return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Nieuwe moderators: Eieregooie OF Magik54?
View this Thread in Original format
SnuggLe
Oke, Swamper is back from the dead, hij heeft eindelijk gereageerd. Wat ik van hem kreeg was dit:

quote:
Sorry to see you go on the mod side of things but I'd really only want to assign 1 replacement - dont want to increase the # of mods without reason.

Lemme know


Dus dat is duidelijk, we krijgen 1 mod in de plaats voor mij.
Wie moet dat worden?

Mijn stem gaat uit naar Eieregooie, wil dat eigenlijk ook zo spoedig mogelijk regelen, dan kan ik eindelijk mijn moderator-zijn kappen. Vers bloed = goed.

Dus, even snel, Eieregooie of Magik? En die willen beide ook nog?

Greetz,
SnuggLe
Optimus
Waarom wilt ie nou maar weer 1? Eerst waren er ook gewoon drie... Ik ben nog steeds voor allebei.
arj1o1
jullie moeten hetzelf maar uitvechten want het maakt me nit zoveel uit

edit: mijn vote gaat dan toch naar ei
Blik
eieregooie

(zonder een echte gegronde reden er voor te hebben)
Disney
quote:
Originally posted by Blik
eieregooie

(zonder een echte gegronde reden er voor te hebben)


Ik ga ook voor ei...

Dan hebben we ook een nachtwaker voor t forum :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
Waarom wilt ie nou maar weer 1? Eerst waren er ook gewoon drie... Ik ben nog steeds voor allebei.


Geen idee, heeftie zijn redenen voor denk ik. I dont know...
Wil niet uitbreiden bla bla!
M_Peror
Aan mij heb je ook niks voor het doorhakken van knopen want ik vind ze allebei wel best :)
Fkwebeman
Swamper is een &@#%#%$%@! ;) nou moeten we kiezen..

daar ben ik al zo'n ster in. :D


iene miene mutte, tien pond grutten tien pond kaas Eieregooie is de baas..

Eieregooie dus.
eieregooie
Ach ja, 2 ipv 3... volgens mij waren er ook een heleboel mensen die 2 mods zat vinden dus wat dat betreft mag er geen probleem zijn lijkt me...

Behalve dan dat sommige mensen niet kunnen kiezen hehe :p
Optimus
we kunnen ook Blik afzetten...

AlFerox
ik vind dat we henkie_henk weer in ere moeten herstellen!
SnuggLe
quote:
Originally posted by AlFerox
ik vind dat we henkie_henk weer in ere moeten herstellen!


LOL, jaaaaaaaaaaaa!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement