return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Antwerp is Burning is niet failliet, integendeel (pg. 7)
View this Thread in Original format
TatanaGirl
Ik zou eigelijk Gabriel and Dresden eens willen horen. Maar als Armin en Ferry of Armin en Tiesto komen is het mij ook al goed :)

Groetjes

TatanaGirl
pooley
We leggen de lat niet hoog hoor, helemaaaaal niet :)
Joker666
Nu Paul Van Dyk toch zeker al niet komt, hoop ik echt dat naast M.I.K.E. en Armin Van Buuren ook Ferry Corsten er dit jaar dan zal bij zijn.
Maar het idee van verschillende muziekgenres in één grote zaal lijkt me echt maar niks. Afwachten maar zeker...:nervous:
Eagle`
Zoals joker zegt,

AvB komt dus, maar tegenvallende nieuws is dat die kneuzen van de organisatie hem op main stage gezet hebben, wat ik dus uber vind sucken want Main zit vol breezah trutjes en hardstyle nichten die begrijpen dat soort muziek niet. Dan krijg je weer zon klote sfeer als op 16 years Illusion :(

Ik wil AvB in first floor room zoals vorig jaar dat was echt kicken, sublieme set, sublieme sfeer toen, het dak ging er echt wel af, die avond :tongue2
emma
het belangrijkste is da armin komt !
ok, het zou veel gezelliger zijn moest hij in de kleine zaal draaien maar wij organisere spijtig genoeg het feestje niet he ...
ik stel gewoon voor da we met zijn allen vanvoor gaan staan en der zelf het beste van maken en volgens mij zulle we ook wel goeie sfeer krijgen ze !
:D :D :D :D :D :D :D ;) ;) ;)
Meltos
quote:
Originally posted by emma
het belangrijkste is da armin komt !
ok, het zou veel gezelliger zijn moest hij in de kleine zaal draaien maar wij organisere spijtig genoeg het feestje niet he ...
ik stel gewoon voor da we met zijn allen vanvoor gaan staan en der zelf het beste van maken en volgens mij zulle we ook wel goeie sfeer krijgen ze !
:D :D :D :D :D :D :D ;) ;) ;)

Nah da vin'k e héééél goe voorstel, er kan goeie sfeer hange, ma je kan hem zelf nog zoveel beter make!!!! :D :D

Hoop ok echt da de Ferry komt, zou SUPER zijn!!!! En tja, zonder ARMIN zou'r geen feest zijn...
pooley
Kzou zeggen, stuurt ne mail en legt de sitautie uit :)
Wie weet
tor8024
main hall is idd niet de beste keuze.

weet nog toen tiesto er vorig jaar stond.. hij begon erg lekker met heel wat zalige trance nummers, maar het publiek kwam pas echt los toen hij 'Airport' en dergelijke dingen begon te draaien.. :rolleyes:

worden de andere zalen eigenlijk gebruikt of is het enkel de grote?
Eagle`
first floor waar ie tijdens indoor editie draaide, is de andere zaal

gedver, kut dsl
CygnusX
quote:
Originally posted by pooley
Kzou zeggen, stuurt ne mail en legt de sitautie uit :)
Wie weet

Idd, wie weet :)
Het adres is info(at)antwerpisburning(dot)be, de vorige keer had ik vrijwel onmiddelijk antwoord. Wie stuurt? :D

emma
ik wil wel sturen !
ma zou het niet nog beter zijn moesten we allemaal een mail sturen ????
tor8024
quote:
Originally posted by Eagle`
first floor waar ie tijdens indoor editie draaide, is de andere zaal

da's dan de techno zaal deze keer zeker?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement