return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Trance Energy 2004
View this Thread in Original format
Biondo
ינואר 31

Mainstage:
Ferry Corsten
Johan Gielen
Rank 1
Misja Helsloot
Marcel Woods

Clubstage:
Jean
Erik de Koning
G-Spott
Jochen
Jose
Lester Claassens
Mac Zimms
Stephen
MC Mighty Mike & MC Pryme

Hardstage:
Pavo
Cosmic Gate
Joop
Max B Grant
Mark Norman
Don Diablo
Hell_Copter
ליין אפ סבבה
רק חבל שארמין לא שם... :(
Origin
מה ההיתלהבות מי ארמין ???? בתור תקליטן הוא לא משו !:conf: :conf:
Biondo
quote:
Originally posted by Origin
מה ההיתלהבות מי ארמין ???? בתור תקליטן הוא לא משו !:conf: :conf:


חחח הנה בן אדם שמבין
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Biondo
חחח הנה בן אדם שמבין


חחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי!!!

אלק בתור תקליטן הוא לא משהו...
מי כן תקליטן משהו לפי דעתך?
די ג'יי יששכרוב?!
sputnik_IL
נחמד נחמד

נקווה שפרי יהיה טוב

חילין כמיטב המסורת :)

משאני הכי רוצה
זה את ראנק 1 לייב על הבמה כמו לפני 4 שנים
25 דקות נטו של ראנק 1
:p


נקווה לטוב
YuVaL
ליינ אפ לא משהו בכלל
לא יודע
ציפיתי ליותר טוב
Marcell Woods
ב
MAIN STAGE
WTF?!?!

לא מגיע לו לפי דעתי..
H.A.
quote:
Originally posted by Biondo
חחח הנה בן אדם שמבין


מי טוב?
טיאיכסטו?
אני ציני, מקווה שגם אתה ;)

אני נוסע לשם.
החלתטתי עכשיו! אני אפסיק את העבודה שבוע לפני התאריך המקורי (סוף ינואר)
ואני אסע לשם!
בעיה אחת: אני צריך שותף\שותפים?
כל מי שיש לו כסף, זמן פנוי בסוף ינואר או שמתגייס במרץ וכמובן אוהב טראנס מוזמן.
אם מישהו מעוניין, בשלב ראשון שגרו הוגעה בפרטי
Sniper
quote:
Originally posted by Biondo
חחח הנה בן אדם שמבין


LOL
THE_BLUE_DRAGON
רק ה:
Mainstage
שווה...!!!

או במילים אחרות:
המופע של
TRANCE ENERGY 2004
ה
Mainstage
אמיתי!
כל השער - לא!

בשבילי טראנס אנרג'י זה האירוע הכי פחות מרשים של:
ID&T
וגם ממוסחר יותר מדי!

אבל כמובן שהייתי חושק למרות זאת להיות שם חחח...איך לא חחח...!
:crazy:

yahel222
COSMIC GATE !!!!!!!!!!!!!!


מיי יש בכלל על הסטים שלהם בטראנס אנרג'י 2002 ו 2003
הופעות נדירות !!!!
במיוחד 2002 שם הוםיע לראשונה THE TRUTH

חבל אני לא מבין למה הוציאו אותם מה מיין סטייג'
NyKoN
הליין אפ של המיינסטייג' זוועה
למה לעזאזל קוסמיק לא במיין סטייג'?!
היו שנים יותר טובות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement