|
Nederlandse voetballers verdrinken nederlaag op Convertible (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jimmy |
het was dus gewoon een storm in een glas water
misschien bewust gecreerd door spaan. (denk aan michels) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
Whaaaaaaaa, Korbach als bondscoach, mwhahaha, net zoiets als Mark Wotte als bondscoach:clown: |
He, niet zeiken met Korbach he, die rocks :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
Het wordt tijd voor de terugkeer van De Generaal, ziek of niet, met hem worden we europees kampioen! |
weer zo'n zinloze opmerking :rolleyes:
alsof die volgevreten internationals gaan luisteren naar een bejaarde
de enige die ik hier nog wat zie bereiken met deze selectie is Cruijff, en aangezien dat nooit gaat gebeuren omdat ie niet op zn bek wil gaan zeg ik dat we maar gewoon de halve selectie eruit moeten gooien; stem je team af op van Nistelrooij met Stam in de verdediging; Gooi Westerveld erin omdat die sowieso meer uitstraling heeft dan flappie en dan komt het helemaal goed |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by New Wave
Van Gaal kon volgens mij ook tegen ze schreeuwen.
Zal me niets verbazen dat ze van gaal daarom ook weg wilde hebben, stelletje kleuterige papkindjes zijn het!!! zwepen op die lijers!!
Vastbinden en schreeuwen tegen die gasten!
|
ze vonden dat ze te hard moesten trainen he van van gaal :clown:
stel je voor dat je voetbalbroekje vies wordt :cool: |
|
|
| eieregooie |
| Vanavond gewoon van Hooijdonk erin zetten... Die weet cruciale wedstrijden altijd naar zich toe te trekken :D Et enige wat de rerst van de stumpers dan hoeven te doen is een beetje gaan liggen rond het strafschop gebied van die Schotten... Dan komt het allemaal wel goed :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Vanavond gewoon van Hooijdonk erin zetten... Die weet cruciale wedstrijden altijd naar zich toe te trekken :D Et enige wat de rerst van de stumpers dan hoeven te doen is een beetje gaan liggen rond het strafschop gebied van die Schotten... Dan komt het allemaal wel goed :p |
My thoughts exactly :D |
|
|
| eieregooie |
| Hoe laat begint het eigenlijk? Ik ben toch ziek thuis dus kan ik mooi kijken :) |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Jappio
weer zo'n zinloze opmerking :rolleyes:
alsof die volgevreten internationals gaan luisteren naar een bejaarde
de enige die ik hier nog wat zie bereiken met deze selectie is Cruijff, en aangezien dat nooit gaat gebeuren omdat ie niet op zn bek wil gaan zeg ik dat we maar gewoon de halve selectie eruit moeten gooien; stem je team af op van Nistelrooij met Stam in de verdediging; Gooi Westerveld erin omdat die sowieso meer uitstraling heeft dan flappie en dan komt het helemaal goed |
ik ben nog altijd voor wim jansen (of ist janssen) als ie klaar is in japan (want daar zit ie toch) moetie ff nederland uit de penarie helpen. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Teknikol
ik ben nog altijd voor wim jansen (of ist janssen) als ie klaar is in japan (want daar zit ie toch) moetie ff nederland uit de penarie helpen. |
dat haalt ie nooit meer voor vanavond vanuit japan :p
ennuh ei
| quote: |
Vanaf 19:30 uur bij SBS 6: voorbeschouwing met de studiogasten Louis van Gaal en Hans van Breukelen en beelden van de voorbereiding en de uitslag van Nederland kiest Oranje.
Om 20:30 uur is de aftrap, het commentaar is van Leo Oldenburger.
Direct na de wedstrijd is de 3e helft, Kees Jansma en Dick Advocaat schuiven aan. Live verslag van de EK Kwalificatiewedstrijd Nederland - Schotland. Presentatie: Edward van Cuilenborg. Interviews vanaf het veld worden verzorgd door Hans Kraay jr.
|
|
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
Benieuwd naar welk feessie ze nou gaan hehe |
nou gaan ze allemaal stampen op qlimax ;) |
|
|
|
|