return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Nederlandse voetballers verdrinken nederlaag op Convertible (pg. 2)
View this Thread in Original format
arj1o1
so what? als ze toch vrij hebben gaan ze toch mooi naar een housefeest toe ?
gezellig met je teamgenoten
magrec
Hehe dit zal wel eens een relletje kunnen worden ondanks de reactie van id&t ;)

Morgen voorpagina nieuws...?
basd
Tsja, dat is de media nou eenmaal.. Kansloos, maar goed, ik ga er al niet eens meer op in.

Denk dat die mannen nog blij mogen zijn dat het in Nederland is en niet in Engeland of Spanje, dan zouden ze tot op de veters zijn afgefikt.
MaGiK54
quote:
Originally posted by magrec
Hehe dit zal wel eens een relletje kunnen worden ondanks de reactie van id&t ;)

Morgen voorpagina nieuws...?

Het gaat zeker een media-rel worden als ze woensdag niet winnen.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Pilletje teveel op bij Convertible? :toothless

haha :p

maar hoe was Convertible eigenlijk? iemand iets over gehoord?
ik was er vorig jaar en toen was het best een goed feestje, op een top lokatie :cool: met mooie aankleding :) Marnix draaide toen erg lekker.
raoel
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ach ga toch weg! Denk je serieus dat Advocaat DAAROM de opstelling wijzigt? Laat me niet lachen man, natuurlijk niet!
Het DOEL heiligt de middelen, en daarvoor gebruikt hij zijn beste opstelling, ook al hebben ze weet ik veel wat gedaan. Het gaat om advocaat zijn baan, en slands eer. Wat boeit zo'n feestje nou?

Advocaat is een man van discipline, gezag en trots. Wie zich hier niet voldoende aan houdt kan heeft minpunten bij hem. Heb ik vaak genoeg gezien in zijn PSV tijd, bij de Rangers was dit volgens mijn info ook niet veel anders en vraag maar aan Van The Man wat er gebeurd als je je teveel laat gaan.

Als het waar is van dat feest dan zal Advocaat ze dat zeker kwalijk nemen. Afgezien van het feit dat zijn opstelling toch niet functioneert en dat deze toch eens omgegooid moest worden zal dit incident zijn keuze alleen maar makkelijker maken.
Ik heb hem vaak genoeg gezien tijdens trainingen bij PSV en volgde PSV toen al op de voet. Spelers die te laat kwamen of zich te losbollig (in het weekend ook) gedroegen konden het schudden.

Het is dus zeker geen onzin wat ik in mijn vorige post zei. Ik zeg niet dat hij alleen daardoor zijn opstelling zal aanpassen, maar het kan weldegelijk meespelen.

[edit]
Ik lees net op teletekst dat ze die tafel al veel eerder hadden geboekt. Opzich al een sterk verhaal, want hoe lang weten ze al dat ze zaterdag tegen de schotten moesten?
Maar goed, ik las dus ook dat het "een feest" was terwijl ik eerder las dat alle aanwezigen bezopen waren en nog wat andere dingen.

Blijkbaar is dat laatste niet het geval en zal Advocaat er in dat geval ook niet zo zwaar aan tillen als ze een keer met zun alleen gezellig hebben getafeld.

Een feest is een nogal omslachtige omschrijving natuurlijk....
[/edit]
Ding Chavez
quote:
Originally posted by SnuggLe
Sjezus, wat maakt de media er weer een circus van. Wat BOEIT dit nou?
Als die jongens nou even al het gezeik willen vergeten, laat ze dan toch! Ik wordt hier zo ziek van.
Als ik een kloteweek heb gehad wil ik ook feesten.

Dat is ook niet helemaal waar, als het waar is dat die tafel al maanden vantevoren geboekt is. Dan waren ze er sowieso geweest, ongeacht de uitslag.
Dat de media er een circus van gaat maken lijkt me idd wel duidelijk en zwaar overtrokken, als ze woensdag verliezen zal het wel weer als een van de redenen aangevoerd worden, dat ze niet betrokken genoeg zijn ofzo...
DjRV
quote:
Originally posted by raoel
Advocaat is een man van discipline, gezag en trots. Wie zich hier niet voldoende aan houdt kan heeft minpunten bij hem. Heb ik vaak genoeg gezien in zijn PSV tijd, bij de Rangers was dit volgens mijn info ook niet veel anders en vraag maar aan Van The Man wat er gebeurd als je je teveel laat gaan.

