return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Antwerp is Burning is niet failliet, integendeel (pg. 6)
View this Thread in Original format
Joker666
AiB 2003 in het sportpaleis was echt wel super vorig jaar!
Vond het alleen spijtig toen dat Armin in een kleine zaal speelde waar de belichting en geluidsinstallatie echt wel te wensen overliet.
The main hall vorig jaar was dan weer dik in orde! :eyespop:

De outdoor editie was ook best in orde. Vooral de trance tent met Marco V, Armin Van Buuren, M.I.K.E., Yves Deruyter,... was voor mij toen de place to be.

Nog steeds niets bekend van line up (buiten dan M.I.K.E., Marco Bailey, (Paul Van Dyk?),?????????
[BE]FusioN`--
ik moet eerlijk zeggen, ik heb toen ook wel van bostoen genoten... ma da kan geweest zijn omda ik nog geestesverrijkende middelen in mijn bloed had op da ogenblik :)
[BE]FusioN`--
na zowa heel de namiddag/avond naar een nu nrg live @ orgasmatron setje te hebben luisteren kwam ik tot de conclusie dat die manne ook wel is naar aib moeten komen, ze zijn bij deze uitgenodigd ;)
Eagle`
quote:
Originally posted by Joker666
AiB 2003 in het sportpaleis was echt wel super vorig jaar!
Vond het alleen spijtig toen dat Armin in een kleine zaal speelde waar de belichting en geluidsinstallatie echt wel te wensen overliet.
The main hall vorig jaar was dan weer dik in orde! :eyespop:

De outdoor editie was ook best in orde. Vooral de trance tent met Marco V, Armin Van Buuren, M.I.K.E., Yves Deruyter,... was voor mij toen de place to be.

Nog steeds niets bekend van line up (buiten dan M.I.K.E., Marco Bailey, (Paul Van Dyk?),?????????

vond indoor net heel goed, vond set van armin nog iets vetter toen, was enorm leuk in dat kleine zaaltje, wat een sfeer, wat een interactie toen :eyespop:
Joker666
Volgens M.I.K.E. draait Paul Van Dyk niet op Antwerp is Burning Indoor dit jaar!! :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:

Toch eens benieuwd voor line up dan!!!!

:conf: :conf: :conf:
Eagle`
quote:
Originally posted by Joker666
Volgens M.I.K.E. draait Paul Van Dyk niet op Antwerp is Burning Indoor dit jaar!! :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:

Toch eens benieuwd voor line up dan!!!!

:conf: :conf: :conf:

hehe das nog es goed nieuws :toothless
pooley
eagle #@| !
Met al uw gebeden, nu komt hij niet ...
merci ze :)
emma
volgens mij gaat de line up van AIB goed zijn !!
ik heb er het volste vertrouwen in :D
djcresto
quote:
Originally posted by emma
volgens mij gaat de line up van AIB goed zijn !!
ik heb er het volste vertrouwen in :D

volgens mij te weinig trance en teveel verschillende genres in de main
Eagle`
quote:
Originally posted by pooley
eagle #@| !
Met al uw gebeden, nu komt hij niet ...
merci ze :)

graag gedaan honneh :p

TatanaGirl
quote:
Originally posted by djcresto
volgens mij te weinig trance en teveel verschillende genres in de main

Volgens mij gaan die verschillende genres door mekaar ervoor zorgen dat de kwaliteit van de muziek er vreselijk achteruit op gaat. MAar toch lijkt het me een feestje dat de moeite waard is :)

groetjes

TatanaGirl
Olju
Zolang Armin van Buuren en M.I.K.E. maar op AIB draaien, ben ik tevreden. ;)

De rest kan mij eigenlijk nie veel schelen, awel ja... Eigenlijk vind ik dat Ferry Corsten ook mag komen.
:tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement