|
Antwerp is Burning is niet failliet, integendeel (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by emmabiatch
jaaa!! ik hoop echt dat da weer het geval ga zijn maar ik vrees er een beeke voor.... |
mja vrees ik ook voor, armin van buuren is al veel te populair geworden om hem in zo'n klein zaalke te steken. Hoewel dat vele plezanter zou zijn. |
|
|
| Meltos |
Eagle had daar echt wel e schoon lijstje me:
Lange, Armin, Ferry, M.I.K.E.,...
zou mss nog aangevuld kunne worde me:
Markus Schulz, Filo & Peri, Scott Bond (Al aangehaald), Agnelli and Nelson, Robert Nickson en tja waarom de Paule nie hé :D ...
MA ARMIN MOE DER ZEKER BIJ... !!!!!!! |
|
|
| emmabiatch |
| quote: | Originally posted by djcresto
mja vrees ik ook voor, armin van buuren is al veel te populair geworden om hem in zo'n klein zaalke te steken. Hoewel dat vele plezanter zou zijn. |
ja en hij vond da zelf ook super, die sfeer enzo daar...
blijven hopen da ze nen grotere naam hebben voor die grote zaal ;)
en die line up van eagle' ziet er goe uit ;)
(doe markus schulz, misja helsnoot en robert nickson der ook maar bij)
en natuurlijk wéér een 3uur setje van armin (is toch altijd zo op antwerp is burning :happy2: :tongue3 ) |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Gladius
idd, dan moge ze voor mijn part best trance weer in zo'n klein zaaltje steken. veel gezelliger =) |
volledig mee akkoord.
push heb ik nog nooit live gezien, dus ik zal er toch sowieso bij zijn.. |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| nu hopen da zijn pat krimson gehalte ni te hoog ligt... ik haat zo van die manne die 'live' op hun keyboard staan te rammen :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
nu hopen da zijn pat krimson gehalte ni te hoog ligt... ik haat zo van die manne die 'live' op hun keyboard staan te rammen :p |
Ik kan me nogal moeilijk een MIKE inbeelden die met zijn één hand staat te rammen op het keyboard en met zijn ander in de lucht staat te zwaaien terwijl hij brult: Kamon Avrybudy!!!!! :haha: |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| mehehehe, imagine.... daar gaat dan iedereen zijn goed beeld van mike :P |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik kan me nogal moeilijk een MIKE inbeelden die met zijn één hand staat te rammen op het keyboard en met zijn ander in de lucht staat te zwaaien terwijl hij brult: Kamon Avrybudy!!!!! :haha: |
ooit live yves deruyter gezien, samen met mike
de draad van ydr zijn keybord was zelfs nie aangesloten. Mike speelde ook, maar denk niet dat da live zal zijn. Zal ook wel teveel risico's inhouden.
Wat bv mocht airwave live gaan, en die maakt zn tracks soms volledig met pc. Mss gaat hij dan klikken op de muis voor een groot publiek :D :D :D |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
:haha: :haha: :haha:
en dervoor misschien 2 halfnaakte tieners dansend op den beat
naja, alles is beter dan dien Regi live te moeten zien =\ |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| regi zijn tanden zijn scary :confused: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
regi zijn tanden zijn scary :confused: |
Regi is scary, ni alleen zijn tanden =) |
|
|
| Buoyant |
kheb "push live" gezien afgelopen zomder op illusion at the beach, dat was op zich supertop allemaal. Mike draaide zijn nummers toen via een laptop maar wel met speciale mixen en geluiden aan zijn eigen nummers toegevoegd da was super. Het enige negatieve was dat er nog 2 mannen bijstonden die volgens mij toch wel een beetje op het keyboard en op de drums stonden te rammen, toen kreeg ik wel een beetje een milc inc gevoel, als ie die 2 kerels nu gewoon thuis zou laten en zelf zijn dingetje doen zou het super zijn, want die 2 kerels stonden er naar mijn mening maar bij voor de spreekwoordelijke spek en bonen.
Maar zoals reeds gezegd live optreden is nooit gemakkelijk, maar Mike deed het toen toch wel goed vond ik,en het is voor Mike zeker een mooi alternatief om es ne keer te doen!!!! |
|
|
|
|