|
M.I.K.E. in 2004 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| pooley |

terug u keuken in en brengt mij de gazet
En doet U PANTOFFELS AAN MILJAARDE |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
kvind dat traffic-bashing moet afgeschaft worden. Begin vorig jaar zat iedereen te geilen op die zaaaaaaalige tune die 'skin - faithfulness' had ingeleid op de tmf awards, alleman sprak derover en wou die plaat etc etc... en nu, blaat.
nuja, ik zwijg al, voor er weer een hele anti-discussie ontstaat |
Zo hoort dat toch?
Eerst vind je een nieuwe track gaaf, dan wordt ie uitgebracht en vaker gedraaid, komt ie op de radio enzo en dan is ie natuurlijk niet stoer meer..
:rolleyes: |
|
|
| emma |
het is gewoon niet echt mijn ding ...
ik zeg daarom niet dat het slecht is ofzo, ik hou meer van de melodic-dingeskes...
smaken verschillen he... daarom moet ik toch niet zwijgen!
btw: pooley=> ga u gazet zelf halen ! |
|
|
| Eagle` |
kvind dat traffic-bashing moet afgeschaft worden. Begin vorig jaar zat iedereen te geilen op die zaaaaaaalige tune die 'skin - faithfulness' had ingeleid op de tmf awards, alleman sprak derover en wou die plaat etc etc... en nu, blaat.
awel toen dacht ik da, da 1 plaat was en vonk da nog goed klinken buiten die vocals, beide platen apart vink allebei slecht eigelijk :p |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by pooley

terug u keuken in en brengt mij de gazet
En doet U PANTOFFELS AAN MILJAARDE |
is dat op emma bedoeld omdat ze zei dat ze traffic nie goe vond???
zo ja: :whip: wtf keuken en die ??? :rolleyes: ge leeft nog blijkbaar int verleden... :p
iedereen mag hier zijn/haar mening zeggen he :) kvind traffic ook niet goed hoor! heb het ook nooit goed gevonden en daar kwamen dan weer hele slechte herinneringen bij en nu vind ik dat dus echt een kutplaat!!!
btw wtf traffic???? topic van de thread is: mike in 2004 ;) mensen komaan ff ontopic pls :p |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| khebbet ni tegen mensen die het al van int begin ni goe vonden hoor... t enige probleem is natuurlijk dat iedereen tegenwoordig beweert dat ze het ni goe vonden int begin ^^ |
|
|
| pooley |
Neenee was op fuz (en de vrouwe nofcourse :p ) bedoelt
grapsken he ! :)
En ja traffic was echt kick ass int begin.
Maarja, na veel horen wordt het echt TE en begin je er een hekel aan te vinden.
En waar ik een hekel aan heb, kan ik gewoon niet meer goed vinden. |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| quote: | Originally posted by pooley
Neenee was op fuz |
suuuuuuuuure man... da was zo hard tegen emma hé... gijse vuile seksist! TERUG NAAR UW LAND GODVERDEKKE :whip:
ahnee wacht :confused:
hoi :clown: |
|
|
| Bertn |
Daar zeg je het: traffic was cool als inleiding!!! maar ge moet van een inleiding geen volledige track maken eh... |
|
|
| Dark Apostle |
TERUG NAAR UW LAND GODVERDEKKE :whip:
|
Zeg ik altijd tegen die Nederlanders die tegen de kathedraal staan te pissen. De week derop staan ze er terug.
Morgen is stroom zetten op den buitenwand van de Antwerpse Kathedraal ^^
===> M.I.K.E. ROX!!!!! |
|
|
| emma |
ik vroeg net aan armin in asot chat wann we zijn liedje met M.I.K.E. te horen zouden krijgen en hij zegt dat ze eerst nog nen B-side moeten maken voor da ze het gaan draaien...
dus we moeten nog ff wachten denk ik ;) |
|
|
|
|