|
M.I.K.E. in 2004 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
Zeg is er niemand die naar de 2 feesjtes gaat En die plaats heeft om mij ergens te smijten voor ne nacht? :D
PS: appeljenever rules !!!!!! |
|
|
| Nabistai |
| é ik post 2 keer, cool!!!! |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by tor8024
btw, over dat project met Armin, het schijnt dat het nummer tegen tech-trance aanleunt.. ik verwachtte een uplifting monster, maar dit kan zeer interessant zijn. |
het is idd een behoorlijk techy nummer... de geruchten doen de ronde dat M.I.K.E in het midden van de nacht opgebeld werd door Marvo V, die de track net ergens gehoord had. Marvo V vroeg metéén een promo ervan.
ben dus benieuwd:cool: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Bertn
het is idd een behoorlijk techy nummer... de geruchten doen de ronde dat M.I.K.E in het midden van de nacht opgebeld werd door Marco V, die de track net ergens gehoord had. Marco V vroeg metéén een promo ervan.
FF verbetering aangebracht :D
Toeme wrom belt de Marco mij nooit eens uit bed.........kan ik tenminste eens zeggen dat ik een bekende producer op zijn plaats heb moeten zetten en vragen of hij niet overdag wil terugbellen :D |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
http://www.diabokua.be/
pure if u ask me, het mag dan nog van mike komen, ing r&b |
ow khoor wel dat het van mike komt... :) same sound! mah hou er niet van :nervous: |
|
|
| pooley |
Oh no the horror :/
zeg
Sebiet zijn forum vol met RnB "sletjes" (m en v) |
|
|
| Eagle` |
| jezus, afvoeren die handel |
|
|
| tor8024 |
ik vind het best wel goed, er zitten heel wat electro- en eightiesinvloeden in.
veel beter dan wat er soms in de top10 staat tegenwoordig! |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by tor8024
veel beter dan wat er soms in de top10 staat tegenwoordig! |
zeg dat wel.
Ik ben er ook niet zot van... maar ja. |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Bertn
het is idd een behoorlijk techy nummer... de geruchten doen de ronde dat M.I.K.E in het midden van de nacht opgebeld werd door Marvo V, die de track net ergens gehoord had. Marvo V vroeg metéén een promo ervan.
ik ben ook benieuwd...
volgens armin is het wel redelijk hard ...
waarschijnlijk niets voor mij !
en heb ook al ergens gehoord dat het zowa 'tiesto-style' is :( :( |
|
|
| super-styleR |
| r&b :nervous: ik luister naar bijna alle stijlen ma r&b is echt rommel gewoon :D |
|
|
|
|