Als het waar is van dat feest dan zal Advocaat ze dat zeker kwalijk nemen. Afgezien van het feit dat zijn opstelling toch niet functioneert en dat deze toch eens omgegooid moest worden zal dit incident zijn keuze alleen maar makkelijker maken.
Ik heb hem vaak genoeg gezien tijdens trainingen bij PSV en volgde PSV toen al op de voet. Spelers die te laat kwamen of zich te losbollig (in het weekend ook) gedroegen konden het schudden.

Het is dus zeker geen onzin wat ik in mijn vorige post zei. Ik zeg niet dat hij alleen daardoor zijn opstelling zal aanpassen, maar het kan weldegelijk meespelen.

Ik ruik een stier....
Ik ruik een stier die poept......

BULL!!!

advocaat is een lamer van hier tot tokio zonder ballen.
hij stelt mensen op die niet eens een basisplaats hebben.
meneertje c-o-c-k heeft geen te vertellen,frankie de hoer wisselt zichzelf in de rust tegen tjechie,seedorf nog steeds niet verbannen ondanks zijn coke attituudje,van de vaart,sneider en robben worden gepeopled door hem,terwijl dit DE betere spelers van nederland zijn atm,kluivert krijgt altijd weer die basisplaats terwijl niet eens weet hoe de vorm van een bal is,laat staan dat ie zelf in vorm is

misselijk ventje die d-i-c-k:whip:
New Wave
Die advocaat is een tyfuslul.
Hij selecteerd alleen maar zijn billemaatjes.
Bronkhorst, die slome kut Boer, enzenzenzenz.
Die gast moet weg. Laat Korbach maar komen, met zijn sigaar!.
Die zal dat stelletje klotenvolk met ster-allures effe de mond snoeren!
En dan lees je ook nog vanochtend in de krant dat de spelers Van Gaal niet meer wild eomdat ze te hard moesten trainen :eek:
Vuile tyfuszeikerds zijn het!

Iedereen schreeuwd al langer dat de nieuwe generatie aan beurt is, die kale moet opknarrenen heel snel ook!.
basvh
kijk als ze een vrije dag hebben ok. Dan mogen ze zelf doen wat ze willen. Maar om nou naar convertible te gaan en daar om 3 uur aantekomen en tot 7 uur sochtends te zijn doorgegaan, in een rokerige lucht met veel champagne.

Sorry hoor maar ik vind het geen stijl zker na een wedstrijd waar sommige echt als een stel zoutzakken erbij liepen. En na al dat commentaar van heel nederland zouden ze toch onderdehant beter moeten weten.

MennoB
Als we het halen, wat me niet lijkt, dan moet niet Dick Advocaat opstappen, maar dan moet hij de oude garde er maar uit stampen. Die jongens zijn toch al dik millionair dus wat boeid hun nou of we wel of niet naar het EK gaan.

Als we wel door gaan, moet Dick dit ook doen. Zet v/d Vaart, v/d Meyde, van Bommel, Robben, van Persie, Bouma, enz... er maar in. Hun hart ligt teminste nog bij voetballen. Ze hebben de ervaring dan wel niet. Maarja dat komt allemaal wel.

Over de centrale verdediging hoef ik niks kwijt. Stam en Oijer staan daar goed. Wat ik zeker wel hoop is dat Ruud niet meer wordt geselecteerd. Hij heeft laten zien dat hij een club-speler is en geen speler voor het nationaal elftal!!
Blik
ff 2 updates over het verhaal

Update 15:35
Entertainment & mediabedrijf ID&T, de organisator van het in de column van Henk Spaan genoemde evenement Convertible, zegt in een reactie dat het nimmer informatie over (vip)bezoekers van haar evenementen verstrekt. Wel deelt ID&T mee dat van de door Spaan genoemde reservering van een VIP-tafel door spelers van het Nederlands Elftal geen sprake is. Er is door ID&T aan de heer Spaan ook geen informatie verstrekt.

Update 17:30

Andy Van der Meyde heeft laten dat hij zaterdagnacht absoluut niet op een feest is geweest. Hij beschouwt deze leugen als uitermate grievend en is stomverbaasd dat dit als feit wordt beschouwd. Van der Meyde besluit na het duel met Schotland welke juridische stappen hij tegen Het Parool zal ondernemen.

bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=34994

vind het een vaag verhaal worden, en ik denk ook niet dat het verhaal waar is, misschien waren er wel een paar van het Nederlands elftal, maar dan is het verhaal van de tafel en de champagne zoiezo gelul...

Henk Spaan:whip: :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement