדי שילמדו לקח... |
|
|
|
|