|
Nederlandse voetballers verdrinken nederlaag op Convertible (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Ding Chavez |
| Op teletekst stond ook iets dat Kluivert alleen z'n vriendin bij de Passenger Terminal had afgezet en toen direkt naar huis is gegaan. |
|
|
| jp |
| quote: | KATWIJK - De KNVB overweegt juridische stappen tegen Het Parool en de NOS. Dit gebeurt naar aanleiding van het bericht dat een deel van de selectie van Oranje na het duel met Schotland in alle vroegte een grote danceparty in de Passenger Terminal van Amsterdam zou hebben bezocht.
Het steekt de bond en bondscoach Dick Advocaat dat de berichten zonder die op juistheid te controleren zijn gepubliceerd. "Ik ben geschrokken van de publicaties van een semi-intellectueel in het Parool en de NOS", zei Advocaat.
"Er zou een tiental spelers na het duel met Schotland op een evenement in Amsterdam zijn geweest. Er was daar welgeteld één speler. De vrouw van Patrick Kluivert had een tafel gereserveerd. Patrick heeft haar in zijn vrije tijd opgezocht en is even gebleven." |
:rolleyes:
Schiphol hangt vol camera's, waar blijven de beelden? :whip: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
Die gast moet weg. Laat Korbach maar komen, met zijn sigaar!.
Die zal dat stelletje klotenvolk met ster-allures effe de mond snoeren!
|
Lol heb je het over die man die bij soarta de druk al niet aankon? Duidelijk kijk op het spelletje jij tim :rolleyes:
Maar ik sluit me echt volledig aan bij raoel.. Het is ongelooflijk wat voor mentaliteit je hebt als speler om voor zo'n belangrijke wedstrijd in het weekend helemaal los te gaan. Iedereen die een beetje feeling heeft met topsport die laat dat wel uit zijn hoofd omdat je weet dat je daar gewoon nog heel lang last van hebt. Ik zeg, als dit echt gebeurd is, die gasten eruit donderen en gewoon lekker met je "2e keus" gaan voetballen. Met zo'n mentaliteit win je toch geen wedstrijden..
En als het nou niet waar mocht blijken te zijn, gooi ze er toch maar uit.. Met dit elftal winnen we toch nix. Dan maar kiezen voor de jeugd en over 3 jaar het WK in duitsland winnen. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Jappio
Maar ik sluit me echt volledig aan bij raoel.. Het is ongelooflijk wat voor mentaliteit je hebt als speler om voor zo'n belangrijke wedstrijd in het weekend helemaal los te gaan. Iedereen die een beetje feeling heeft met topsport die laat dat wel uit zijn hoofd omdat je weet dat je daar gewoon nog heel lang last van hebt. Ik zeg, als dit echt gebeurd is, die gasten eruit donderen en gewoon lekker met je "2e keus" gaan voetballen. Met zo'n mentaliteit win je toch geen wedstrijden..
En als het nou niet waar mocht blijken te zijn, gooi ze er toch maar uit.. Met dit elftal winnen we toch nix. Dan maar kiezen voor de jeugd en over 3 jaar het WK in duitsland winnen. |
Amen |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by jp
:rolleyes:
Schiphol hangt vol camera's, waar blijven de beelden? :whip: |
wat bedoel je met Schiphol? de Passenger Terminal is niet op Schiphol..... |
|
|
| jp |
Als de spelers rond 22:30 aankomen op Schiphol moeten ze toch allemaal in de spelersbus? Als die naar Noordwijk rijdt hebben de spelers toch helemaal geen tijd om dan nog eens naar Convertible te gaan?
Behalve Kluivert natuurlijk ;) |
|
|
| Biohazard |
Ach het zijn mensen, gun ze ook eens een lolletje :p
Ik ben het er wel over eens dat ze Kluivert, De Boer, Davids etc eruit moeten trappen, ik erger me rot aan die houding van hun! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
Lol heb je het over die man die bij soarta de druk al niet aankon? Duidelijk kijk op het spelletje jij tim :rolleyes:
|
Tyf op met je rolleye, mafkees.
Dat slappe gelul van 'lul' Advocaat hebben we niets aan.
Als die Korbach effe schreeuwd naar die gasten dan vliegen de tranen uit hun ogen!
Die gasten hebben een flinke opdonder nodig, peper in hun reet!
Ze moesten maar eens werken inplaats van lopen zeiken dat ze de beste zijn. En maar beweren dat het goed, flikker op, ze hebben allemaal een dikke smoel....
Van Gaal kon volgens mij ook tegen ze schreeuwen.
Zal me niets verbazen dat ze van gaal daarom ook weg wilde hebben, stelletje kleuterige papkindjes zijn het!!! zwepen op die lijers!!
Vastbinden en schreeuwen tegen die gasten!
Zo :) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
Tyf op met je rolleye, mafkees.
Dat slappe gelul van 'lul' Advocaat hebben we niets aan.
Als die Korbach effe schreeuwd naar die gasten dan vliegen de tranen uit hun ogen!
|
Ik heb het ook niet over advocaat of over wat dan ook, maar als jij hier serieus gaat beweren dat korbach trainer moet worden dan lach ik je gewoon hard uit. Vandaar die rolleyes.
Als die korbach effe schreeuwt(!) naar die gasten dan denk ik dat je m gelijk onder de zoden kan stoppen omdat ie een hartaanval heeft of een ander alcoholische kwaal.
Bovendien is het een duitser en als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het duitsers. |
|
|
| Optimus |
| Whaaaaaaaa, Korbach als bondscoach, mwhahaha, net zoiets als Mark Wotte als bondscoach:clown: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
Whaaaaaaaa, Korbach als bondscoach, mwhahaha, net zoiets als Mark Wotte als bondscoach:clown: |
wotte is in ieder geval nog een nederlander en bovendien al eens een x bondscoach geweest van jong oranje ofzo :) |
|
|
| New Wave |
| Het wordt tijd voor de terugkeer van De Generaal, ziek of niet, met hem worden we europees kampioen! |
|
|
|
|