return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
What the fuck?
View this Thread in Original format
TranceGiant
http://images.maariv.co.il/channels/1/ART/588/777.html


:eek: :rolleyes:
TTman
חרא מדינהההההההההההההההההההה

חרא דורררררררר גודל פה

גועל נפש
HyPeRSoNiC
אני באמת שם לב שככל שהשכבה יותר קטנה ככה הילדים יותר מופרעים......

גועל נפש! הדור שלנו מידרדר כל כך שקשה להאמין!!!!!!!!

מעניין מה יהיה בעוד 10 שנים :nervous: :nervous: :nervous:
coby
בני זונות מגיע לילדים האלה למות


מסכן המורה


ועוד תראו איזה שם רע זה מוציא ...
Hell_Copter
פשוט גועל נפש שילדים שעוד לא היה להם בר מצווה עושים כאלה דברים!!!!!
:mad: :whip: :mad: :whip: :mad: :whip:

איך הם לא מתביישים|!?!?!

מילא ברגע שהם היו מבינים שזה מורה היו מפסיקים... אבל לא הפסיקו...
כל דור שגודל עכשיו יותר מסריח מהקודם!!
Viber
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כל דור שגודל עכשיו יותר מסריח מהקודם!!


חחח בדיוק אמרתי את זה היום
ילדים טמבלים שישלחו אותם לאיזה פנימייה צבאית שיקבלו קצת שכל...
skelz
חולי נפש

להרביץ.. ועוד למורה? שבהרבה יותר מבוגר?
זה ביזיון
TranceGiant
Seriously it's kind of worrying me. All I hear lately from Israel are kids stabbing each other in high school, girls getting raped in clubs, little kids beating the out of their teacher .... It's sad that this is where it goes and it seems to get only worse. As if the violence from OUTSIDE wasn't enough.

As far as I remember I wasn't afraid to go to school, to parks, to malls, to cinema when I was a kid in Israel. I guess that would be different today. :confused:
luckystrike
אנחנו מידרדרים ...

היום הייתי בתיכון בפרדס כץ עשיתי לכיתות 'י' הרצאות עזרה ראשונה
וחבל לכם על הזמן - זה כמו בסרט סיכון מחושב בפרדס כץ ...

כולם גנגסטרים שמה כל שנייה מכות עם קרשים מקלות מה שאתם לא
רוצים ... פחד אלוהים ומחר אני חוזר לשם ...
איזה כיף ! ...
hazzard
איזה נושא רגיש.....
בדיוק צחקנו על דברים דומים בטרד וואנדליזם
כנראה שהילדים פה החליטו להיות יותר מקוריים ומתחו את הגבול....
ועוד ילד אחד זבל שלומד בביה"ס שמה כותב בכתבה תגובה
שהמורה סתם התבכיין....
פשוט מקרה מגעיל ורוב הדברים היו:
שאף אחד מהמורים המניאקים לא עזר רק הסתכלו (איזה מין ישראלים לא עוזרים אחד לשני?!?!)
ועוד המורים מגיבים שהסתכלו מהצד ואמרו שזה היה כמו לינץ' פשוט טיפשים!!!
נראה לי אם הייתה שמירה נורמאלית בביה"ס שמה היו עוצרים את זה טיק טק
פה בחדרה לדוגמא היה איזה ילד שניסה לגעת לשומר באקדח
השומר (שהיה גם בבילו"ש) היה חתיכת קרטיסט ומה שעשה זה בלי להסתכל נתן בעיטה לפנים לילד הראשון שראה (זה לא היה הילד שנגע)נהילד נכנס לאשפוז ויצא כולו סימנים אבל לפחות למדו לקח....

HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by hazzard
ועוד ילד אחד זבל שלומד בביה"ס שמה כותב בכתבה תגובה
שהמורה סתם התבכיין....


כן בדיוק באתי להגיד את זה
הוא אמר שהמורה היה יכול להתנגד למכות אבל הוא החליט לצרוח ולבכות

איזה ילד מפגר!!!!! לא מספיק שהוא לא מגנה את הילדים שעשו את זה, הוא עוד מאשים את המורה שהוא לא החזיר מכות!?!?!?!?
כאילו מה!? עכשיו המורים צריכים להרביץ לתלמידים!?!?!??
פשוט טמטום!!! :whip: :whip: :whip:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by hazzard
נראה לי אם הייתה שמירה נורמאלית בביה"ס שמה היו עוצרים את זה טיק טק
פה בחדרה לדוגמא היה איזה ילד שניסה לגעת לשומר באקדח
השומר (שהיה גם בבילו"ש) היה חתיכת קרטיסט ומה שעשה זה בלי להסתכל נתן בעיטה לפנים לילד הראשון שראה (זה לא היה הילד שנגע)נהילד נכנס לאשפוז ויצא כולו סימנים אבל לפחות למדו לקח....


וואי אחי אתה חי בסרט!!!
זה לא קשור בשיט לשמירה של הבית ספר!!
השומרים בבית ספר תפקידם למנוע מגורמים זרים להכנס לבית ספר מתי שהם לא צריכים
הם לא צריכים להתעסק עם בעיות משמעת של ילדים!!

וטוב שהשומר בבית ספר שלך עירני לדברים האלה... הוא פעל נכון!
ומגיע גם לילד שניסה לגעת לו באקדח להכנס לאשפוז!!
בשביל מה לעשות דברים כאלה?! כדי לצאת גבר?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement