|
Nieuwe moderators: Eieregooie OF Magik54?
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Oke, Swamper is back from the dead, hij heeft eindelijk gereageerd. Wat ik van hem kreeg was dit:
| quote: | Sorry to see you go on the mod side of things but I'd really only want to assign 1 replacement - dont want to increase the # of mods without reason.
Lemme know
|
Dus dat is duidelijk, we krijgen 1 mod in de plaats voor mij.
Wie moet dat worden?
Mijn stem gaat uit naar Eieregooie, wil dat eigenlijk ook zo spoedig mogelijk regelen, dan kan ik eindelijk mijn moderator-zijn kappen. Vers bloed = goed.
Dus, even snel, Eieregooie of Magik? En die willen beide ook nog?
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Optimus |
| Waarom wilt ie nou maar weer 1? Eerst waren er ook gewoon drie... Ik ben nog steeds voor allebei. |
|
|
| arj1o1 |
jullie moeten hetzelf maar uitvechten want het maakt me nit zoveel uit
edit: mijn vote gaat dan toch naar ei |
|
|
| Blik |
eieregooie
(zonder een echte gegronde reden er voor te hebben) |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Blik
eieregooie
(zonder een echte gegronde reden er voor te hebben) |
Ik ga ook voor ei...
Dan hebben we ook een nachtwaker voor t forum :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
Waarom wilt ie nou maar weer 1? Eerst waren er ook gewoon drie... Ik ben nog steeds voor allebei. |
Geen idee, heeftie zijn redenen voor denk ik. I dont know...
Wil niet uitbreiden bla bla! |
|
|
| M_Peror |
| Aan mij heb je ook niks voor het doorhakken van knopen want ik vind ze allebei wel best :) |
|
|
| Fkwebeman |
Swamper is een &@#%#%$%@! ;) nou moeten we kiezen..
daar ben ik al zo'n ster in. :D
iene miene mutte, tien pond grutten tien pond kaas Eieregooie is de baas..
Eieregooie dus. |
|
|
| eieregooie |
Ach ja, 2 ipv 3... volgens mij waren er ook een heleboel mensen die 2 mods zat vinden dus wat dat betreft mag er geen probleem zijn lijkt me...
Behalve dan dat sommige mensen niet kunnen kiezen hehe :p |
|
|
| Optimus |
| we kunnen ook Blik afzetten... |
|
|
| AlFerox |
| ik vind dat we henkie_henk weer in ere moeten herstellen! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by AlFerox
ik vind dat we henkie_henk weer in ere moeten herstellen! |
LOL, jaaaaaaaaaaaa! |
|
|
|
|